Uprasza się o nie karmienie trolla :)

Data: 2010-02-28 16:31:53
Autor: Valdi
Uprasza się o nie karmienie trolla :)
Jako, że grupową maskotkę obdarowałem "killerem" w hamsterze, więc nie widzę
jego twórczości ale po waszych postach widzę, że znowu się uaktywnij i gada
od rzeczy, przy okazji psując wam nerwy.

Przypominam zatem apel, który co jakiś czas pojawia się na różnych grupach -
Uprasza się o nie karmienie trolla! :]

Pozdrawiam ciepło.

Data: 2010-02-28 17:09:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ale który to?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-28 17:10:39
Autor: Valdi
Uprasza się o nie karmienie trolla :)
"Zygmunt M. Zarzecki" news:hme2qh$7lg$1news.interia.pl

Ale który to?

plumbum czy jakoś tak?

Data: 2010-02-28 17:11:57
Autor: karol
Uprasza się o nie karmienie trolla :)
Ale który to?

chodzi o koline

jk

Data: 2010-02-28 17:12:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Uprasza się o nie karmienie trolla :)

Ale który to?

plumbum czy jakoś tak?

Mój oczny grep z opcją -v nawet nie zauważył.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-28 17:15:31
Autor: wromek
Uprasza się o nie karmienie trolla :)
Ale który to?

pewnie pmlb ?

Data: 2010-02-28 17:18:53
Autor: Valdi
Uprasza się o nie karmienie trolla :)
"wromek" news:hme503$5aj$1atlantis.news.neostrada.pl

> Ale który to?

pewnie pmlb ?

oooo o to to :)

Data: 2010-02-28 17:23:58
Autor: wromek
Uprasza się o nie karmienie trolla :)
> Ale który to?

pewnie pmlb ?

oooo o to to :)

heh, dopiero przed chwilą zakumalem o co kaman, jak odpisywalem na kolejnego idiotycznego posta...

Uprasza się o nie karmienie trolla :)