Uprzywilejowani

Data: 2017-03-17 04:00:58
Autor: Budzik
Uprzywilejowani
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

https://youtu.be/Gak545DWzQc?t=34

W tym Poznaniu to norma, ze się uprzywielowanych nie puszcza> W Warszawie, to dla karetek na głowie (to znaczy trawnikach, chodnikach,
bóg wie czym) staną, dla radiowozu też się rozjada.

Choć faktycznie jak coś wygląda na polityka, to ludzi jakas niemoc
ogarnia;) A tak przy okazji - plus i to duży dla policjantów.

Niestety ludzie sa tak przestraszeni ewentualnym mandatem, ze zamiast przejechac skrzyzowanie na czerwonym i zrobic miejsce, to kombinuja z trawnikami, kraweznikami i ogólnie słabo to wygląda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-03-17 13:16:22
Autor: Bolko
Uprzywilejowani
W dniu piątek, 17 marca 2017 05:00:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> Niestety ludzie sa tak przestraszeni ewentualnym mandatem, ze zamiast przejechac skrzyzowanie na czerwonym i zrobic miejsce, to kombinuja z trawnikami, kraweznikami i ogólnie słabo to wygląda.

Tylko wiesz jak ja mam czerwone to ktoś ma zielone

btw
dla mnie mistrzostwem świata była karetka która jechała pod prąd
na jezdni gdzie wszystkie pasy były w jednym kierunku
(mam nadzieje że jasno wyjaśniłem)

Data: 2017-03-18 05:00:57
Autor: Budzik
Uprzywilejowani
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> [...]

Tylko wiesz jak ja mam czerwone to ktoś ma zielone

Rozumiem, ze z mojej wypowiedzi wyczytałes, ze masz depnac gaz i bezmyslnie wyjechac temu co ma zielone pod ryj?
Zadnych stanów prosrednich nie przewidziano?

--
Pozdrawia... Budzik
Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

Data: 2017-03-18 08:43:29
Autor: ąćęłńóśźż
Uprzywilejowani
Co tam karetka, niebawem tak mają jeździć rowery ;-))

-- -- -
dla mnie mistrzostwem świata była karetka która jechała pod prąd na jezdni gdzie wszystkie pasy były w jednym kierunku

Data: 2017-03-18 10:00:55
Autor: Budzik
Uprzywilejowani
Użytkownik ąćęłńóśźż nie@dla.spamerow ...

Co tam karetka, niebawem tak mają jeździć rowery ;-))

Niebawem? Kontrapasy to przeciez znany i czesto stosowany wynalazek. nie ma w nim zresztą nic złego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Uprzywilejowani