Upssss, coś nie wyszło

Data: 2012-11-18 16:50:02
Autor: Przemysław W
Upssss, coś nie wyszło
Spoty towarzyszące kampanii informacyjnej podsumowującej pięciolecie rządów PO miały być już od soboty emitowane w telewizji. Sympatycy PO mieli w nich opowiadać, dlaczego wciąż popierają Platformę. Jeden ze spotów miał być zaprezentowany na sobotniej radzie krajowej PO, na której wystąpił premier Donald Tusk.

Jednak prezentację spotu nieoczekiwanie odwołano. Jak ustaliła Gazeta", osoby zaangażowane w kampanię uznały, że hasło, którym kończą się spoty, powinno być zmienione.

Wymowa krótkich filmików była taka, że PO nie jest idealna i można mieć do niej wiele zastrzeżeń, to mimo wszystko ludzie na nią głosują. Każdy spot kończył się hasłem "Mimo wszystko Platforma Obywatelska".

Data: 2012-11-19 17:02:15
Autor: Przemys³aw M.
Upssss, coś nie wyszło
Dnia Sun, 18 Nov 2012 16:50:02 -0600, Przemys³aw W napisa³(a):

Spoty towarzysz±ce kampanii informacyjnej podsumowuj±cej piêciolecie rz±dów PO mia³y byæ ju¿ od soboty emitowane w telewizji. Sympatycy PO mieli w nich opowiadaæ, dlaczego wci±¿ popieraj± Platformê. Jeden ze spotów mia³ byæ zaprezentowany na sobotniej radzie krajowej PO, na której wyst±pi³ premier Donald Tusk.

Jednak prezentacjê spotu nieoczekiwanie odwo³ano. Jak ustali³a Gazeta", osoby zaanga¿owane w kampaniê uzna³y, ¿e has³o, którym koñcz± siê spoty, powinno byæ zmienione.

Wymowa krótkich filmików by³a taka, ¿e PO nie jest idealna i mo¿na mieæ do niej wiele zastrze¿eñ, to mimo wszystko ludzie na ni± g³osuj±. Ka¿dy spot koñczy³ siê has³em "Mimo wszystko Platforma Obywatelska".

Sam widzisz, wyborcy nie maja wyboru. Kto dzi¶ chce g³osowaæ na PiS, partiê
oszo³omów?

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Upssss, coś nie wyszło