Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....

Data: 2013-05-17 20:58:45
Autor: pluton_
Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....
czyli wychodzi ze najlepiej kasę trzymać w skarpecie..... metoda
dziadków widać jest najbezpieczniejsza.

ja tez po kazdej wyplacie natychmiast czyszcze konto do zera.

Nullification

Data: 2013-05-17 21:00:39
Autor: u2
W dniu 2013-05-17 20:58, pluton_ pisze:
czyli wychodzi ze najlepiej kasę trzymać w skarpecie..... metoda
dziadków widać jest najbezpieczniejsza.

ja tez po kazdej wyplacie natychmiast czyszcze konto do zera.

pewnie boisz sie swojej starej...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-17 21:31:32
Autor: pluton_
Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....

> ja tez po kazdej wyplacie natychmiast czyszcze konto do zera.

pewnie boisz sie swojej starej...-;)

No pewnie. Jakby miala wszystko przeputac na szmaty, to dopiero by bylo.
A tak to ja przepije i spoko jest.

Nullification

Data: 2013-05-17 21:27:43
Autor: u2
W dniu 2013-05-17 21:31, pluton_ pisze:
pewnie boisz sie swojej starej...-;)

No pewnie. Jakby miala wszystko przeputac na szmaty, to dopiero by bylo.
A tak to ja przepije i spoko jest.

ale to ty przepijasz szambonurze, pewnie ze swoja stara ...-;)

Data: 2013-05-17 21:38:31
Autor: pluton_
> [...]
> A tak to ja przepije i spoko jest.

ale to ty przepijasz szambonurze, pewnie ze swoja stara ...-;)

Nie pedale, przepijam sam.

Nullification

Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....