Uprzejmość a egzamin na PJ

Data: 2016-12-11 12:15:05
Autor: Jacek
Uprzejmość a egzamin na PJ
Jak to jest na egzaminie? Z podporządkowanej wyjeżdża auto z L na dachu i naklejką "egzamin". Na drodze uprzywilejowanej auta w sznurku. Zatrzymuję się, migam światłami i wpuszczam "elkę", która wjeżdża.
Normalna sytuacja na drodze, ale tutaj ktoś zdaje egzamin. Zdał, czy oblał?
Jacek

Data: 2016-12-11 12:21:23
Autor: Shrek
Uprzejmość a egzamin na PJ
W dniu 11.12.2016 o 12:15, Jacek pisze:
[...]

Zdał, jeśli tylko wiedział jak się wytłumaczyć - skor sam się zatrzymałeś, to nijak pierwszeństwa nie wymusił (nie zmusił cię do zmiany szybkości ani kierunku).

Testowanie w praktyce - przez jakiś remont utknąłem w takim miejscu, że mógłbym spokojnie przez najbliższe 2 godziny stać. Ktoś się zatrzymał wpuścił, to pojechałem - egzaminator tylko zapytał kto miał pierwszeństwo, wiec wyjaśniłem, że tamten, ale skoro mi ustąpił to miałem prawo skorzystać. Mam wrażenie, że od tego momentu to miałem już z górki, bo prakowanie to wybrał na pustym parkingu od supermarketu na dowolnym miejscu;)

Shrek.

Data: 2016-12-11 12:38:22
Autor: Budzik
Uprzejmość a egzamin na PJ
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

[...]

Zacznij od przeczytania definicji wymuszenia pierwszenstwa :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Uprzejmość a egzamin na PJ