Uprawnienia SM

Data: 2009-05-13 11:47:58
Autor: pluton
Uprawnienia SM

Dzis gdy zwrocilem uwage straznikowi miejskiemu, ze parkuje na zakazie
powiedzial mi, ze auta SM moga parkowac na wszystkich zakazach w miescie.

Wyjmujesz aparat, robisz foto. Samochodu, okolicy i pana tez.
Powiedz mu, zeby sie usmiechnal, ladnie wypadnie w gazecie.

Ja widzialem sraznikow, ktorzy sobie stali w jakiejs bocznej uliczce.
Zaparkowalem, posiedzialem chwile w samochodzie, wysiadam
i zaczynam isc w ich kierunku. Wyjmuje telefon i zaczynam notowac sobie
ich rejestracje.
A oni w tym momencie pospiesznie ruszyli :)

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-13 13:29:43
Autor: Zbynek Ltd.
[...]