Uranus

Data: 2013-10-04 15:11:28
Autor: Trybun
Uranus
W dniu 2013-10-04 03:12, miś z okienka pisze:
      w konstelacji Ryb przy pobliskiej granicy z Wielorybem.
Niebo ładne, pogodne, chociaż nieco przymglone. Wyniosłem travelerka (70mm) na
balkon. Niebieskawa kropka Urana na szczycie 'kopniętego' rombu pobliskich
gwiazd (Tytanii tudzież innych satelitów nie widziałem).
miłej nocy

Dobrze się przyglądaj, Jacek -  może stosunkowo niedaleko od nas są planety na których mieszkańcy żyją w szczęściu i pomyślności, czyli nie zaznali zarazy kapitalizmu. Władze swiata na ziemi na pewno taka wiadomość trzymałyby w tajemnicy.

Data: 2013-10-04 23:11:39
Autor: miś z okienka
Uranus

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l2mept$qhp$1node2.news.atman.pl...

| Dobrze się przyglądaj, Jacek -  może stosunkowo niedaleko od nas są
| planety na których mieszkańcy żyją w szczęściu i pomyślności, czyli nie
| zaznali zarazy kapitalizmu.

   a nie bliżej wam do Korei Północnej towarzyszu Trybun?

Data: 2013-10-06 09:34:53
Autor: Trybun
Uranus
W dniu 2013-10-04 23:11, miś z okienka pisze:

> [...]
| zaznali zarazy kapitalizmu.

    a nie bliżej wam do Korei Północnej towarzyszu Trybun?

Co ty co chwila wyjeżdżasz z tą Koreą? Wiesz coś prawdziwego na jej temat że tak cały czas się na nią powołujesz? Może skieruj to swoje szkiełko zamiast w gwiazdy na ziemię?

Data: 2013-10-06 18:59:36
Autor: miś z okienka
Uranus

|W dniu 2013-10-04 23:11, miś z okienka pisze:

| > |

| Co ty co chwila wyjeżdżasz z tą Koreą? Wiesz coś prawdziwego na jej
| temat że tak cały czas się na nią powołujesz? Może skieruj to swoje
| szkiełko zamiast w gwiazdy na ziemię?

      aleś ty zabawny!... Dopiero co kazałeś mi szukać socjalizmu na innych planetach, a gdy ci pokazuję socjalizm na Ziemi, to się obrażasz.

Uranus