Urban

Data: 2011-06-21 13:09:12
Autor: jadrys
Urban

Na Prezydenta:

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13529119,wiadomosc.html?ticaid=6c865

Ma wszystkie ta zalety których nie zbierze w u wszystkich pozostałych kandydatów.

Data: 2011-06-22 18:03:41
Autor: hesk
Urban
On Tue, 21 Jun 2011 13:09:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Na Prezydenta:

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13529119,wiadomosc.html?ticaid=6c865

Ma wszystkie ta zalety ktrych nie zbierze w u wszystkich pozostaych kandydatw.

 prosze cie.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 18:40:14
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
[...]

Nic na to nie poradzę że poważam tylko ludzi prawdomównych.

Data: 2011-06-22 19:01:45
Autor: he®sk
Urban
On Wed, 22 Jun 2011 18:40:14 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   prosze cie.

Nic na to nie poradz e powaam tylko ludzi prawdomwnych.

 a siebie?

Data: 2011-06-22 19:56:06
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-22 19:01, he®sk pisze:

[...]

Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyjścia. Myślę że w wypadku każdego czlowieka jest podobnie. - Ja poważam i szanują ludzi prawych, porządnych, takich co to wolą rozdawać niż wydzierać w taki czy inny sposób innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i złodziejom imponują ci co ukradli i popełnili jeszcze więcej niegodziwości niż oni sami.

Data: 2011-06-22 18:00:19
Autor: obserwator
Urban
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a): Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyjcia. Myl e w wypadku kadego czlowieka jest podobnie. - Ja powaam i szanuj ludzi prawych, porzdnych, takich co to wol rozdawa ni wydziera w taki czy inny sposb innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i zodziejom imponuj ci co ukradli i popenili jeszcze wicej niegodziwoci ni oni sami.

..i dlatego Urban, glowny scenarzysta tego obecnego bagna i totalnej
demoralizcji spoleczenstwa, jest dla ciebie autorytetem?

A w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2011-06-23 08:10:51
Autor: he®sk
Urban
On Wed, 22 Jun 2011 19:56:06 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyjcia. Myl e w wypadku kadego czlowieka jest podobnie. - Ja powaam i szanuj ludzi prawych, porzdnych, takich co to wol rozdawa ni wydziera w taki czy inny sposb innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i zodziejom imponuj ci co ukradli i popenili jeszcze wicej niegodziwoci ni oni sami.

 w takim razie co sadzisz o relacji PiS - kibole? --

Data: 2011-06-23 09:25:41
Autor: cirrus
Urban
Uytkownik "heRsk" <figifago.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:f7l5075l9qbqruo4erpietb6gmbn3d01lv4ax.com...
[...]

Sojusz.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:35:52
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 08:10, he®sk pisze:
[...]

Słyszałem tylko o relacji PiS - kibice. Kaczyński sprzeciwił się stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej wobec wszystkich kibiców, poprzez zamykanie stadionów przez władykę - Tuska. Wszystko inne jest wmawianiem dziecka w brzuch. - Kaczyński nigdy nie stawał w obronie chuliganów stadionowych.

Data: 2011-06-23 16:06:43
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ituqcg$ene$1news.onet.pl...
[...]

On by poparł nie tylko kiboli, ale samego diabła, gdyby był przeciwko rzadowi.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:02:38
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 16:06, cirrus pisze:
[...]

Być może... Póki co jednak to są tylko spekulacje.

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
Urban
On Thu, 23 Jun 2011 21:02:38 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> On by popar nie tylko kiboli, ale samego diaba, gdyby by przeciwko > rzadowi.
By moe... Pki co jednak to s tylko spekulacje.

 jakie spekulacje? masz skleroze? KIBOLE nie kibice.

Data: 2011-06-28 18:46:43
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-25 14:37, he®sk pisze:
[...]

Mam na myśli poparcie tego diabła.. I tych kiboli. Bo jak na razie popiera tylko kibiców wobec których *władyka* Tusk zastosował odpowiedzialność zbiorową.

