Uprawnienia SM

Data: 2009-05-11 18:09:43
Autor: Icek
Uprawnienia SM
Dzis gdy zwrocilem uwage straznikowi miejskiemu, ze parkuje na zakazie
powiedzial mi, ze auta SM moga parkowac na wszystkich zakazach w miescie.

Zastanawia mnie czy przepisy sa tak skonstruowane, ze taka odgorna zgoda
wogole moze funkcjonowac bez tabliczki "nie dotyczy pojazdow z
identyfikatorem czy SM". ??

Czy to tylko taki kit i straznik popelnil wykroczenie ?

Icek

Data: 2009-05-11 18:34:46
Autor: Maverick
Uprawnienia SM
Icek wrote:
[...]

Kit - bo nie jest na "akcji" (jedzenia hamburgerow) - wtedy moga zaparkowac i wlepiac innym mandaty.

Ogolnie to i tak nikt mu nic nie zrobi - bo kto? inny z SM? ;) Policja tez dupy nie ruszy, bo ma inne zadania (hint - kebab)
--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-11 18:39:24
Autor: Przemysław Bernat
Uprawnienia SM
Dnia Mon, 11 May 2009 18:09:43 +0200, Icek napisał(a):

Czy to tylko taki kit i straznik popelnil wykroczenie ?

Nawet jeśli popełnił, to kto mu mandat wypisze? Kolega z fotela pasażera?

Inna sprawa, że jakby w centrum takiej Gdyni chcieli znaleźć miejsce do
parkowania, by skasować stojących na zakazie, to musieliby po 18:00 pracę
zaczynać, bo do tej godziny w centrum nie znaleźliby wolnego miejsca.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-11 19:44:53
Autor: Icek
Uprawnienia SM
> [...]

parkowania, by skasować stojących na zakazie, to musieliby po 18:00 pracę
zaczynać, bo do tej godziny w centrum nie znaleźliby wolnego miejsca.

czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie tych
samych od innych kierowcow ?

Icek

Data: 2009-05-11 19:57:47
Autor: SDD
Uprawnienia SM

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:gu9o6a$vnu$1node2.news.atman.pl...

czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie tych
samych od innych kierowcow ?

Slyszales o stanie wyzszej koniecznosci?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-11 20:03:14
Autor: Icek
Uprawnienia SM
> czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie
tych
> samych od innych kierowcow ?

Slyszales o stanie wyzszej koniecznosci?

ehh, to mi dopiero stan wyzszej koniecznosci. Bez jaj. Tu chyba taki nie
wystepuje. Stan wyzszej koniecznosci to gdy nagle dla ocalenia wiekszej
wartosci marnujemy mniejsza. Czyli jak ja staje na chodniku na zakazie a SM
zeby mi dac mandat staje na trawniku to nie dosc ze zakaz to jeszcze
trawnik. Oczywistym jest ze lepiej nie zatrzymywac sie niz zastrzymac sie i
dac mandat ;)

Tak na powaznie to chodzilo mi tylko o odpowiedz czy ktos moze zlamac B-36
bo jakas ustawa tak mowi (a nie ma tabliczki), a ze nie lubie SM to tylko
sie dopytuje.

Icek

Data: 2009-05-11 22:00:14
Autor: leon
Uprawnienia SM
Dnia 11-05-2009 o 20:03:14 Icek <icek@do.pl> napisał(a):

Tak na powaznie to chodzilo mi tylko o odpowiedz czy ktos moze zlamac  B-36
bo jakas ustawa tak mowi (a nie ma tabliczki), a ze nie lubie SM to tylko
sie dopytuje.

w celu wykonania czynnosci sluzbowych np mieli wezanie do pijaczka na  drodze - odcholowanie
samochodu itp

leon

--
"Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
  - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

Data: 2009-05-11 21:10:59
Autor: Jacek
Uprawnienia SM
Raczej nie chodzi tu o stan wyższej konieczności, tylko "co wolno wojewodzie, to nie tobie ......"
Jacek

Data: 2009-05-11 20:09:32
Autor: Valdi.Pavlack
Uprawnienia SM
"Icek" news:gu9o6a$vnu$1node2.news.atman.pl

czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie tych
samych od innych kierowcow ?

Paradoksami Polska stoi. Jak wspomnieli przedmówcy - walka z tym nie ma
sensu bo i tak człowiek stoi na przegranej pozycji. Pozostaje tylko
wewnętrzne wkurzenie... W końcu to my jesteśmy ci źli a oni są ci
dobrzy... - przynajmniej tak to widzę w swojej subiektywnej ocenie.

Data: 2009-05-12 07:36:48
Autor: Kaziu
Uprawnienia SM
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@psl.nospam.pl> wrote:
[...]

