Uprzedzają o możliwości skubania oszcz ędności.....

Data: 2013-05-16 14:23:10
Autor: xantiros
Uprzedzają o możliwości skubania oszcz ędności.....
Ministrowie finansów krajów Unii Europejskiej uchwalili, że - w razie zagrożenia upadłością - banki będą mogły legalnie zabrać ludziom część oszczędności. Unijny "bełkocik" tłumaczy Tomasz Olbratowski! Felietonów słuchaj w radiu RMF FM od poniedziałku do piątku o 7:50.

http://www.interia.tv/wideo-felieton-tomasza-olbratowskiego-cypryjska-brzytwa,vId,1126932

###################################################################

czyli wychodzi ze najlepiej kasę trzymać w skarpecie..... metoda dziadków widać jest najbezpieczniejsza.

Data: 2013-05-16 15:01:53
Autor: WW
W dniu 2013-05-16 14:23, xantiros pisze:
[...]

Metoda ta sama.
Najpierw zabierają jakiejś grupie "społecznych wyrzutków". A to spekulantom na Cyprze a to byłym pracownikom UB.
Jak społeczeństwo przyklaśnie w minie "sprawiedliwości społecznej", to następnym krokiem będzie zabranie wszystkim, którzy przyklasnęli.
A to prawa do emerytury na 2 lata a to ostatniego złotego z lokat.
Możliwości działań przeciwko zwykłym ludziom są wręcz nieograniczone. Jednak zdecydowana większość uważa, że żyje w kapitalizmie a Unia Europejska powinna być innym stawiana za wzór do naśladowania w zakresie przestrzegania praw człowieka, wolności i demokracji. W rzeczywistości Europa to region świata degenerujący się cywilizacyjnie, antydemokratyczny i zmierzający do odbudowy totalitaryzmu, który stary kontynent widział już wielokrotnie. Na razie nikt jeszcze nie zauważa tego, w jakim kierunku podążamy a gra idzie o to, aby jak najmniej osób i jak najpóźniej to dostrzegło.

Morze już czas się obudzić?

Pozdrawiam
WW
"Polski premier jest wrogiem demokracji w państwach narodowych. Chce, aby biurokracja brukselska, która nie jest wybierana w żadnym głosowaniu, rządziła Polską i 26 innymi państwami UE".  Nigel Farage.

Data: 2013-05-16 13:07:28
Autor: Marek
On 16 Maj, 15:01, WW <wu...@vp.pl> wrote:
W dniu 2013-05-16 14:23, xantiros pisze:

> Ministrowie finans w kraj w Unii Europejskiej uchwalili, e - w razie
> zagro enia upad o ci - banki b d mog y legalnie zabra ludziom cz
> oszcz dno ci. Unijny "be kocik" t umaczy Tomasz Olbratowski! Felieton w
> s uchaj w radiu RMF FM od poniedzia ku do pi tku o 7:50.

>http://www.interia.tv/wideo-felieton-tomasza-olbratowskiego-cypryjska...

> ###################################################################

> czyli wychodzi ze najlepiej kas trzyma w skarpecie..... metoda
> dziadk w wida jest najbezpieczniejsza.

Metoda ta sama.
Najpierw zabieraj jakiej grupie "spo ecznych wyrzutk w". A to
spekulantom na Cyprze a to by ym pracownikom UB.
Jak spo ecze stwo przykla nie w minie "sprawiedliwo ci spo ecznej", to
nast pnym krokiem b dzie zabranie wszystkim, kt rzy przyklasn li.
A to prawa do emerytury na 2 lata a to ostatniego z otego z lokat.
Mo liwo ci dzia a przeciwko zwyk ym ludziom s wr cz nieograniczone.
Jednak zdecydowana wi kszo uwa a, e yje w kapitalizmie a Unia
Europejska powinna by innym stawiana za wz r do na ladowania w zakresie
przestrzegania praw cz owieka, wolno ci i demokracji. W rzeczywisto ci
Europa to region wiata degeneruj cy si cywilizacyjnie,
antydemokratyczny i zmierzaj cy do odbudowy totalitaryzmu, kt ry stary
kontynent widzia ju wielokrotnie. Na razie nikt jeszcze nie zauwa a
tego, w jakim kierunku pod amy a gra idzie o to, aby jak najmniej os b
i jak najp niej to dostrzeg o.

Morze ju czas si obudzi ?

Pozdrawiam
WW
"Polski premier jest wrogiem demokracji w pa stwach narodowych. Chce,
aby biurokracja brukselska, kt ra nie jest wybierana w adnym
g osowaniu, rz dzi a Polsk i 26 innymi pa stwami UE".  Nigel Farage.