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
Urban
On Thu, 23 Jun 2011 09:35:52 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Słyszałem tylko o relacji PiS - kibice. Kaczyński sprzeciwił się stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej wobec wszystkich kibiców, poprzez zamykanie stadionów przez władykę - Tuska. Wszystko inne jest wmawianiem dziecka w brzuch. - Kaczyński nigdy nie stawał w obronie chuliganów stadionowych.

 przestan rznac glupa. KIBOLE a nie kibice. zauwaz, ze od tego czasu
 skonczyly sie bandyckie wybryki na stadionach. moim zdaniem Tusk
 podjal wlasciwe dzialania. PiS natomiast z niezrozumialych wzgledow
 zajal sie obrona bandytow. --

Data: 2011-06-28 18:46:36
Autor: jadrys
Urban
[...]

Nie mam czego zauważyć - po prosty - na stadionach nigdy nie było bandytyzmu. Był on często poza stadionami, i w tym względzie nic się nie zmieniło. Przypadek z Bydgoszczy to jeszcze nie reguła, - zaważyła na tych wydarzeniach z finału PP fatalna organizacja tego meczu.

Data: 2011-06-29 03:23:27
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iud0gh$4he$4news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie idiota, patrzyłeś na bandziorów w Bydgoszczy bo pokazywali to w TV i bździsz jakieś debilizmy.

--
stevep

Data: 2011-06-30 23:20:04
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-29 03:23, cirrus pisze:
[...]

Na jakich bandziorów? Zwykła przepychanka i tyle, - na byle wiejskiej zabawie więcej krwi sie leje, a nikt z tego nie robi sprawy.

Data: 2011-07-01 03:51:30
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuipcd$kf9$4news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie debil.

--
stevep

Data: 2011-07-01 21:57:14
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-07-01 03:51, cirrus pisze:
[...]

No, może i debil, ale debil któremu trudna zamydlić oczy.

Data: 2011-07-01 23:19:34
Autor: u2
Urban
Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci
W dniu 2011-06-29 03:23, cirrus pisze:
Nie mam czego zauway - po prosty - na stadionach nigdy nie byo
bandytyzmu. By on czsto poza stadionami, i w tym wzgldzie nic si
nie zmienio. Przypadek z Bydgoszczy to jeszcze nie regua, -
zawaya na tych wydarzeniach z finau PP fatalna organizacja tego
meczu.
Ale z ciebie idiota, patrzye na bandziorw w Bydgoszczy bo
pokazywali to w TV i bdzisz jakie debilizmy.
Na jakich bandziorw? Zwyka przepychanka i tyle, - na byle wiejskiej
zabawie wicej krwi sie leje, a nikt z tego nie robi sprawy.

Ale z ciebie debil.

No, moe i debil, ale debil ktremu trudna zamydli oczy.

To prawda, kibice nieprowokowani zachowuja sie spokojnie. Nie rozumiem
dlaczego dyskutujesz z debilem cyrkusem. On ma napisane co ma pisac i
nie moze odstapic od swoich wytycznych, bo dniowki nie dostanie :)

Data: 2011-07-03 22:26:46
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-07-01 23:19, u2 pisze:

To prawda, kibice nieprowokowani zachowuja sie spokojnie. Nie rozumiem
dlaczego dyskutujesz z debilem cyrkusem. On ma napisane co ma pisac i
nie moze odstapic od swoich wytycznych, bo dniowki nie dostanie :)

Pewnie masz rację. Próby wyprowadzenia go na człowieka nie przynoszą efektu, po prostu za głupi żeby coś samodzielnie odpowiedzieć. Tylko na inwektywy go stać.

Data: 2011-07-03 22:43:16
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-07-03 22:26, jadrys pisze:
[...]

Pewnie masz racj. Prby wyprowadzenia go na czowieka nie przynosz
efektu, po prostu za gupi eby co samodzielnie odpowiedzie. Tylko na
inwektywy go sta.

