Uprzywilejowani

Data: 2017-03-16 21:09:13
Autor: Shrek
Uprzywilejowani
https://youtu.be/Gak545DWzQc?t=34

W tym Poznaniu to norma, ze się uprzywielowanych nie puszcza> W Warszawie, to dla karetek na głowie (to znaczy trawnikach, chodnikach, bóg wie czym) staną, dla radiowozu też się rozjada.

Choć faktycznie jak coś wygląda na polityka, to ludzi jakas niemoc ogarnia;)

A tak przy okazji - plus i to duży dla policjantów.

Shrek

Data: 2017-03-17 00:36:00
Autor: LordBluzg(R)
Uprzywilejowani
"Shrek" wydumał(a) w wiadomości ID news:oaerd7$lqe$1node1.news.atman.pl
[...]

Akurat ten pierwszy moment co podajesz, to w prawo jest zaraz komisariat Policji

https://www.google.pl/maps/@52.4023138,16.9621436,3a,75y,126.17h,84.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1syWtQDNsAohRp5PrlnfVaDQ!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.pl/maps/place/Komisariat+Policji./@52.398553,16.9599932,18z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xe55e8c3e70923259!8m2!3d52.398553!4d16.9610875

i być może to jest mylące dla poprzedzających ale jak widać zaraz jest zielone a pojazd poprzedzający wjeżdża na chodnik więc nie wiem o co Ci chodzi.

Policja zajęła w sumie pas prawy a jak widać chcą jechać prosto. Mogli zająć wcześniej lewy pas.

Choć faktycznie jak coś wygląda na polityka, to ludzi jakas niemoc ogarnia;)
A tak przy okazji - plus i to duży dla policjantów.

Mylne masz jednak pojęcie. Natomiast jak jeżdżę po Poznaniu to na 100 wpychających się "na chama" 80% ma rejestrację z Wawki. Zero uprzejmości i pomyślunku.

--
LordBluzg(R)(TM)
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

Data: 2017-03-17 10:50:13
Autor: Wiesiaczek
Uprzywilejowani
W dniu 17.03.2017 o 00:36, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Chyba wiem co masz na myśli, więc pozwolę sobie, żeby Ci wytłumaczyć...

Otóż w Warszawie jeździ się tak, że jeśli podjeżdża samochód na znikającym pasie do końca tego to w 90% zostaje on wpuszczony od razu przez najbliższy samochód. Jeżdżę sporo po Warszawie i bardzo mi to odpowiada - ruch jest płynny i bezstresowy.
Dlatego będąc w innym mieście można z przyzwyczajenia wjeżdżać przed lokalsów, dla których wpuszczenie takiego delikwenta jest szokiem i co najmniej hańbą nie do zmycia.
Dlatego lokalsi odbierają to jako wciskanie się "na chama", ale to zwykle jest odwrotnie: Chamem jest ten, który nie zostawi nawet piędzi odstępu od poprzednika, byle by tylko nikogo nie wpuścić.
Wpadnij do Warszawy, popatrzysz jak to się robi, ale jeśli bardzo Ci zależy a nie masz okazji, to zrzucę jakiś filmik z kamerki gdy będę kręcił się po mieście.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-03-17 11:05:25
Autor: LordBluzg(R)
Uprzywilejowani
W dniu 2017-03-17 o 10:50, Wiesiaczek pisze:
Chamem jest ten, który nie zostawi nawet piędzi
odstępu od poprzednika, byle by tylko nikogo nie wpuścić.

Czyli dokładnie jak Wawkowicze :)

  Wepchnąć się na zderzak i nikogo wiecej nie wpuscić :)

Wpadnij do Warszawy, popatrzysz jak to się robi, ale jeśli bardzo Ci
zależy a nie masz okazji, to zrzucę jakiś filmik z kamerki gdy będę
kręcił się po mieście.

Po co, jeżdżę po Wawce, ba po całej Polsce i nie tylko. W Poznaniu zwyczjnie jeździ się bezpieczniej i bardziej na luzaku bez szarpania i wpychania. Oczywiscie mowa o lokalnych kierowcach
  bo ci z prowincji też tak robią. Może ma to związek z tym, że w Wawce to zbieranina wszelakiej maści ludzi a samych Warszawiaków mało. Możesz też zajrzeć do statystyk kolizji i ilości pojazdów w tych dwóch miastach. Wracając jednak do filmu to zobacz na zegar i reakcję kierowców
3-5sekund a prędkość samochodu policyjnego to ponad 90km/h w niektórych momentach na tym krótkim filmie. Oczywiscie całej drogi przejazdu nie widać ale doskonale znam te miejsca i średnia wyszła im na odcinku 5km ok 70km/h co jak na Poznań, który jest II/III najbardziej zatłoczonym miastem, całkiem dobrze.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-17 19:02:38
Autor: Shrek
Uprzywilejowani
W dniu 17.03.2017 o 11:05, LordBluzg(R) pisze:

Chamem jest ten, który nie zostawi nawet piędzi
odstępu od poprzednika, byle by tylko nikogo nie wpuścić.

