Uprawnienia Nurka Zawodowego.

Data: 2014-12-14 15:54:13
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Z uprawnieniami nurka zawodowego jest tak, że przepisów żadnych nie ma, ale nieoficjalnie są.

Nurek zawodowy musi:
1. Być Instruktorem CMAS/KDP/PTTK
2. Podpisać współpracę z WSI, czyli być swojskim kolesiem
3. Pałać chęcią do organizacji szkoleń w systemie argentyńskim.
4. Zgodzić się na całkowicie nielegalny obieg gotówki wewnątrz organizacji.

Nurek zawodowy ma płatne z budżetu WSI, szkoli czy nie, sezon czy nie. Łatwe życie, nieźle płatne i do tego kupa wolnego czasu, żeby sobie zorganizować szkolenie na boku. Czyli dodatkową kasę.

W sprawie papierów nurka zawodowego, proszę zgłaszać się bezpośrednio do mnie;
Stowarzyszenie Miłośników Nurkowania Historycznego (WSI). Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-14 16:05:26
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
W sprawie papierów nurka zawodowego, proszę zgłaszać się bezpośrednio do mnie;
Stowarzyszenie Miłośników Nurkowania Historycznego (WSI). Rafał Pawłowski

Jak się ktoś dobrze sprawdza jako nurek zawodowy, to wtedy jest awansowany do KDP. Taki jest klucz doboru.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-16 18:14:48
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:43bae865-983a-4b32-bff7-866709701176googlegroups.com...
[...]

Sugerujesz że nurka z PADI/Divemaster nie przyjmą
jako podwodnego nurka-spawacza do Stoczni?

Data: 2014-12-17 04:42:47
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Sugerujesz że nurka z PADI/Divemaster nie przyjmą
jako podwodnego nurka-spawacza do Stoczni?

W Polsce - nie. Musiałby mieć jeszcze papiery marksisty-kołchoźnika..

R.I.P.

Data: 2014-12-17 07:22:46
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:0d868590-e7f2-4a06-9af9-28eda3441931googlegroups.com...
Sugerujesz że nurka z PADI/Divemaster nie przyjmą
jako podwodnego nurka-spawacza do Stoczni?

W Polsce - nie. Musiałby mieć jeszcze papiery marksisty-kołchoźnika.

Ale sprawdziłeś to czy tylko sobie gdybasz i zgadujesz?

Data: 2014-12-18 03:11:19
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.

> W Polsce - nie. Musiałby mieć jeszcze papiery marksisty-kołchoźnika.

Ale sprawdziłeś to czy tylko sobie gdybasz i zgadujesz?

Sprawdziłem. Po pierwsze nie ma żadnych przepisów w prawie odnośnie papierów nurka zawodowego. Po drugie musisz iść po te papiery do Informacji Wojskowej.
Tak naprawdę to nawet nie wiadomo kto je wydaje.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-18 13:22:20
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Tak naprawdę to nawet nie wiadomo kto je wydaje.

Rafał Pawłowski

Dam ci kontakt do Rafała Pawłowskiego ze Stowarzyszenia Miłośników Nurkowania Historycznego. On jest masonem i jednocześnie niektórym się przedstawia jako oficer kontrwywiadu wojskowego (WSI). On może wystawić takie papiery. Za komuny nurkowi zawodowemu przysługiwała pensja i mieszkanie. Jak się spodobałeś Pawłowskiemu to nawet nie musiałeś mieć papierów instruktora nurkowania. W ogóle nie musiałeś mieć żadnych papierów. Z tym że Pawłowski werbował w ten sposób regularnych kryminalistów i meneli. Potrzebni mu byli do mokrej roboty.
Chcesz jeszcze te papiery? Mieszkanko?

Pozdrawiam,
Antoni Macierewicz

Data: 2014-12-18 22:30:18
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:49b08939-eb8f-46e5-a12e-a1f6237df04egooglegroups.com...
[...]

Rysiu, po co ten słowotok? I co nas interesuje co było za komuny?

Data: 2014-12-19 06:17:20
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
> [...]
> Chcesz jeszcze te papiery? Mieszkanko?

Rysiu, po co ten słowotok? I co nas interesuje co było za komuny?