Taki niesio bis :)

Data: 2011-07-04 04:46:46
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuqjjq$v0q$1news.onet.pl...
[...]

Ja nie będe próbował wyprowadzać "człowieka" na normalne ścieżki od tego jest psychiatra.

--
stevep

Data: 2011-06-24 11:26:51
Autor: WW
Ty jeste zwykym oszczerc. !!!

Zarzucie mi kamstwo, poproszony o uzasadnienie   - zamilke jak tchrz.

egnam
WW

Data: 2011-06-24 12:20:37
Autor: jadrys
Ty jesteś zwykłym oszczercą. !!!
W dniu 2011-06-24 11:26, WW pisze:

Zarzuciłeś mi kłamstwo, poproszony o uzasadnienie   - zamilkłeś jak tchórz.

Żegnam
WW

Oj sorry.. Zawsze staram się odpowiadać na posty skierowane do mnie. Twój post musiał umknąć mojej uwadze. Zaraz go poszukam i postaram sie odpowiedzieć.

Data: 2011-06-25 14:37:04
Autor: he®sk
Ty jeste zwykym oszczerc. !!!
On Fri, 24 Jun 2011 11:26:51 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Zarzucie mi kamstwo, poproszony o uzasadnienie   - zamilke jak tchrz.

egnam
WW

 Kto ci tak nabruzdzil? --

Data: 2011-06-28 07:53:28
Autor: WW
[...]

Pewien, jak się okazuje, pozbawiony zdolności honorowej osobnik o ksywce "jadrys".

W dniu 2011-06-21 21:15, jadrys pisze:

Wiem że kłamiesz, tylko nie wiem dlaczego.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-09-24 21:16:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-28 07:47, WW pisze:
[...]

Potrafisz jakoś uzasadnić to oskarżenie, czy tylko tak paplesz dla paplania?

Data: 2011-09-24 21:41:01
Autor: pluton
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Pości w intencji zwycięstwa PiS-u.

--
stevep

Data: 2011-06-22 20:43:56
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-21 13:09, jadrys pisze:

Na Prezydenta:

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13529119,wiadomosc.html?ticaid=6c865

Ma wszystkie ta zalety ktrych nie zbierze w u wszystkich pozostaych
kandydatw.

Ten to by zgotowal nam obwozne sado-maso :) Zreszta juz sie wykazywal
podczas stanu wojennego :)

Data: 2011-06-22 18:56:37
Autor: obserwator
Urban
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> kandydatw.
> Ten to by zgotowal nam obwozne sado-maso :) Zreszta juz sie wykazywal
podczas stanu wojennego :)

byl przeciez glownnym zausznikiem Jaruzelskiego, rzecznikiem prasowym w stanie
wojennym i jednym z pomyslodawcow tzw. transformacji ustrojowej, czyli
przepoczwarzenia sie komuny w obecnych *kapitalistow*.

Jadrys do idiota.

Data: 2011-06-22 20:58:10
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-22 20:56,  obserwator pisze:
Jadrys do idiota.

Hadrys to nie idiota. To zyd.

Data: 2011-06-22 19:01:45
Autor: obserwator
Urban
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2011-06-22 20:56,  obserwator pisze:
> Jadrys do idiota.

Hadrys to nie idiota. To zyd.

wsrod zydow tez sa idioci i to jeszcze jacy:))

Data: 2011-06-22 21:28:26
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-22 21:01,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
W dniu 2011-06-22 20:56,  obserwator pisze:
Jadrys do idiota.

Hadrys to nie idiota. To zyd.

wsrod zydow tez sa idioci i to jeszcze jacy:))

Zydzi sa rozni, to prawda. Ale hadrysia kreca lewi zydzi, n.p. Ikonowicz
i jego lewackie teorie.

Data: 2011-06-23 09:35:32
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-22 20:43, u2 pisze:
[...]

Jego patriotyzm jest bez zarzutu. Istnieją poważne przesłanki że on potrafiłby powiedzieć NIE różnym imperialistom trzymającym Polskę pod butem.

