Uprawnienia ochroniarzy

Data: 2011-12-25 22:30:57
Autor: kogutek
Uprawnienia ochroniarzy
Łukasz Jamroz <lukazs.merida@gmail.com> napisał(a):
http://czestochowa.naszemiasto.pl/artykul/1209485,czestochowa-protest-przy-ul-c
hlopskiej-poszlo-o-polna,id,t.html

Jakie uprawnienia maja ochroniarze w takiej sytuacji? Podejrzewam ze w
USA wlasciciel moglby ich wystrzelac jak kaczki, po tym jak weszli na
jego dzialke z zamiarem uzycia przemocy wobec niego. A jak jest w
naszym chorym kraju?
Frajerzy ci ludzie. Zamiast szarpać się z ochroniarzami przepierdnął bym się
do sklepy metalowego. Kupił za 10 złotych gwoździ i w wolnym czasie pospawał
po 4 sztuki do kupy. Za kilka dni od utwardzenia drogi w nocy bym rozrzucił.
Nikt nie widział nikt nie słyszał. Szybciutko by się oduczył jeździć darmo nie
po swoim. --

Data: 2011-12-26 10:06:22
Autor: RadoslawF
Uprawnienia ochroniarzy
Dnia 2011-12-25 23:30, Użytkownik kogutek napisał:

[...]

A teraz się zastanów dlaczego oni tej drogi nie zlikwidowali już
lata temu ?

Pozdrawiam

Data: 2011-12-26 18:04:29
Autor: kogutek
Uprawnienia ochroniarzy
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

> [...]
> po swoim. A teraz się zastanów dlaczego oni tej drogi nie zlikwidowali już

Bo płacił?

Data: 2011-12-26 20:49:11
Autor: RadoslawF
Uprawnienia ochroniarzy
Dnia 2011-12-26 19:04, Użytkownik kogutek napisał:

[...]

Słaby jesteś z logiki, bo sami z niej korzystali.

Pozdrawiam

Data: 2011-12-26 20:07:38
Autor: kogutek
Uprawnienia ochroniarzy
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

> Bo płacił?

Słaby jesteś z logiki, bo sami z niej korzystali.

Pozdrawiam
Co ma wspólnego logika z korzystaniem z drogi na własnym polu? Sobie nie
musieli za nią płacić. Pozwolili za opłatą komuś korzystać a tamten zaraz na
czyimś rewolucję chciał zrobić. Za moment chciałby drogę mieć dla siebie. --

Data: 2011-12-26 21:11:56
Autor: RadoslawF
Uprawnienia ochroniarzy
Dnia 2011-12-26 21:07, Użytkownik kogutek napisał:
[...]

Ty jakbyś miał swoja drogę to też sypał byś na nią gwoździe panie
"co ma wspólnego logika z wykorzystaniem" ?

Pozdrawiam

Data: 2011-12-26 22:06:18
Autor: kogutek
Uprawnienia ochroniarzy
> [...]

"co ma wspólnego logika z wykorzystaniem" ?

A dlaczego nie miałbym sypać gwoździ na swoją dróżkę. Nie słyszałem o zakazie
niszczenia własnej drogi. A buraczyna albo płaci albo jeździ dookoła. W
przypadkach takich jak tamten trzeba brać sprawy we własne ręce. Na Policję
nie ma co liczyć. --

Data: 2011-12-26 23:27:09
Autor: Gotfryd Smolik news
Uprawnienia ochroniarzy
On Mon, 26 Dec 2011, kogutek wrote:

RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

Dnia 2011-12-26 21:07, Użytkownik kogutek napisał:
[...]
[...]

  Opony. Własne opony.

[...]

  Bardzo lubisz jeździć po gwoździach, szczególnie na własnej drodze,
do tego po własnych gwoździach, czy też używasz wyłącznie pojazdów
gąsienicowych?
  Tak zwyczajnie ciekaw jestem ;)
  Jeszcze jest wersja z rozsypaniem gwodździ zakosami i jazdy
po polu minowym. Ale ta się nie sprawdza, wystarcza jedno
ciekawskie lub spłoszone zwierzę.

Nie słyszałem o zakazie niszczenia własnej drogi.

  Przecież Radosław nie pisze o zakazie niszczenia własnej drogi,
lecz o braku logiki w niszczeniu własnych OPON.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-12-26 23:35:25
Autor: kogutek
Uprawnienia ochroniarzy
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

> [...]

  Przecież Radosław nie pisze o zakazie niszczenia własnej drogi,
lecz o braku logiki w niszczeniu własnych OPON.

Znajdź na mapie Chłopską w Częstochowie. Wszyscy przy Chłopskiej mają domy
przy ulicy. Nie muszą jeździć przez pola do cywilizacji. Fabryka do której
ktoś dojeżdża przez pola jest 4,5 kilometra od pola przy Chłopskiej. Spokojnie
można drogę przez pole zaminować. Tam nie idzie o drogę tylko o coś innego.
Nie ma potrzeby przejeżdżania przez pola bo sieć ulic jest w tym miejscu
dostatecznie gęsta i można pojechać lepszą ulicą zamiast polną drogą. --

Data: 2011-12-29 21:14:48
Autor: Gotfryd Smolik news
Uprawnienia ochroniarzy
On Mon, 26 Dec 2011, kogutek wrote:

Tam nie idzie o drogę tylko o coś innego.
Nie ma potrzeby przejeżdżania przez pola bo sieć ulic jest w tym miejscu
dostatecznie gęsta

  A to przepraszam.
  Z kontekstu wynikało że właściciel tę drogę trzyma "po coś".

pzdr, Gotfryd

Uprawnienia ochroniarzy