Zawsze mozna trzasnac zdjecie i napisac do SM pismo z prosba o wytlumaczenie
dlatego ten pojazd z tymi straznikami tego dnia i o tej godzinie zlamal zakaz.
Beda musieli sie tym zajac i pewnie skonczy sie to chociazby pouczeniem dla
straznika.

--
Kaziu

Data: 2009-05-11 20:33:10
Autor: Olgierd
Uprawnienia SM
Dnia Mon, 11 May 2009 18:39:24 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

Czy to tylko taki kit i straznik popelnil wykroczenie ?

Nawet jeśli popełnił, to kto mu mandat wypisze? Kolega z fotela
pasażera?

Dlatego kiedyś milicjant nie mógł być ukarany za wykroczenie. Ponosił odpowiedzialność wyłącznie dyscyplinarną, przed komendantem (szefem WUSW). --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-11 20:23:09
Autor: Robert Tomasik
Uprawnienia SM

To zależy w jakim celu się zatrzymał. W niektórych wypadkach to nie jest parkowanie, bowiem wykonują jakieś czynności na drodze. Tak, jak przykładowo śmieciarka, czy pojazd asenizacyjny. Albo radiowóz policyjny zatrzymujący jakąś osobę.

Data: 2009-05-11 21:39:35
Autor: SDD
Uprawnienia SM

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gu9qof$p02$1inews.gazeta.pl...

[...]

A wysylaja sygnaly blyskowe? Chocby i zolte?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-11 21:44:34
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Uprawnienia SM
SDD wrote:
[...]

Oczywiście, że nie, bo w ten sposób, podobnie jak SM z początku tego wątku, pokazują swoją wyższość nad szaraczkami.

M.

Data: 2009-05-12 08:39:57
Autor: Icek
Uprawnienia SM
[...]

raz sie zatrzymali zeby pojsc na tosty. Zrobilem foty, wyslalem do
komendanta i okazalo sie, ze przeprowadzali interwencje

Icek

Data: 2009-05-12 21:02:16
Autor: Robert Tomasik
Uprawnienia SM
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:guasso$p0o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Moze to był zakup kontrolowany :-)

Data: 2009-05-13 11:19:51
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Uprawnienia SM
Dnia Tue, 12 May 2009 08:39:57 +0200, Icek napisał(a):

raz sie zatrzymali zeby pojsc na tosty. Zrobilem foty, wyslalem do
komendanta i okazalo sie, ze przeprowadzali interwencje

z jednej strony warto wytykać stróżom porządku wykroczenia, z drugiej
jednak bez przesady, jeśli wykroczenie przez nich popełnione nie zagraża
utratą życia, uszczerbku na zdrowiu czy uszkodzenia mienia znacznej
wartości, to można wykazać zrozumienia trochę, że w czasie przerwy mogą coś
przekąsić;
oczywiście nie usprawiedliwiam ich...
Odpowiedź komendanta była taka jaka była, gdybyś w tonie żartobliwym,
aczkolwiek grzecznie i stanowczo zwrócił uwagę, że dają zły przykład... to
nie mieliby żadnych argumentów na swoją obronę.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

Data: 2009-05-13 13:28:31
Autor: Zbynek Ltd.
Uprawnienia SM
Witam

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :
[...]

To niech zaparkują w dozwolonym miejscu. A jak ja będę chciał sobie zaparkować na trawniczku, by kupić sobie hamburgera?
Bezmyślnych tępaków ze SM należy tępić. Nie mam dla tych leni pobłażania. Kiedyś dostałem od takich mandat, jak zatrzymałem się na zakazie, by zadzwonić z budki na Policję, jak mi okradziono samochód. Od razu informuję, że samochód niczemu, ani nikomu nie zagrażał w tym miejscu. Tępakom nie dało się wytłumaczyć - zakaz, to zakaz.

oczywiście nie usprawiedliwiam ich...

No! ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-05-13 11:47:58
Autor: pluton
Uprawnienia SM

Dzis gdy zwrocilem uwage straznikowi miejskiemu, ze parkuje na zakazie
powiedzial mi, ze auta SM moga parkowac na wszystkich zakazach w miescie.

Wyjmujesz aparat, robisz foto. Samochodu, okolicy i pana tez.
Powiedz mu, zeby sie usmiechnal, ladnie wypadnie w gazecie.

Ja widzialem sraznikow, ktorzy sobie stali w jakiejs bocznej uliczce.
Zaparkowalem, posiedzialem chwile w samochodzie, wysiadam
i zaczynam isc w ich kierunku. Wyjmuje telefon i zaczynam notowac sobie
ich rejestracje.
A oni w tym momencie pospiesznie ruszyli :)

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-13 13:29:43
Autor: Zbynek Ltd.
[...]