Uratowa? koleg? - teraz sam potrzebuje pomocy.

Data: 2011-02-28 14:43:51
Autor: MH
Uratowa? koleg? - teraz sam potrzebuje pomocy.
Data: 2011-02-28 17:05:44
Autor: jadrys
Uratowa?? kolegÄ? - teraz sam potrzebu je pomocy.
W dniu 2011-02-28 15:43,  MH pisze:
http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/231433,libiaz-bohater-potrzebuje-dzis-naszej-pomocy,id,t.html?cookie=1

Jak sądzicie , czy nie należy mu się tak z 250 tysięcy ?!

MH

Co za pytanie... Jasne że się należy. To właśnie dla takich ludzi powinna iść pomoc Tuska.

Data: 2011-02-28 16:53:50
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
aszej-pomocy,id,t.html?cookie=1

> Jak sÄ&#65533;dzicie , czy nie naleĹźy mu siÄ&#65533; tak z 250 tysiÄ&#65533;cy ?!

Co za pytanie... Jasne Ĺźe siÄ&#65533; naleĹźy. To wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie dla takich ludzi powinna iĹ&#65533;Ä&#65533; pomoc Tuska.

==========

A tym najgłośniej krzyczącym to nadal mało !!!  ŻENADA !!

MH

Data: 2011-02-28 18:09:54
Autor: jadrys
Uratowa?? kolegÄ? - teraz sam potrzebu je pomocy.
W dniu 2011-02-28 17:53,  MH pisze:

==========

A tym najgłośniej krzyczącym to nadal mało !!!  ĹťENADA !!

MH

To jest wręcz obrzydliwe.

Data: 2011-02-28 18:34:50
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

Dlaczego od Tuska? Martuchna ma wolne 3 bańki, którymi zapewne się brzydzi
i bardzo płacze jak sobie o nich pomyśli.

Data: 2011-02-28 18:41:31
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-28 18:34, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

wiekszosc juz ponoc wydali.

--
the_foe

Data: 2011-02-28 18:50:47
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

Będzie ciekawie jak się okaże że muszą oddać.

Data: 2011-02-28 22:33:05
Autor: MH
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
the_foe napisał:

s-naszej-pomocy,id,t.html?cookie=1

Będzie ciekawie jak się okaże że muszą oddać.

==============

Szczerze powiedziawszy , liczę na to!! Gdyby polisa była wykupiona przez
nieboszczków lub aktualną beneficjentkę i jej wielce kulturalnego małżonka , byłbym zdania , iż owa forsa należy im się jak tzw. "psu kiełbasa". Tymczasem
, z  moich i Twoich datków szczyle kupują sobie sportowe zabawki , z racji
ukończonego fakultetu uzurpują sobie tzw. wszechwiedzę i ignorancję nie tylko
wobec prawa , ale zwykłej chociażby przyzwoitości. Coś w stylu Ziobry , coś w
stylu zmarłego teścia , a przede wszystkim w stylu kameleona. Do tego dochodzi
wychowanie z domu rodzinnego , pochodzące w prostej linii z PZPR , bądź
ujmując to słowami Klasyka "demokratycznej lewicy" , czy jakoś tam ...

MH

Data: 2011-02-28 23:42:50
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

[...]

Myślę podobnie. Gdyby sami sobie prywatnie to wykupili to g. mnie to
obchodzi czy im się należało czy nie, czy to było samobójstwo czy nie, czy
to był zamach czy nie, czy to był lot wojskowy czy nie.

Ale to nie było prywatne.

Data: 2011-03-01 14:06:06
Autor: jadrys
jadrys napisał:

[...]

Bo Tusk ma na takie sprawy specjalny fundusz. Ale on obdarowywuje rodziny swoich bogatych kolesi zamiast wspomagać tych co naprawdę tego potrzebują.

Martusia dostała tylko odszkodowanie, więc nie ma się czym brzydzić, - to nie jest jakaś jałmużna ze składek tych co nie mają na lekarstwa i chleb.

Uratowa? koleg? - teraz sam potrzebuje pomocy.