Data: 2011-06-23 11:15:47
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-23 09:35, jadrys pisze:
Ten to by zgotowal nam obwozne sado-maso :) Zreszta juz sie wykazywal
podczas stanu wojennego :)

Jego patriotyzm jest bez zarzutu. Istniej powane przesanki e on
potrafiby powiedzie NIE rnym imperialistom trzymajcym Polsk pod
butem.

Mowil NIE "imperialistom" podczas stanu wojennego i to mi wystarczy, aby
wyrobic o nim zdanie.

Data: 2011-06-23 21:02:30
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 11:15, u2 pisze:
[...]

I słusznie. Ja też mniej więcej w tym samym czasie się przekonałem że to jest człowiek który brzydzi się kłamstwem.

Data: 2011-06-24 00:03:31
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-23 21:02, jadrys pisze:
Mowil NIE "imperialistom" podczas stanu wojennego i to mi wystarczy, aby
wyrobic o nim zdanie.

I susznie. Ja te mniej wicej w tym samym czasie si przekonaem e to
jest czowiek ktry brzydzi si kamstwem.

On sie klamstwem nie brzydzi, to jego codzienne narzedzie "pracy".

Data: 2011-06-24 06:51:04
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 00:03, u2 pisze:
[...]

Mimo najszczerszych chęci nigdy go nie przyłapałem na kłamstwie..

Data: 2011-06-24 11:16:11
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu154g$jjl$4news.onet.pl...
[...]

Pewnie na zasadzie "gonić króliczka ....".

--
stevep

Data: 2011-06-24 12:20:21
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 11:16, cirrus pisze:

[...]

No po trosze masz rację, nie zgłębiałem twórczości Urbana pod katem odkrywania jego kłamstw. Ale jak już pisałem nie zauważyłem żeby w czymś kłamał w żywe oczy.

Data: 2011-06-28 22:34:53
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-24 12:20, jadrys pisze:
No po trosze masz racj, nie zgbiaem twrczoci Urbana pod katem
odkrywania jego kamstw. Ale jak ju pisaem nie zauwayem eby w czym
kama w ywe oczy.

Kama w ywe oczy co do sytuacji w PRL i to mi w zupenoci wystarczy,
aby go skreli jako wiarygodn osob.

Data: 2011-06-28 22:42:50
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-28 22:34, u2 pisze:
W dniu 2011-06-24 12:20, jadrys pisze:
No po trosze masz rację, nie zgłębiałem twórczości Urbana pod katem
odkrywania jego kłamstw. Ale jak już pisałem nie zauważyłem żeby w czymś
kłamał w żywe oczy.

Kłamał w żywe oczy co do sytuacji w PRL i to mi w zupełności wystarczy,
aby go skreślić jako wiarygodną osobę.

Przykłady przytocz, bo tak chrzanić dla samego chrzanienia to każdy potrafi.

Data: 2011-06-28 22:48:04
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-28 22:42, jadrys pisze:
Kama w ywe oczy co do sytuacji w PRL i to mi w zupenoci wystarczy,
aby go skreli jako wiarygodn osob.

Przykady przytocz, bo tak chrzani dla samego chrzanienia to kady
potrafi.

Nie chce mi si teraz tego ydowskiego starca dobija :)

Data: 2011-06-30 23:18:38
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-28 22:48, u2 pisze:
[...]

Nie chce mi się teraz tego żydowskiego starca dobijać :)

Dobry z ciebie człek, taki przepełniony miłością do bliźniego..

Data: 2011-06-30 23:44:15
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-06-30 23:18, jadrys pisze:
Nie chce mi si teraz tego ydowskiego starca dobija :)

Dobry z ciebie czek, taki przepeniony mioci do bliniego..

Mylisz sie, jestem Bogiem msciwym i pamietliwym.

Data: 2011-07-01 21:57:03
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-30 23:44, u2 pisze:
W dniu 2011-06-30 23:18, jadrys pisze:
Nie chce mi się teraz tego żydowskiego starca dobijać :)
Dobry z ciebie człek, taki przepełniony miłością do bliźniego..

