Uprawnienia zgłaszającego? (długie)

Data: 2010-03-18 19:55:31
Autor: mauser50
Uprawnienia zgłaszającego? (długie)
Witam

Osoba X jest zgłaszającym o kilku wykroczeniach niszczenie zieleni, mycie pojazdu w miejscu do tego nie przeznaczonym itp. Zgłaszający zostaje przesłuchany w charakterze świadka przez Straż Miejską i przez 3 miesiące od przesłuchania nic się nie dzieje. Zgłaszający i zarazem świadek przypadkowo odwiedza sekretariat Sądu Karnego którego jurysdykcja odpowiada za orzeczenia w tych sprawach pyta w sekretariacie Sądu czy takowa sprawa trafiła do tego Sądu i dowiaduje się, że sprawa faktycznie trafiła do tego Sądu i została zakończona ale świadkowi i zgłaszającemu w tej sprawie udziela się informacji, że nie może się on dowiedzieć jakie roztrzygnięcie zapadło w tej sprawie powołując się na ustawę o ochronie danych osobowych.

Czy jest możliwość uzyskania od Sądu informacji o sposobie roztrzygnmięcia tej sprawy nie chodzi tu o uzyskanie informacji o sprawcy natomiast chodzi o uzyskanie informacji z jakich konkretnie artykułów Kodesku Wykroczeń został skierowany wniosek o ukaranie i czy sprawca został ukarany oraz w jaki sposób czy też został np. uniewinniony? Chodzi mi konkretnie o powołanie się na jakąś podstawę prawną ale nie wiem na jaką?

Z poważaniem Mauser50

Data: 2010-03-19 07:28:53
Autor: Nostradamus

Użytkownik "mauser50" <mauser50@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hntso2$n2k$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]