Uranus

Data: 2013-10-06 01:32:23
Autor: mi¶ z okienka
Uranus

Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l2l5lr$k73$1node2.news.atman.pl...
|     w konstelacji Ryb przy pobliskiej granicy z Wielorybem.
| Niebo ładne, pogodne, chociaż nieco przymglone. Wyniosłem travelerka (70mm) na
| balkon. Niebieskawa kropka Urana na szczycie 'kopniętego' rombu pobliskich
| gwiazd (Tytanii tudzież innych satelitów nie widziałem).
| miłej nocy

Dodam jeszcze, że miał w tym dniu opozycję (o czym przed chwil± się dowiedziałem)

Data: 2013-10-06 09:35:08
Autor: Trybun
Uranus
W dniu 2013-10-06 01:32, mi¶ z okienka pisze:
> [...]
| miłej nocy

Dodam jeszcze, że miał w tym dniu opozycję (o czym przed chwil± się

Opozycję - to co¶ takiego jak "opozycja" PO vs PiS i SLD, czyli co¶ na pokaz dla ogłupiania bezmy¶lnego gapia?

Data: 2013-10-06 18:54:13
Autor: mi¶ z okienka
Uranus

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:l2r3rb$ln6$3node1.news.atman.pl...
| > |

| Opozycję - to co¶ takiego jak "opozycja" PO vs PiS i SLD, czyli co¶ na
| pokaz dla ogłupiania bezmy¶lnego gapia?

W socjalizmie nie ma opozycji (może Wenus i Merkury to planety socjalistyczne?)

Uranus