Mylisz sie, jestem Bogiem msciwym i pamietliwym.

A masz jakichś wyznawców i świątynie sobie  poświęcone?

Data: 2011-07-01 23:15:20
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-07-01 21:57, jadrys pisze:
Mylisz sie, jestem Bogiem msciwym i pamietliwym.

A masz jakich wyznawcw i witynie sobie  powicone?

Na szczcie nie :)

Data: 2011-07-03 22:26:32
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-07-01 23:15, u2 pisze:
W dniu 2011-07-01 21:57, jadrys pisze:
Mylisz sie, jestem Bogiem msciwym i pamietliwym.
A masz jakichś wyznawców i świątynie sobie  poświęcone?

Na szczęście nie :)

Oj, to twój koniec bliski.  Bogowie umierają z braku wyznawców. Ilu to już było Bogów w historii ludzkości? Z biegiem czasem nie przetrwał żaden.

Data: 2011-07-03 22:45:11
Autor: u2
Urban
[...]

Oj, to twj koniec bliski.  Bogowie umieraj z braku wyznawcw. Ilu to
ju byo Bogw w historii ludzkoci? Z biegiem czasem nie przetrwa aden.

Tylko maluczcy boja sie o swoje przetrwanie i zrobia wszystko, aby
przetrwac. Lepiej umrzec stojac, niz zyc na kolanach :)

Data: 2011-06-24 03:27:11
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu02j1$11d$2news.onet.pl...
[...]

To jest człowiek, ktory wyłącznie zyje z klamstwa.

--
stevep

Data: 2011-06-24 06:50:57
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 03:27, cirrus pisze:
I słusznie. Ja też mniej więcej w tym samym czasie się przekonałem że to jest człowiek który brzydzi się kłamstwem.

To jest człowiek, ktory wyłącznie zyje z klamstwa.

Proszę o przykłady na jego choćby najmniejsze kłamstwo...

Data: 2011-06-24 02:36:18
Autor: Hans Kloss
Urban
On 24 Cze, 06:50, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Prosz o przykady na jego choby najmniejsze kamstwo...
 Sprawa marszaka Kerna i porwania jego crki. Sprawa rzekomej lojalki
Jarosawa Kaczyskiego. Dwa ewidentne i udowodnione kamstwa miecia
urbacha i jego szmatawca. O kamstwach miecia urbacha z czasw gdy
by rzecznikiem jaruzelskiej junty nie bd  nawet wspomina...
J-23

Data: 2011-06-24 12:19:55
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 11:36, Hans Kloss pisze:
On 24 Cze, 06:50, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Proszę o przykłady na jego choćby najmniejsze kłamstwo...
  Sprawa marszałka Kerna i porwania jego córki. Sprawa rzekomej lojalki
Jarosława Kaczyńskiego. Dwa ewidentne i udowodnione kłamstwa śmiecia
urbacha i jego szmatławca. O kłamstwach śmiecia urbacha z czasów gdy
był rzecznikiem jaruzelskiej junty nie będę  nawet wspominać...
J-23

Były "kwity" że jednak Kaczyński podpisał ta lojalkę. Co robi w takim przypadku redaktor gazety - zataja taaaką wiadomość przed czytelnikami?

Data: 2011-06-24 07:51:05
Autor: Hans Kloss
Urban
On 24 Cze, 12:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Byy "kwity" e jednak Kaczyski podpisa ta lojalk.

Owe "kwity" okazay si tak ordynarnym faszerstwem e nawet sedzia
III RP nie mia innego wyjcia.

Co robi w takim
przypadku redaktor gazety - zataja taaak wiadomo przed czytelnikami?