Czyli dokładnie jak Wawkowicze :)

 Wepchnąć się na zderzak i nikogo wiecej nie wpuscić :)

NIe - po prostu po Warszawie jeżdzi się inaczej - dynamiczniej, z mniejszymi odstępami, na zamki, pasy się zmienia bez problemu (jak ktoś nie przyspiesza żeby cię nie wpuścić, to znaczy że wpuszcza). Wynika to z dużego ruchu, korków i chyba większego tempa życia niż gdzie indziej. Nie ma w tym nic złego, przynajmniej z punktu widzenia mieszkańców - wszycy z grubasza tak jeżdzą, więc nikt zaskoczony nie jest.

Potem pojedziesz gdzieś na występy gościnne - wrzucasz kierunek, widzisz, że delikwent się w lusterku nie powiększa, znaczy wpuszcza. A on na to, że chuj wymusił, bo musiał hamować - co prawda 50 metrów dalej i nie dlatego, ze ktoś wjechał, a światło było - no ale przecież zmusił go do zatrzymania się 6 metrów bliżej;)

BTW - jak już jestesmy przy rejestracjach to nawet w Warszawie PO mają opinię zdziebko narwanych. Głównie przez lizing;)

Po co, jeżdżę po Wawce, ba po całej Polsce i nie tylko. W Poznaniu
zwyczjnie jeździ się bezpieczniej i bardziej na luzaku bez szarpania i
wpychania. Oczywiscie mowa o lokalnych kierowcach

A mi dla odmiany się lepiej (znacznie) jeździ po Warszawie. A w Poznaniu kupę czasu spędziłem i obiektywnie bardzo fajne miasto. BTW - z tym jeżdzeniem na obcych rejestracjach po Warszawie to róznie bywa. Z jednej strony część cię wpuści bez problemu, nawet jak zdrowo nawywijasz na "zagranicznych" blachach, bo w końcu miasta nie znasz, więc trudno wymagać żebyś jeździł optymalnie, z drugiej trafiają się tacy co muszą swoją wyższość nad słoikiem udowodnić za darmo(ci zwykle są warszawiakami w pierwszym pokoleniu, żeby nie powiedzieć pięciolatce;)

 bo ci z prowincji też tak robią. Może ma to związek z tym, że w Wawce
to zbieranina wszelakiej maści ludzi a samych Warszawiaków mało.

Takiego "true Warszawiaka" to ciężko spotkać - ponoć po powstaniu na lewym brzegu zostało koło 1000 osób - sporo zginęło, część nie wróciła... Ponoć najwiecej "prawdziwych Warszawiaków" w... Szczecinie.

Możesz
też zajrzeć do statystyk kolizji i ilości pojazdów w tych dwóch
miastach.

Masz jakieś statystyki? Poważnie pytam.

Shrek

Data: 2017-03-17 20:26:18
Autor: Gruby
Uprzywilejowani
Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

W Szczecinie, podobnie - zamki to normalka,
zmiana pasa bez problemu, nawet lewy pas bywa wolny
przy 70/70, ale chyba dlatego, bo boja się tajnych filmowców.

Data: 2017-03-18 08:40:55
Autor: ąćęłńóśźż
Uprzywilejowani
Skąd jako W-wiak mam wiedziec bywając w Poznaniu od wielkiego święta (czytaj jakichś targów raz od wielkiego dzwonu), gdzie macie wymalowane nagle jakieś strzałki na pasie, w który nieświadomie sie wpakowałem?

-- -- -
Natomiast jak jeżdżę po Poznaniu to na 100 wpychających się "na chama" 80% ma rejestrację z Wawki.

Data: 2017-03-18 09:16:56
Autor: Jelko
Uprzywilejowani. Znak drogowy.
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości

Skąd jako W-wiak mam wiedziec bywając w Poznaniu od wielkiego święta
(czytaj jakichś targów raz od wielkiego dzwonu), gdzie macie wymalowane
nagle jakieś strzałki na pasie, w który nieświadomie sie wpakowałem?

