Ups! Zapomniałem.

Data: 2011-06-12 07:01:35
Autor: Leprechuan
Ups! Zapomniałem.
Raff, u2, Jaksa - jak było na dołku? Odaliście ze strachu mocz na podłogę?

BomBel

Data: 2011-06-12 12:12:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Ups! Zapomniałem.
Leprechuan wrote:

Raff, u2, Jaksa - jak było na dołku? Odaliście ze strachu mocz na podłogę?

BomBel

U2 tonowet zestrachu wgaloty naproł...

Data: 2011-06-12 12:29:47
Autor: Leprechuan
Ups! Zapomniałem.

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:oafec8-8u3.ln1server.linuxfan.de...
Leprechuan wrote:

Raff, u2, Jaksa - jak było na dołku? Odaliście ze strachu mocz na podłogę?

BomBel

U2 tonowet zestrachu wgaloty naproł...

Wczoraj zapewne zaliczyli 24, dzis znów są aktywni. Coś mi się wydaje, że ten Dominik to Hans-Raff-Jaksa. Płatni prowokatorzy.

BomBel

Data: 2011-06-12 12:48:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Ups! Zapomniałem.

Leprechuan wrote:

[...]

Jak nanich, to zbyt ymteligentne bytobyło...

Alemos..!

- wyłobraź sem, zem psezchwilkem myśloł, ześty "CYCORŁOBWISŁY" jezd...

Ale pomyliłemsiem, bo cheba psedwcorej "CYC" siem znowuż zameldowoł, comie wielce uradowało, bojus te GUPCE, wture tukej nojwincyj wżasku wycyniajom, pomaluśku nudzić mie pocynajom...

PS - awydaje imsiem, zejak swojimi PIERDOŁAMI syćkich normalnych na PESPE zagłuszom, toi w realu imsiem w Polcce udo... ;)))

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Ups! Zapomniałem.