Sprawdzi wiarygodno informatora i autentyczno informacji zanim
si j upubliczni. Zwaszcza TAKIEJ informacji
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Baranski-lojalka-J-Kaczynskiego-byla-falszywa,wid,8572300,wiadomosc.html?ticaid=1c8b0
J-23

Data: 2011-06-28 18:46:28
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 16:51, Hans Kloss pisze:
On 24 Cze, 12:19, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Były "kwity" że jednak Kaczyński podpisał ta lojalkę.
Owe "kwity" okazały się tak ordynarnym fałszerstwem że nawet sedzia
III RP nie miał innego wyjścia.

Co robi w takim
przypadku redaktor gazety - zataja taaaką wiadomość przed czytelnikami?
Sprawdzić wiarygodność informatora i autentyczność informacji zanim
się ją upubliczni. Zwłaszcza TAKIEJ informacji
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Baranski-lojalka-J-Kaczynskiego-byla-falszywa,wid,8572300,wiadomosc.html?ticaid=1c8b0
J-23

No przecież później sprostował tą wiadomość.

Data: 2011-06-24 11:13:46
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu154g$jjl$3news.onet.pl...
[...]

Nie podejmuje się znaleźć choć jednego przykladu, ktore nie byloby klamstwem.

--
stevep

Data: 2011-06-24 12:20:04
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 11:13, cirrus pisze:
[...]

Twoja niechęć wyszukania takiego kłamstwa jest dla mnie zrozumiała. - Musiałbyś długo szukać.

Data: 2011-06-24 15:15:20
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu1ocd$ds3$3news.onet.pl...
[...]

Chcesz to przytoczę pierwszy, lepszy z brzegu tekst, niemożliwe, żeby nie bylo w nim klamstwa.

--
stevep

Data: 2011-06-28 22:41:17
Autor: u2
W dniu 2011-06-28 18:46, jadrys pisze:

Chcę, - przytocz!

Have fun :)

http://nie.com.pl/

„NIE”, nr 26 (24-30 czerwca 2011 r.)

motto tygodnia: Zamknąć mordy, wszystkie chuje, Pan Prezes nigdy
przecież nie choruje.

wiecejMaciej Mikołajczyk w reportażu „Oko za ogon” pisze o żonie, która
zabiła męża, bo zbyt ukochała kota.

wiecejJerzy Urban o męczeństwie Andrzeja Poczobuta – inaczej niż
wszyscy: „Buta w sprawie Poczobuta”.

wiecejNa Dolnym Śląsku wybory samorządowe wygrywa się poprzez straszenie
końcem świata: „Zysk z dziury”.

wiecejAndrzej Sikorski o najnowszym programie Prawa i Sprawiedliwości,
który w niczym nie ustępuje poprzednim programom, a nawet je przewyższa:
„Obiecanki PiSanki”.

wiecejAndrzej Rozenek o tym, że Polskie Koleje Państwowe nigdy nie będą
zamożne, bo nigdy nie będą mądre: „PKP nie chce kablować”.

wiecejMateusz Cieślak w dwóch publikacjach podaje dwa przykłady
skandalicznej niesprawiedliwości sądowej: „Sąd wciska interes” (o tym,
jak sąd zmusza podejrzanego do działalności gospodarczej) i „Sądy kpią z
wyroków” (o tym, jak sąd lekceważy decyzje sądu).

wiecejPiotr Ryś jeszcze raz o chorej kobiecie, która została skazana za
to, że jest chora: „Wyrok za stukanie”.

wiecejBożena Dunat o władzach Wadowic, które kochają papieża, a nie
kochają mieszkańców: „Krzyk żywych relikwii”.

wiecejMichał Marszał o Kościele, który handluje, żądając zakazu handlu w
niedziele i święta: „Sprzedawczyki kościelne”.

wiecejMalina Błańska o młodzieży, która chce chleba, igrzysk i
socjalizmu: „Generacja Koperników”.

wiecejRobert Jaruga o młodzieżówce Prawa i Sprawiedliwości, która
odkrywa to, co odkrył już Związek Socjalistycznej Młodzieży Polskiej:
„Brzydkie kaczątka”.

wiecejMikołajczyk o publicznym wojsku prywatnie pracującym dla dowódcy:
„Armia się nudzi”.

