Upsss... strzyĹźenie owiec

Data: 2019-02-25 03:23:41
Autor: Dawid Rutkowski
Upsss... strzyĹźenie owiec
Ja się często zastanawiam, skąd te setki komentarzy pod głupimi artykułami, a na usenecie taki mały ruch - bo chętnie bym sobie więcej poczytał.
Ale jak czasem poczytam te komentarze to jednak wybieram mniejsze zło i cieszę się, że dla takich idiotów postowanie jest za trudne.

Data: 2019-02-25 15:35:53
Autor: PiteR
Upsss... strzyżenie owiec
Dawid Rutkowski pisze tak:

[...]

Znam taką gazetę gdzie już prawie nic się nie da skomentować.
Wszystko jest moderowane. To takie cipy prowincjonalne nie dziennikarze. Trzęsidupy pierdolą głupoty o kotku co sraż zdjęła z drzewa. Nie daj buk zadać niewygodne pytanie.

Ludzie a na usenecie hulaj dusza. Nie wiecie co macie.

--
Piotrek

Grosz do grosza i bedzie kokosza

Data: 2019-02-25 17:31:09
Autor: Akarm
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec
W dniu 2019-02-25 o 16:35, PiteR pisze:

Ludzie a na usenecie hulaj dusza. Nie wiecie co macie.

Tyle tylko, że do usenetu trzeba mieć czytnik, bez niego się nie da. Politykujące bydło zaśmieca wszystko.
Ja teraz coraz więcej korzystam z forów moderowanych. Jest to pewna niedogodność, ale ma tę przewagę nad usenetem, że hołotę wycina się natychmiast.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-25 09:03:51
Autor: Dawid Rutkowski
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 17:31:11 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

Tyle tylko, że do usenetu trzeba mieć czytnik, bez niego się nie da.

Da się, jest google groups, sam tak korzystam.
Zaketa - to samo na kompie i na tablecie.
Wady też oczywiście są.

Data: 2019-02-26 11:45:43
Autor: Akarm
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec

Da się, jest google groups, sam tak korzystam.

Ooo! No widzisz, jak to człowiek nie zna nowych możliwości...
W jaki sposób filtruje się niechcianych użytkowników?

Zaketa - to samo na kompie i na tablecie.

Przecież inaczej się nie da, z każdym czytnikiem masz to samo.

Wady też oczywiście są.

Do tej pory wydawało mi się, że są wyłącznie wady. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-26 02:54:42
Autor: Kris
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:46:06 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

Przecież inaczej się nie da, z każdym czytnikiem masz to samo.
Te które na kompie przeczytasz po zalogowaniu się na tablet będą oznaczone jako przeczytane?

Data: 2019-02-26 12:28:02
Autor: Akarm
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec
W dniu 2019-02-26 o 11:54, Kris pisze:

Te które na kompie przeczytasz po zalogowaniu się na tablet będą oznaczone jako przeczytane?

A o tym nie pomyślałem.
Pewnie dlatego, że tabletami to już nawet wnuki nie chcą się bawić, a ja korzystam wszędzie tylko z jednego laptopa podpinanego pod duże ekrany.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-02-26 04:11:33
Autor: Dawid Rutkowski
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 12:28:05 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> [...]

Pewnie dlatego, że tabletami to już nawet wnuki nie chcą się bawić, a ja korzystam wszędzie tylko z jednego laptopa podpinanego pod duże ekrany.

OMG, to czym się teraz wnuki bawią?
A Ty tak ze sobą nosisz ten laptop?

Tablet 7" jest niezastąpiony w domu, komputery włączamy o wielkiego dzwonu - ale oczywiście w robocie bez kompa się nie da.
Odpisywać na tablecie też jest gorzej, ale krótki post da się napisać.

Niestety filtrowania w google groups nie ma - pl.biznes.banki czy pl.misc.elektronika da się czytać, ale już pręgierz ciężko.
A są jeszcze jakieś inne żyjące grupy godne czytania?

Data: 2019-02-26 14:30:02
Autor: Imka
[OT] Upsss... strzyżenie owiec
Dnia Tue, 26 Feb 2019 04:11:33 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Niestety filtrowania w google groups nie ma - pl.biznes.banki czy pl.misc.elektronika da się czytać, ale już pręgierz ciężko.
A są jeszcze jakieś inne żyjące grupy godne czytania?

pl.rec.fantastyka.sf-f jak najbardziej :)

Tak, wiem, DGCC... ;->

--
Imka

Data: 2019-02-26 06:16:08
Autor: Dawid Rutkowski
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 14:30:02 UTC+1 użytkownik Imka napisał:
> [...]

> A są jeszcze jakieś inne żyjące grupy godne czytania?

pl.rec.fantastyka.sf-f jak najbardziej :)

De gustibus jak najbardziej, choć życia tam mniej nawet niż na p.b.b. :(

Data: 2019-02-26 15:39:47
Autor: Piotr Gałka
[OT] Upsss... strzyĹźenie owiec

Tablet 7" jest niezastąpiony w domu, komputery włączamy o wielkiego dzwonu

U mnie odwrotnie - komputer włączony prawie cały czas, tableta nigdy nie używałem.
Dwa lata temu kupiliśmy (z drugiej ręki po chyba 350 PLNów) kilka monitorów 24" (HP:LA2405x) i szczerze mówiąc już nie wyobrażam sobie oglądania świata przez coś mniejszego.
W pracy mam przed sobą takie dwa, a w domu jeden.
P.G.

Data: 2019-02-25 17:23:56
Autor: Akarm
Upsss... strzyĹźenie owiec
[...]

Ale niektórzy piszą na grupach, mimo że nie ogarniają usenetu, na przykład nie potrafią cytować. I później ch... ich wie, o czym piszą, do czego się odnoszą. :/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Upsss... strzyĹźenie owiec