Uprawnienia SM

Data: 2009-05-11 18:39:24
Autor: Przemysław Bernat
Uprawnienia SM
Dnia Mon, 11 May 2009 18:09:43 +0200, Icek napisał(a):

Czy to tylko taki kit i straznik popelnil wykroczenie ?

Nawet jeśli popełnił, to kto mu mandat wypisze? Kolega z fotela pasażera?

Inna sprawa, że jakby w centrum takiej Gdyni chcieli znaleźć miejsce do
parkowania, by skasować stojących na zakazie, to musieliby po 18:00 pracę
zaczynać, bo do tej godziny w centrum nie znaleźliby wolnego miejsca.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-05-11 19:44:53
Autor: Icek
Uprawnienia SM
> [...]

parkowania, by skasować stojących na zakazie, to musieliby po 18:00 pracę
zaczynać, bo do tej godziny w centrum nie znaleźliby wolnego miejsca.

czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie tych
samych od innych kierowcow ?

Icek

Data: 2009-05-11 19:57:47
Autor: SDD
Uprawnienia SM

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:gu9o6a$vnu$1node2.news.atman.pl...

czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie tych
samych od innych kierowcow ?

Slyszales o stanie wyzszej koniecznosci?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-11 20:03:14
Autor: Icek
Uprawnienia SM
> czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie
tych
> samych od innych kierowcow ?

Slyszales o stanie wyzszej koniecznosci?

ehh, to mi dopiero stan wyzszej koniecznosci. Bez jaj. Tu chyba taki nie
wystepuje. Stan wyzszej koniecznosci to gdy nagle dla ocalenia wiekszej
wartosci marnujemy mniejsza. Czyli jak ja staje na chodniku na zakazie a SM
zeby mi dac mandat staje na trawniku to nie dosc ze zakaz to jeszcze
trawnik. Oczywistym jest ze lepiej nie zatrzymywac sie niz zastrzymac sie i
dac mandat ;)

Tak na powaznie to chodzilo mi tylko o odpowiedz czy ktos moze zlamac B-36
bo jakas ustawa tak mowi (a nie ma tabliczki), a ze nie lubie SM to tylko
sie dopytuje.

Icek

Data: 2009-05-11 22:00:14
Autor: leon
Uprawnienia SM
Dnia 11-05-2009 o 20:03:14 Icek <icek@do.pl> napisał(a):

Tak na powaznie to chodzilo mi tylko o odpowiedz czy ktos moze zlamac  B-36
bo jakas ustawa tak mowi (a nie ma tabliczki), a ze nie lubie SM to tylko
sie dopytuje.

w celu wykonania czynnosci sluzbowych np mieli wezanie do pijaczka na  drodze - odcholowanie
samochodu itp

leon

--
"Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
  - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

Data: 2009-05-11 21:10:59
Autor: Jacek
Uprawnienia SM
Raczej nie chodzi tu o stan wyższej konieczności, tylko "co wolno wojewodzie, to nie tobie ......"
Jacek

Data: 2009-05-11 20:09:32
Autor: Valdi.Pavlack
Uprawnienia SM
"Icek" news:gu9o6a$vnu$1node2.news.atman.pl

czyli z zalozenia musza lamac przepisy zeby egzekwowac przestrzeganie tych
samych od innych kierowcow ?

Paradoksami Polska stoi. Jak wspomnieli przedmówcy - walka z tym nie ma
sensu bo i tak człowiek stoi na przegranej pozycji. Pozostaje tylko
wewnętrzne wkurzenie... W końcu to my jesteśmy ci źli a oni są ci
dobrzy... - przynajmniej tak to widzę w swojej subiektywnej ocenie.

Data: 2009-05-12 07:36:48
Autor: Kaziu
Uprawnienia SM
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@psl.nospam.pl> wrote:
[...]

Zawsze mozna trzasnac zdjecie i napisac do SM pismo z prosba o wytlumaczenie
dlatego ten pojazd z tymi straznikami tego dnia i o tej godzinie zlamal zakaz.
Beda musieli sie tym zajac i pewnie skonczy sie to chociazby pouczeniem dla
straznika.

--
Kaziu

Data: 2009-05-11 20:33:10
Autor: Olgierd
Uprawnienia SM
Dnia Mon, 11 May 2009 18:39:24 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

Czy to tylko taki kit i straznik popelnil wykroczenie ?

Nawet jeśli popełnił, to kto mu mandat wypisze? Kolega z fotela
pasażera?

Dlatego kiedyś milicjant nie mógł być ukarany za wykroczenie. Ponosił odpowiedzialność wyłącznie dyscyplinarną, przed komendantem (szefem WUSW). --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Uprawnienia SM