Możesz się zdziwić ale w KDP-WSI myśli się ciągle kategoriami komunistycznymi. Chodzi o to aby wypierdolić państwowy budżet na jak największą kasę. Regularna gospodarka planowa. W KDP komuna jeszcze nie minęła - trzyma się dziarsko.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-19 19:49:46
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:65c85205-6c9e-4e50-a6f8-a89e4f71dda3googlegroups.com...
> [...]

Chodzi o to aby wypierdolić państwowy budżet na jak największą kasę. Regularna gospodarka planowa. W KDP komuna jeszcze nie minęła - trzyma się dziarsko.

Ale czemu Cię tak KDP interesuje? Jest mnóstwo innych organizacji nurkowych w których można zdobyć umiejętności i zostać nurkiem.

Data: 2014-12-20 03:32:57
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Ale czemu Cię tak KDP interesuje? Jest mnóstwo innych organizacji nurkowych w których można zdobyć umiejętności i zostać nurkiem.

Bo KDP, to niejawny, wojskowy system argentyński, niezarejestrowany prawnie. O czym początkujący członek nie wie i może długo nie wiedzieć.

Zygmunt Fąfara, WSI, wydział II, kontrwywiad

Data: 2014-12-20 13:32:34
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:61afb153-5dd9-49c4-90e1-5e392aea630egooglegroups.com...
[...]

Myślę że tu na tej grupie wszyscy już wiedzą... nie musisz się powtarzać.

Napisz może coś nowego... gdzie ostatnio byłeś nurkować?
Ja byłem w listopadzie w Kaliforni, oglądałem lasy wodorostów...
Nurkowałem z brzegu, z LaJolla Cove. Fajnie było...
A Ty Rysiek? Kiedy ostatnio nurkowałeś, wiesz, tak z butlą i BCD... :-)

Data: 2014-12-20 13:42:30
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
> [...]
> prawnie. O czym początkujący członek nie wie i może długo nie wiedzieć.

Myślę że tu na tej grupie wszyscy już wiedzą... nie musisz się powtarzać.

Ty jesteś do mnie uprzedzony, czy się sam tak plujesz z natury?

https://www.youtube.com/watch?v=kukXGeWNq6E

Data: 2014-12-20 15:48:13
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:8d8c2721-f76a-46bf-b160-4320207cadbbgooglegroups.com...
> [...]

Myślę że tu na tej grupie wszyscy już wiedzą... nie musisz się powtarzać.

Ty jesteś do mnie uprzedzony, czy się sam tak plujesz z natury?

Mam uczulenie na oszołomów i nawiedzonych.

https://www.youtube.com/watch?v=kukXGeWNq6E

że co?

Data: 2014-12-20 14:03:38
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Mam uczulenie na oszołomów i nawiedzonych.

Zapytaj lepiej co trzeba było zrobić, żeby móc podpisać dokument o współpracy z WSI, bo nie ma nic za darmo. To nie jest tak, że chcesz i jesteś przyjęty. BLACKBRIAR

Data: 2014-12-20 19:56:13
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:caabfedd-c864-478b-9e75-d61312f66e8egooglegroups.com...
Mam uczulenie na oszołomów i nawiedzonych.

Zapytaj lepiej co trzeba było zrobić, żeby móc podpisać
dokument o współpracy z WSI, bo nie ma nic za darmo.
To nie jest tak, że chcesz i jesteś przyjęty.

Nie interesuje ani nie interesowała mnie współpraca z WSI.
Ciebie interesowała? Co musiałeś zrobić? Podpisałeś?

Data: 2014-12-18 22:28:59
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:e1a30907-a06e-48c1-b067-470a4f53f5f3googlegroups.com...

> W Polsce - nie. Musiałby mieć jeszcze papiery marksisty-kołchoźnika.

Ale sprawdziłeś to czy tylko sobie gdybasz i zgadujesz?

Sprawdziłem.

Gdzie?

Po pierwsze nie ma żadnych przepisów w prawie odnośnie papierów nurka zawodowego.
Po drugie musisz iść po te papiery do Informacji Wojskowej.
Tak naprawdę to nawet nie wiadomo kto je wydaje.

Trochę teraz sam sobie przeczysz... Zauważyłeś?
Jeśli nie ma przepisów to skąd teza że *musisz* iść po te papiery do Informacji Wojskowej?
Co ma wojsko do pracy zawodowej jako nurek?

