Uprawomocnienie + komornik

Data: 2012-09-26 13:28:26
Autor: Andrzej Lawa
Uprawomocnienie + komornik
W dniu 26.09.2012 12:45, Wasyli Czeczko pisze:
25.08 e-sąd poinoformował mnie że wydano nakaz w postępowaniu
upominawczym (jestem powodem).

Z reguły ile się czeka na uprawomocnienie nakazu? Sąd wysyła pozwanemu
nakaz - max 14 dni, potem 14 dni na ewentualny sprzeciw = więc
powinienem już dostać uprawomocnienie, a tu cisza.

Może orzekający ma urlop. Albo wyrok czeka w kolejce.

Pytanie 2) Czy gdy wyrok wyrok się uprawomocni czy mam osobno wzywać
pozwanego do zapłaty czy odczekać i iść do komornika? Kwota mała - ok

To już jak wolisz.

Uprawomocnienie + komornik