Uratował życie Kaczyńskiemu

Data: 2011-03-29 12:30:09
Autor: Azxse
Uratował życie Kaczyńskiemu

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:ilyvfbcu3rgh.fsmzfrsjnxgm.dlg40tude.net...
Mjr. Grzegorz Pietruczuk, pilot wojskowy, który odmówił prezydentowi
Lechowi Kaczyńskiemu wykonania lotu do Tbilisi w 2008 roku, opowiada w
"Gazecie Wyborczej" o tamtych wydarzeniach. - Od początku do końca
wiedziałem, że mam rację - mówi. Jak podkreśla, najbardziej zabolało go
oskarżenie o tchórzostwo.

Być może L.Kaczyński 10 kwietnia 2010 też nazwał pilotów tchórzami. Po nim można było się tego spodziewać! Wielki Patriota okazuje się być wielkim draniem!

AAA

Uratował życie Kaczyńskiemu