Masz cos przeciwko odbierania majatkow bylym UBekom ?

Data: 2013-05-17 08:47:53
Autor: WW
W dniu 2013-05-16 22:07, Marek pisze:

Masz cos przeciwko odbierania majatkow bylym UBekom ?

Tak, bo to jest łamanie prawa i wprowadzanie odpowiedzialności zbiorowej.

Data: 2013-05-16 15:47:45
Autor: xantiros
W dniu 2013-05-16 15:01, WW pisze:
[...]

I co, jak się "obudzą", III wojna światowa, rozpad UE tym się skończy - kto komu ile kasy winny, przykład mieliśmy na Bałkanach swego czasu.

Data: 2013-05-17 08:46:26
Autor: WW
W dniu 2013-05-16 15:47, xantiros pisze:

I co, jak się "obudzą", III wojna światowa, rozpad UE tym się skończy -
kto komu ile kasy winny, przykład mieliśmy na Bałkanach swego czasu.

To co, spać dalej i pozwalać się okradać?

Data: 2013-05-17 09:57:51
Autor: xantiros
WW wrote:

[...]

Przelicz sobie wojnę na ofiary ludzkie, rodzinne - pieniądz nie jest tego wart. Zresztą jaką masz potem gwarancję ze ci sami ludzie nie wrócą do koryta i na zgliszczach zaczną budować to samo.

Data: 2013-05-16 16:25:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:kn2lc8$sqt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Proponuję szable w doń. No i kosy!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-17 20:59:47
Autor: pluton_
Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....
Morze już czas się obudzić?

Oceany terz.

Nullification

Data: 2013-05-16 16:58:07
Autor: GrzegorZ

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kn2j3n$qbk$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przy wysokiej inflacji nie ma znaczenia gdzie trzymasz swoje złotówki.

GZ

Data: 2013-05-16 09:13:19
Autor: Leming Show
Uprzedzają o możliwości skubania oszczędnoś ci.....
Przy wysokiej inflacji nie ma znaczenia gdzie trzymasz swoje złotówki..

Najlepiej kupic wolframowe sztabki powleczone zlotem:) Juz 600 lat
temu wiedzieli ze jest dobry i zly pieniadz.

Data: 2013-05-16 18:30:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:838f19f8-6711-4a7b-93e7-7352dfdab6b5en2g2000vbb.googlegroups.com...
Przy wysokiej inflacji nie ma znaczenia gdzie trzymasz swoje złotówki.

Najlepiej kupic wolframowe sztabki powleczone zlotem:) Juz 600 lat
temu wiedzieli ze jest dobry i zly pieniadz.

============================

A najlepiej w Amber Gold!

ubawiony

Data: 2013-05-17 20:58:45
Autor: pluton_
Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....
czyli wychodzi ze najlepiej kasę trzymać w skarpecie..... metoda
dziadków widać jest najbezpieczniejsza.

ja tez po kazdej wyplacie natychmiast czyszcze konto do zera.

Nullification

Data: 2013-05-17 21:00:39
Autor: u2
W dniu 2013-05-17 20:58, pluton_ pisze:
czyli wychodzi ze najlepiej kasę trzymać w skarpecie..... metoda
dziadków widać jest najbezpieczniejsza.

ja tez po kazdej wyplacie natychmiast czyszcze konto do zera.

pewnie boisz sie swojej starej...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-17 21:31:32
Autor: pluton_
Uprzedzają o możliwości skubania oszczędności.....

> ja tez po kazdej wyplacie natychmiast czyszcze konto do zera.

pewnie boisz sie swojej starej...-;)

No pewnie. Jakby miala wszystko przeputac na szmaty, to dopiero by bylo.
A tak to ja przepije i spoko jest.

Nullification

Data: 2013-05-17 21:27:43
Autor: u2
W dniu 2013-05-17 21:31, pluton_ pisze:
pewnie boisz sie swojej starej...-;)

No pewnie. Jakby miala wszystko przeputac na szmaty, to dopiero by bylo.
A tak to ja przepije i spoko jest.

ale to ty przepijasz szambonurze, pewnie ze swoja stara ...-;)

Data: 2013-05-17 21:38:31
Autor: pluton_
> [...]
> A tak to ja przepije i spoko jest.

ale to ty przepijasz szambonurze, pewnie ze swoja stara ...-;)

Nie pedale, przepijam sam.

Nullification

Uprzedzają o możliwości skubania oszcz ędności.....