Uratuj zwierzęta przed ekstremalnie bolesną śmiercią...

Data: 2010-06-10 07:38:26
Autor: Tzva Adonai
Uratuj zwierzęta przed ekstremalnie bolesną śmiercią...
Data: 2010-06-11 07:48:01
Autor: Marek
Uratuj zwierzęta przed ekstremalnie bolesną śmiercią...
On 10 Cze, 16:38, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Podpisz petycję:http://www.ptroa.co.il/petition/index.php#polish

A podpisales juz petycje o zakazanie uboju rytualnego wykonywanego po
to, zeby Zydki mogli najesc sie koszernej wolowinki ?

Data: 2010-06-11 07:58:22
Autor: Tzva Adonai
Marek napisał(a):

A podpisales juz petycje o zakazanie uboju rytualnego wykonywanego po
to, zeby Zydki mogli najesc sie koszernej wolowinki ?

Ubój koszerny jest dokonywany w taki sposób, by zwierze jak najmniej
cierpiało i jak najszybciej umierało.. Koszerność determinuje ludzkie
podejście do kwestii uboju... Tylko goje są zdolne do takiego
barbarzyństwa i napawania się zwierzęcym bólem, co udowodnili już nie
raz, nie tylko w stosunku do zwierząt, ale również do siebie
nawzajem... Jak się okazuje na przykładzie Chińczyków goje są równie
skurwiałe i parszywe niezależnie od szerokości geograficznej...

Data: 2010-06-11 08:20:53
Autor: Marek
On 11 Cze, 16:58, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisał(a):

> [...]

nawzajem... Jak się okazuje na przykładzie Chińczyków goje są równie
skurwiałe i parszywe niezależnie od szerokości geograficznej...

Zapomniales juz ten film, z ubojni koszernej w Chicago, gdzie widac
bylo, jak Zyd ( "skurwialy i parszywy" ) wypruwa krowom tchawice z
przelykim na zywca - bez ogluszania - tak, jak u tego Chinczyka ?

Nie zmuszaj mnie do ponownego szukania w Youtube...

Data: 2010-06-11 08:31:32
Autor: Tzva Adonai
Marek napisał(a):

Zapomniales juz ten film, z ubojni koszernej w Chicago, gdzie widac
bylo, jak Zyd ( "skurwialy i parszywy" ) wypruwa krowom tchawice z
przelykim na zywca

Jeśli w Chicago to na 100% Polak.. Tylko Polacy zajmują się tam
masarstwem.. Swoją rzeźnię przekwalifikował na niby-koszerną, żeby
wyłudzić ulgi podatkowe... Proceder podszywania się Polaków pod Żydów
w USA w celu uzyskania korzyści finansowych jest bardzo
rozpowszechniony... Tam wszystkie nazwiska zakończone na "-ski" są
traktowane jako żydowskie...

Data: 2010-06-11 10:08:49
Autor: Marek
On 11 Cze, 17:31, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisał(a):

> [...]

w USA w celu uzyskania korzyści finansowych jest bardzo
rozpowszechniony... Tam wszystkie nazwiska zakończone na "-ski" są

To nie byla masarnia, tylko najwieksza rzeznia koszerna.

To nie pracownicy rzezni sa odpowiedzialni za cierpienia zwierzat,
tylko zydowska wiara , ktora nakazuje takie traktowanie ubijanych
zwierzat.
Kazdy Zyd to wie i sa nawet dyskusje pomiedzy Zydami o wycofaniu sie z
uboju koszernego, ale ty nienawidzisz Polakow i ich o to obwiniasz -
oszuscie.

Data: 2010-06-11 10:15:34
Autor: Tzva Adonai
Marek napisał(a):

To nie pracownicy rzezni sa odpowiedzialni za cierpienia zwierzat,
tylko zydowska wiara , ktora nakazuje takie traktowanie ubijanych
zwierzat.

Aż tak ci się nudzi, debilu?...

***

Rytualny ubój znany jest pod nazwą shechitah, a osoba, która trudni
się takim ubojem nazywana jest shochet. Metoda uboju jest szybka;
głębokie cięcie wzdłuż wykonane za pomocą doskonale naostrzonego
ostrza bez nacięć czy jakichkolwiek nierówności. Metoda ta jest
bezbolesna i powoduje utratę świadomości w przeciągu dwóch sekund..
Powszechnie jest ona uznawana za najbardziej humanitarną metodę
uboju.

http://www.jewish.org.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=65

Data: 2010-06-11 18:39:38
Autor: cyc

Marek napisał(a):

> [...]

przelykim na zywca - bez ogluszania - tak, jak u tego Chinczyka ?

Nie zmuszaj mnie do ponownego szukania w Youtube...

Po co przytaczasz mu przyklady zezwierzecenia zydow w postepowaniu ze zwierzetami .To da takiej zydowskiego scierwojada niewiele mwiacy przyklad . Przytocz mu zezwierzecenie zydow w postepowaniu z ludzmi a przykladow znajdziesz wiele tak w przeszlosci jak i terazniejszosci , ze przypomne tylko ostatnie dokonania w tym  mord na niosacych humanitarna pomoc ludziach !, lub strzelanie do bezbronnej ofiary ozakrywajaym swopim cialem dziecko , ktore rowniez zydowski snajper odsztrzelil jak kaczke , lub ....... i tak wymieniac moznaby niemal bez konca a przyrownac je mozna do dokonan nieieckich oprawcow w czasie IIWS . Widac zydzi to wyjatkowo  pojetni uczniowie jesli chodzi o niszczenie gojow . Sa zreszta najwiekszymi na swiecie antysemitami bo nikt tak bezwzglednie nie pluje na zydow jak oni sami na siebie to robia , przy czym czynia to dokonaniami , nie slowami .

cyc

Data: 2010-06-11 09:19:29
Autor: Hans Kloss
Uratuj zwierzęta przed ekstremalnie bolesną śmiercią...
On 10 Cze, 16:38, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Podpisz petycję:http://www.ptroa.co.il/petition/index.php#polish

Ciekawa metoda ratowanie czego/kogokolwiek przed kim/czymkolwiek....
przez podpisanie petycji. Btw. czy jest jakiś cudotwórca zdolny
uratować Polskę przed rządami platfonsów przy pomocy podpisanej
petycji? Jeśli tak to podpiszę mu od ręki tysiąc takich petycji
J-23

Uratuj zwierzęta przed ekstremalnie bolesną śmiercią...