wiecejO Polskim Stronnictwie Ludowym, które potrafi urządzić swoich, jak
żadna inna partia na świecie: „Pawlak i jego drużyna”.

wiecejDwa artykuły o domniemanej chorobie psychicznej, na którą cierpi
Jarosław Kaczyński: „Zdrowy jak Kaczyński” Agnieszki Wołk-Łaniewskiej
oraz „Spokojna głowa” Jarugi.

wiecejJaruga i Marszał o tym, dlaczego Polacy nigdy nie wrócą z Anglii
do Polski: „Angol non grata”.

wiecej Oraz:

    Urban w felietonie o parlamentaryzmie sfeminizowanym: „Ta Sejm”.

    Kosmala w felietonie o różnicy między wycieczką a pielgrzymką:
„Spieprzaj chamie, Polsat nie kłamie”.

    Logo niezgody: „W Obornikach Bąk puścił plemnika”.

    Jak biznesłumen asystentkę do szpitala na OIOM wyprawiła:
„Menedżerka moczem chrzczona”.

    Plus to, co zwykle: „Tydzień z głowy”, „Oto słowo czarne”, „Wieści z
kruchty”, „Wieści gminne i inne”, „Listonosz doniósł”, „Trybuna ludzi” i
„Słówka półgłówka”.

Data: 2011-06-30 23:18:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-28 22:41, u2 pisze:
[...]

Ale miały być łgarstwa Urbana. Takie gdzie mija się z prawdą.

Data: 2011-06-30 23:45:36
Autor: u2
W dniu 2011-06-30 23:18, jadrys pisze:

Ale miay by garstwa Urbana. Takie gdzie mija si z prawd.

Pierwsze z brzegu :

motto tygodnia: Zamkn mordy, wszystkie chuje, Pan Prezes nigdy
przecie nie choruje.

Data: 2011-07-01 21:54:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-30 23:45, u2 pisze:
[...]

No i to jest prawda. Widziałeś gdzieś jakąś choćby wzmiankę o chorobach Prezesa?

Data: 2011-07-01 23:16:54
Autor: u2
W dniu 2011-07-01 21:54, jadrys pisze:
[...]

No i to jest prawda. Widziae gdzie jak choby wzmiank o chorobach
Prezesa?

Oczywiscie, najczesciej ruska razwietka rozpuszcza pogloski o chorobie
psychicznej Jarkacza, t.zn. ze on wariat. Zauwaz, ze maja wtyki w
polskim sadownictwie :)

Data: 2011-07-03 22:26:22
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-01 23:16, u2 pisze:

[...]

Tak, wiem że wielu chce Prezesowi zaszkodzić, nie cofają się nawet przed oszczerczymi kłamstwami, ale nie jest kimś takim J. Urban.

Data: 2011-06-29 03:13:22
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iud0gh$4he$3news.onet.pl...
[...]

I tak będziesz lizał jaja swemu pracodawcy.
# Zostały też ujawnione haniebne teksty, zamieszczane, a nawet pisane przez Urbana, szkalujące polski ruch niepodległościowy. Między innymi artykuł "Mordercy i szpiedzy ukarani", który Urban drukował pod swoimi inicjałami w organie tej stalinówki Rybczyńskiej, w "Nowej Wsi" - w numerze 43 z 1951 roku. Ohydny tekst. Urban wychwala organa bezpieczeństwa za zlikwidowanie bandy morderców - chodzi mu o Inspektorat Zamojski WiN, chwali sąd za wydanie wyroków śmierci na "zawodowych morderców Pilawskiego i Biziora" opluwa ojców Bernardynów z Radecznicy, którzy "bandytom" udzielali w klasztorze schronienia. Dlatego słusznie, jego zdaniem, oprócz tych "zawodowych morderców", Pilawskiego i Skowery, zasiedli na lawie oskarżonych księża i zakonnicy - Szepelak, Płonka, Ryba i Golba. Już w tym tekście są wszystkie późniejsze obsesje Urbana, nie tylko bierze stronę katów przeciw ofiarom, ale jeszcze poniża ofiary, atakuje Kościół o "zdradziecką politykę Watykanu, związanego z międzynarodowym imperializmem". W antypatriotycznej i antykościelnej histerii Urbana jest więc metoda, jest konsekwencja - ale nie stalinizm Urbana był przedmiotem rozprawy. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfk5b

--
stevep

Data: 2011-06-30 23:18:11
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-29 03:13, cirrus pisze:

Chcę, - przytocz!
[...]