Patrz na znaki drogowe pionowe.
Zanim namalują coś na jezdni to wcześniej postawiony
jest znak pionowy o pasach ruchu.

Data: 2017-03-18 09:35:01
Autor: Shrek
W dniu 18.03.2017 o 09:16, Jelko pisze:

Patrz na znaki drogowe pionowe.
Zanim namalują coś na jezdni to wcześniej postawiony
jest znak pionowy o pasach ruchu.

Prwadę mówiąc - łatwo się mówi. Też kiedyś marudziłem - pojeżdziłem i czasem naprawdę cięzko się przyzwyczaić do "lokalnego kolorytu" - nawet nie dlatego, że jakiś mocno niezrozumiały, a po prostu inny a przyzwyczajenia drugą naturą. Od tej pory jestem o wiele bardzej wyrozumiały dla ludzi na "zagranicznych blachach". Błądzić jest rzeczą ludzką - jeśli te błędy kończą się tylko na tym, że ktoś pojechał nie z tego pasa, bo pierwszy raz w mieście to sie tylko cieszyć i... wpuścić. Gorzej jak tramwaju nie zauważy, bo u nich nie ma;)

Shrek

Data: 2017-03-18 14:14:30
Autor: LordBluzg(R)
Uprzywilejowani
W dniu 2017-03-18 o 08:40, ąćęłńóśźż pisze:
Skąd jako W-wiak mam wiedziec bywając w Poznaniu od wielkiego święta (czytaj jakichś targów raz od wielkiego dzwonu), gdzie macie wymalowane nagle jakieś strzałki na pasie, w który nieświadomie sie wpakowałem?

Noo, znany myk cwaniaków z Wawki. Jedzie równolegle pasem "na wprost" i tylko czeka żeby się wjebać na lewy, blokując tych co jadą za nim.

--
LordBluzg(R)

Data: 2017-03-18 16:04:51
Autor: Shrek
Uprzywilejowani
W dniu 18.03.2017 o 14:14, LordBluzg(R) pisze:
[...]

Jasne - specjalnie jadą do was, żeby was powkurwiać. U nas w Wawce jak jakiś zamiejscowy chce zmienić pas w ostatniej chwili to się go... wpuszcza.

Shrek

Data: 2017-03-17 04:00:58
Autor: Budzik
Uprzywilejowani
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Niestety ludzie sa tak przestraszeni ewentualnym mandatem, ze zamiast przejechac skrzyzowanie na czerwonym i zrobic miejsce, to kombinuja z trawnikami, kraweznikami i ogólnie słabo to wygląda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-03-17 13:16:22
Autor: Bolko
Uprzywilejowani
W dniu piątek, 17 marca 2017 05:00:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

> [...]
> Niestety ludzie sa tak przestraszeni ewentualnym mandatem, ze zamiast przejechac skrzyzowanie na czerwonym i zrobic miejsce, to kombinuja z trawnikami, kraweznikami i ogólnie słabo to wygląda.

Tylko wiesz jak ja mam czerwone to ktoś ma zielone

btw
dla mnie mistrzostwem świata była karetka która jechała pod prąd
na jezdni gdzie wszystkie pasy były w jednym kierunku
(mam nadzieje że jasno wyjaśniłem)

Data: 2017-03-18 05:00:57
Autor: Budzik
Uprzywilejowani
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> [...]

Tylko wiesz jak ja mam czerwone to ktoś ma zielone

Rozumiem, ze z mojej wypowiedzi wyczytałes, ze masz depnac gaz i bezmyslnie wyjechac temu co ma zielone pod ryj?
Zadnych stanów prosrednich nie przewidziano?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2017-03-18 08:43:29
Autor: ąćęłńóśźż
Uprzywilejowani
Co tam karetka, niebawem tak mają jeździć rowery ;-))

-- -- -
dla mnie mistrzostwem świata była karetka która jechała pod prąd na jezdni gdzie wszystkie pasy były w jednym kierunku

Data: 2017-03-18 10:00:55
Autor: Budzik
Uprzywilejowani
Użytkownik ąćęłńóśźż nie@dla.spamerow ...

Co tam karetka, niebawem tak mają jeździć rowery ;-))

Niebawem? Kontrapasy to przeciez znany i czesto stosowany wynalazek. nie ma w nim zresztą nic złego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Uprzywilejowani