Uprawnienia Straży Granicznej

Data: 2009-08-16 09:56:52
Autor: MarcinJM
Uprawnienia Straży Granicznej
>pk< pisze:
Straży Granicznej, gdyż wg. mnie (tak mi się wydaje) facet przekroczył swoje uprawnienia.

Z mundurowki jedynie listonosze JESZCZE nie moga kontrolowac kierowcow.

MarcinJM

Data: 2009-08-16 22:39:41
Autor: >p
MarcinJM pisze:

Z mundurowki jedynie listonosze JESZCZE nie moga kontrolowac kierowcow.

No to mamy państwo policyjne... :-/
pozdro
pk

Data: 2009-09-08 21:23:15
Autor: cranky
Dnia Sun, 16 Aug 2009 09:56:52 +0200, MarcinJM napisał(a):

 >pk< pisze:
Straży Granicznej, gdyż wg. mnie (tak mi się wydaje) facet przekroczył swoje uprawnienia.

Z mundurowki jedynie listonosze JESZCZE nie moga kontrolowac kierowcow.

Wg. Kodeksu kierowca jest obowiązany do stosowania się do nakazów
wydawanych przez osoby kierujące ruchem. Jeśli na skrzyżowaniu stoi pijany
listonosz to masz obowiazek go słuchać!
Straż graniczna nie ma prawa wystawić mandatu za nieprawidłowe światła.
Może poddawać w wątpliwość, jek się zgadzasz przyjmujesz mandat. Ale w
razie czego wzywają chyba drogówkę do ustalenia.

Data: 2009-09-09 17:51:07
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "cranky" <doormat@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:116vb0zqegipf$.vajab1llf3bl.dlg40tude.net...

Wg. Kodeksu kierowca jest obowiązany do stosowania się do nakazów
wydawanych przez osoby kierujące ruchem. Jeśli na skrzyżowaniu stoi pijany
listonosz to masz obowiazek go słuchać!

Bredzisz.

--
SQLwysyn