Myślę, że trzeba o wymagane papiery/uprawnienia raczej
pytać w miejscach gdzie zatrudniają nurków, czyli u przyszłych
pracodawców: właśnie Stocznia i tam spawanie pod wodą
czy Policja i tam poszukiwanie topielców pod wodą czy też
jakieś firmy eksploratoryjne, archeologiczne, remontowe itp, itd.

Przy jakich pracach można pracować zawodowo jako nurek?
Oprócz szkolenia nurków rekreayjnych, oczywiście, bo to się
nasuwa samo na myśl (zawody Dive Course Instructor/Divemaster itp).

Data: 2014-12-19 06:23:12
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.

> Sprawdziłem.

Gdzie?

Na http://isap.sejm.gov.pl/

Co ma wojsko do pracy zawodowej jako nurek?

To, że Informacja Wojskowa chce położyć łapę na interesie, jakim jest nielegalne przyznawanie papierów. Oraz pensji i mieszkań przyznawanych razem z papierami. Papiery przyznaje się głównie swoim kolesiom, bez żadnych kwalifikacji.
[...]

Nurka możesz zatrudnić w oparciu o Kodeks Pracy, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. Problem jest w tym, że KDP wydaje nielegalne papiery w ogóle, a na papierach nurka zawodowego łapę trzyma Informacja Wojskowa. I ma niejawne przepisy odnośnie papierów nurka zawodowego.

Przy jakich pracach można pracować zawodowo jako nurek?
Oprócz szkolenia nurków rekreayjnych, oczywiście, bo to się
nasuwa samo na myśl (zawody Dive Course Instructor/Divemaster itp).

1. Przepisów odnośnie nurka zawodowego, publicznie dostępnych w ogóle nie ma.
2. Niejawne przepisy miało WSI - najpierw podpisz współpracę, potem ci powiemy jakie są przepisy. Nie możemy ci teraz powiedzieć, bo są ściśle tajne.
3. Oficjalnie nurka możesz zatrudnić w oparciu o Kodeks Pracy.
4. Jeśli punkt 3, to oficer WSI, Rafał Pawłowski, może napuścić na ciebie nurków zawodowych, których sam zwerbował. I już to wielokrotnie robił.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-19 19:52:54
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:14f997dc-facf-4a84-b3f3-4ebdf6a17d40googlegroups.com...

> Sprawdziłem.

Gdzie?

Na http://isap.sejm.gov.pl/

Który dokument, tak konkretnie?

[...]

Nie zrozumiałeś pytania...

[...]

Nie widzę problemu w tym, bo KDP nie musi być w ogóle wmieszany w Twoją licencję nurka. Są inne organizacje nurkowe.

[...]

To czemu KŁAMIESZ że sprawdziłeś?

2. Niejawne przepisy miało WSI - najpierw podpisz współpracę, potem ci powiemy jakie są przepisy. Nie możemy ci teraz powiedzieć, bo są ściśle tajne.

Ale czemu upierasz się przy WSI?
Czemu pchasz się tam gdzie Cię nie chcą?

3. Oficjalnie nurka możesz zatrudnić w oparciu o Kodeks Pracy.
4. Jeśli punkt 3, to oficer WSI, Rafał Pawłowski, może napuścić na ciebie nurków zawodowych, których sam zwerbował. I już to wielokrotnie robił.

Co to znaczy "napuścić na Ciebie nurków zawodowych"?
Podkręć nieco jasność, bo naprawdę marudzisz o tym nurku
zawodowym jak byś sam tkwił wciąż głeboko w komunie...

Data: 2014-12-20 03:44:38
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
> Na http://isap.sejm.gov.pl/

Który dokument, tak konkretnie?

Sprawdziłem wszystkie. W żadnej z ustaw nie ma regulacji dotyczących zawodu nurka. Tylko Kodeks Pracy.

Nie widzę problemu w tym, bo KDP nie musi być w ogóle wmieszany w Twoją licencję nurka. Są inne organizacje nurkowe.

Chodzi o to, że KDP-WSI, samo się często miesza do twoich papierów, czy ty tego chcesz czy nie. Oni pilnują monopolu na system argentyński i jak potrzebują to się niestety mieszają.

> 1. Przepisów odnośnie nurka zawodowego, publicznie dostępnych w ogóle nie > ma.

To czemu KŁAMIESZ że sprawdziłeś?

Coś się nie rozumiemy. Nie kłamię. Sprawdziłem.