A daj spokój Stefan i nie przytaczaj jakichś przedpotopowych spraw których nie jestem w stanie zweryfikować.

Data: 2011-07-01 03:50:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuipcd$kf9$3news.onet.pl...
[...]

A ruch ziemi dookola słońca zweryfikowałeś?

--
stevep

Data: 2011-07-01 21:56:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-01 03:50, cirrus pisze:
[...]

W takich sprawach których nie rozumiem nie pouczam innych. Należy do tych rzeczy również nauka o sferach niebieskich.

Data: 2011-06-24 00:38:16
Autor: A. Filip
Urban [ potrafiłby powiedzieć NIE różnym imperialistom :-) ]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A czyż skłamał gdy stwierdził że "Rząd się sam wyżywi"? :-)
(gdy imperialiści/"imperialiści" wprowadzali sankcje gospodarcze)
Przy czym wątpię by mu chodziło tylko o "tamten rząd" a nie o "każdy rząd" :-)

A "mijać się z prawdą" też wypada porządnie i fachowo a nie aż tak
partacko jak to się "niektórym obecnie wystającym z szeregu" o wile za często zdarza :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gość nie w porę gorszy Tatarzyna.

Data: 2011-06-23 16:05:22
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ituqcg$ene$2news.onet.pl...
[...]

Liżąc buty imperialistom sowieckim.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:02:25
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 16:05, cirrus pisze:

[...]

Łagodząc obyczaje i ratując w ten sposób Polskę przed wojną domową i interwencją sowiecką.

Data: 2011-06-24 03:26:29
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu02j1$11d$3news.onet.pl...
[...]

Jak Petain we Francji, Quisling w Norwegii itp.

--
stevep

Data: 2011-06-24 06:50:53
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 03:26, cirrus pisze:
[...]

Nie, to nie to samo. Polsce dopiero groziła interwencja.

Data: 2011-06-24 11:15:17
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu154g$jjl$2news.onet.pl...
[...]

Od tych, którym wysługiwał się Urban? A może wiesz jak wysoką emeryturę ma ten nienażarty kapitalistyczny ryj?

--
stevep

Data: 2011-06-24 12:19:37
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 11:15, cirrus pisze:

butem.
[...]

Urban wysługiwał się Polsce i Polakom. Nie interesom imperialistów.
  Emerytury się nie dostaje za piękne oczy. I jej wysokość nie zależy od zdrowych  zębów.. - Tylko trzeba sobie ją wypracować. Urban na nikim nie pasożytuje z powodu jakiś ekstra przywilejów emerytalnych, w stylu wcześniejszego przejścia czy jakichś dodatków branżowych..

Data: 2011-06-24 15:13:53
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu1ocd$ds3$5news.onet.pl...
[...]

Wysługiwał sie sługusom obcego mocarstwa i należy mu się co najwyżej zasłużona kara.

--
stevep

Data: 2011-06-28 18:46:24
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-24 15:13, cirrus pisze:

[...]

A jednak m.in. jego staraniom sowieci nie interweniowali zbrojnie w Polsce.

Data: 2011-06-23 11:17:06
Autor: Marek
Urban
On Jun 21, 1:09pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
[...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Twoj debilizm Jadrys jest jednak niezmierzony...

Data: 2011-06-23 21:02:18
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 20:17, Marek pisze:
[...]

Tylko pozornie. - Jakbyś się zastanowił nad tym co napisałem to z pewnością przyznałbyś mi rację.

Urban