> [...]

Ale czemu upierasz się przy WSI?
Czemu pchasz się tam gdzie Cię nie chcą?

Ty mnie nie chcesz? Ja sobie chciałem tylko ponurkować rekraacyjnie, ale okazało się, że to niemożliwe bo WSI to przeszkadza. Jak nie chcesz nurkować w systemie argentyńskim KDP-WSI, tylko normalnie, to wielu ludziom to przeszkadza.

> [...]

Podkręć nieco jasność, bo naprawdę marudzisz o tym nurku
zawodowym jak byś sam tkwił wciąż głeboko w komunie...

Kryminalistów z mafii pruszkowskiej albo wołomińskiej. To są metody komunistycznego WSI.

Zygmunt Fąfara, WSI, wydział II, kontrwywiad

Data: 2014-12-20 13:38:02
Autor: Pszemol
"Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK" <rzecznik122@gmail.com> wrote in message news:db0d92f1-18b5-4ee7-97ed-922f7fd389cegooglegroups.com...
> Na http://isap.sejm.gov.pl/

Który dokument, tak konkretnie?

Sprawdziłem wszystkie.
W żadnej z ustaw nie ma regulacji dotyczących zawodu nurka.
Tylko Kodeks Pracy.

Więc o co Ci chodzi?

[...]

Jakieś dowody masz na to, czy to są tylko Twoje przypuszczenia?

> 1. Przepisów odnośnie nurka zawodowego, publicznie dostępnych w ogóle > nie
> ma.

To czemu KŁAMIESZ że sprawdziłeś?

Coś się nie rozumiemy. Nie kłamię. Sprawdziłem.

Przeczytaj więc jeszcze raz co napisaliśmy:

Ja: Sugerujesz że nurka z PADI/Divemaster nie przyjmą
     jako podwodnego nurka-spawacza do Stoczni?

Ty: W Polsce - nie. Musiałby mieć jeszcze papiery marksisty-kołchoźnika.

Ja: Ale sprawdziłeś to czy tylko sobie gdybasz i zgadujesz?

Ty: Sprawdziłem.

Więc pokaż mi dokument w którym napisano że nurek zawodowy który
w stoczni naprawia kadłuby gdzieś pod wodą musi mieć papiery
marksisty-kołchoźnika.

> [...]

Ty mnie nie chcesz? Ja sobie chciałem tylko ponurkować
rekraacyjnie, ale okazało się, że to niemożliwe bo WSI to

Napiszesz trochę więcej konkretów?
W jakiej organizacji Ty masz swoją licencję? (masz ją, tak?)
Dlaczego do rekreacyjnego nurkowania (nie zawodowego)
miałbyś potrzebować zgodę WSI?
Dlaczego piszesz tu o uprawnieniach nurka zawodowego
skoro Tobie chodzi o nurkowanie rekreacyjne?

Jak nie chcesz nurkować w systemie
argentyńskim KDP-WSI, tylko normalnie, to wielu ludziom to przeszkadza.

Może tylko tak Ci się wydaje, co?
Bo ja znam ludzi co nurkują rekreacyjnie w PADI i o KDP-WSI nawet nie słyszeli...

> [...]

zawodowym jak byś sam tkwił wciąż głeboko w komunie...

Kryminalistów z mafii pruszkowskiej albo wołomińskiej.

Ktoś na Ciebie "napuścił" nurków z mafii?

Data: 2014-12-20 13:54:26
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Więc o co Ci chodzi?

O niejawne przepisy WSI dotyczące nurkowania, teczki osobowe i przyznawanie punktów za pochodzenie. (do tej pory).
1. Jak nurkujesz w CMASie to masz więcej punktów za pochodzenie, jak w innej organizacji to mniej, albo w ogóle. 2. System punktacji jest niejawny i nie masz do niego wglądu. Jest odnotowany w teczkach osobowych WSI. Bo tym się zajmuje Informacja Wojskowa.
3. Punkty przyznają instruktorzy CMAS/WSI/KDP. Inne organizacje nie sa dopuszczone. Ale monopolu nie ma.
 ze raz co napisaliśmy:

Więc pokaż mi dokument w którym napisano że nurek zawodowy który
w stoczni naprawia kadłuby gdzieś pod wodą musi mieć papiery
marksisty-kołchoźnika.

No właśnie o to chodzi, że dokumenty WSI są niejawne. W związku z tym nie są publicznie dostępne. I nie możesz wiedzieć pod jakie prawo podlegasz.

Data: 2014-12-20 20:14:20
Autor: Pszemol

ze raz co napisaliśmy:

[...]

Ciągle mam wrażenie że mieszasz ze sobą zawory żołnierza i nurka.
Po co komu WSI? Po co komu punkty? O czym tu mowa?

Weź sobie zaglądnij do internetu i poszukaj jakichś kursów nurka
zawodowego - dostaniesz papiery uprawniające Cię do pracy bez
żadnego udziału WSI. Kiedy to zrozumiesz?

Tu masz jeden przykład: http://www.taucher.pl/kursy.html

A tu stosowne dokumenty prawne, odśwież sobie info bo komuna się skończyła:
USTAWA z dnia 17 października 2003 r. o wykonywaniu prac podwodnych  (Dz.U. z 2003r. Nr 199, poz. 1936)

Ustawa z dnia 7 marca 2007 r. o zmianie ustawy o wykonywaniu prac podwodnych Dz. U. z dnia 11 kwietnia 2007 r

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 25 sierpnia 2004 r.w sprawie szkolenia i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do wykonywania prac podwodnych (Dz. U. z dnia 14 września 2004 r.)

I jeszcze świeżutkie to: http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20140001389&type=2

Data: 2014-12-21 01:00:33
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
Weź sobie zaglądnij do internetu i poszukaj jakichś kursów nurka
zawodowego - dostaniesz papiery uprawniające Cię do pracy bez
żadnego udziału WSI. Kiedy to zrozumiesz?

Jest na całej linii, tylko niejawny.

[...]

Dzięki za podrzucone ustawy. Według nich nich nurkowanie zawodowe obejmuje tylko morską strefę ekonomiczną. (nie obejmuje takich miejsc jak elektrownie, elektrociepłownie, ciężkie prace budowlane). Szkolenie nurka zawodowego zajmuje się ośrodek, według "uznania" dyrektora urzędu morskiego w Gdyni. Czyli prawdopodobnie KDP OCSP, nie posiadające osobowości prawnej.
Na kurs nurka zawodowego, przyjmują ludzi, bez żadnych uprawnień nurkowych.
Polski Związek Nurkowania, tak jak powinno być według ustawy nie funkcjonuje w ogóle.

Ja ci tłumaczę, że te prawne gówna WSI rozumie zupełnie inaczej. Jak jesteś swój koleś to dostaniesz pensję i mieszkanie.

ELA BENDUCKA

Data: 2014-12-21 01:22:31
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Uprawnienia Nurka Zawodowego.
A tu stosowne dokumenty prawne, odśwież sobie info bo komuna się skończyła:
USTAWA z dnia 17 października 2003 r. o wykonywaniu prac podwodnych  (Dz.U. z 2003r. Nr 199, poz. 1936)

Ta ustawa jest najlepsza.
1. Minister Infrastruktury nie jest właściwym ministrem do rozstrzygania a stopniach nurkowych
2. Od razu widać w tym prawniczym gniocie, że ten co to pisał nie wiedział co to jest dekompresja.

WSI siedzi na tych uprawnieniach, wymienionych w ustawie, odnośnie których przepisy nie są w ogóle dostępne.

1) nurek III klasy;
2) nurek II klasy;
3) nurek I klasy;
4) nurek saturowany;
5) kierownik prac podwodnych II klasy;
6) kierownik prac podwodnych I klasy;
7) operator systemów nurkowych.

A przepisy nie są dostępne, bo nie zawierają kurwa regulacji odnośnie parametrów dekompresji. Przykładowy dopuszczalny czas ekspozycji na średniej głębokości (nieokreślono jaka to średnia głębokość - powiedzmy 25m) wynosi 6 godzin dziennie...
Jaki kurwa dyplom nurka saturowanego? Co to jest dyplom nurka I Klasy?
Jak nurek zawodowy w ogóle ma wiedzieć co to jest dekompresja, jak według ustawy chodzi o to żeby zapierdalał 8 godzin i w ogóle nie zwracał uwagi na jakąś dekompresję.

Zygmunt Fąfara, Z bożej łaski mason, WSI, II wydział, kontrwywiad

Uprawnienia Nurka Zawodowego.