Urban

Data: 2011-06-22 18:03:41
Autor: hesk
Urban
On Tue, 21 Jun 2011 13:09:12 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Na Prezydenta:

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13529119,wiadomosc.html?ticaid=6c865

Ma wszystkie ta zalety których nie zbierze w u wszystkich pozosta³ych kandydatów.

 prosze cie.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-22 18:40:14
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-22 18:03, hesk pisze:
On Tue, 21 Jun 2011 13:09:12 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Na Prezydenta:

http://politykier.pl/kat,1025795,wid,13529119,wiadomosc.html?ticaid=6c865

Ma wszystkie ta zalety których nie zbierze w u wszystkich pozostałych
kandydatów.
  prosze cie.

Nic na to nie poradzę że poważam tylko ludzi prawdomównych.

Data: 2011-06-22 19:01:45
Autor: he®sk
Urban
On Wed, 22 Jun 2011 18:40:14 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   prosze cie.

Nic na to nie poradzê ¿e powa¿am tylko ludzi prawdomównych.

 a siebie?

Data: 2011-06-22 19:56:06
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-22 19:01, he®sk pisze:

[...]

Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyjÅ›cia. MyÅ›lÄ™ że w wypadku każdego czlowieka jest podobnie. - Ja poważam i szanujÄ… ludzi prawych, porzÄ…dnych, takich co to wolÄ… rozdawać niż wydzierać w taki czy inny sposób innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i zÅ‚odziejom imponujÄ… ci co ukradli i popeÅ‚nili jeszcze wiÄ™cej niegodziwoÅ›ci niż oni sami.

Data: 2011-06-22 18:00:19
Autor: obserwator
Urban
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyj¶cia. My¶lê ¿e w wypadku ka¿dego czlowieka jest podobnie. - Ja powa¿am i szanuj± ludzi prawych, porz±dnych, takich co to wol± rozdawaæ ni¿ wydzieraæ w taki czy inny sposób innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i z³odziejom imponuj± ci co ukradli i pope³nili jeszcze wiêcej niegodziwo¶ci ni¿ oni sami.

..i dlatego Urban, glowny scenarzysta tego obecnego bagna i totalnej
demoralizcji spoleczenstwa, jest dla ciebie autorytetem?

A w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2011-06-23 08:10:51
Autor: he®sk
Urban
On Wed, 22 Jun 2011 19:56:06 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyj¶cia. My¶lê ¿e w wypadku ka¿dego czlowieka jest podobnie. - Ja powa¿am i szanuj± ludzi prawych, porz±dnych, takich co to wol± rozdawaæ ni¿ wydzieraæ w taki czy inny sposób innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i z³odziejom imponuj± ci co ukradli i pope³nili jeszcze wiêcej niegodziwo¶ci ni¿ oni sami.

 w takim razie co sadzisz o relacji PiS - kibole? --

Data: 2011-06-23 09:25:41
Autor: cirrus
Urban
U¿ytkownik "heRsk" <figifago.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:f7l5075l9qbqruo4erpietb6gmbn3d01lv4ax.com...
[...]

Sojusz.

--
stevep

Data: 2011-06-23 09:35:52
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 08:10, he®sk pisze:
On Wed, 22 Jun 2011 19:56:06 +0200, jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Nic na to nie poradzę że poważam tylko ludzi prawdomównych.
   a siebie?
Na tym polega istota sprawy - ja to punkt wyjścia. Myślę że w wypadku
każdego czlowieka jest podobnie. - Ja poważam i szanują ludzi prawych,
porządnych, takich co to wolą rozdawać niż wydzierać w taki czy inny
sposób innym. Natomiast szumowinom, bandytom  i zÅ‚odziejom imponujÄ… ci
co ukradli i popełnili jeszcze więcej niegodziwości niż oni sami.
  w takim razie co sadzisz o relacji PiS - kibole?

Słyszałem tylko o relacji PiS - kibice. Kaczyński sprzeciwił się stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej wobec wszystkich kibiców, poprzez zamykanie stadionów przez władykę - Tuska. Wszystko inne jest wmawianiem dziecka w brzuch. - Kaczyński nigdy nie stawał w obronie chuliganów stadionowych.

Data: 2011-06-23 16:06:43
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ituqcg$ene$1news.onet.pl...
[...]

On by poparł nie tylko kiboli, ale samego diabła, gdyby był przeciwko rzadowi.

--
stevep

Data: 2011-06-23 21:02:38
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-23 16:06, cirrus pisze:
[...]

Być może... Póki co jednak to są tylko spekulacje.

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
Urban
On Thu, 23 Jun 2011 21:02:38 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> On by popar³ nie tylko kiboli, ale samego diab³a, gdyby by³ przeciwko > rzadowi.
Byæ mo¿e... Póki co jednak to s± tylko spekulacje.

 jakie spekulacje? masz skleroze? KIBOLE nie kibice.

Data: 2011-06-28 18:46:43
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-25 14:37, he®sk pisze:
[...]

Mam na myśli poparcie tego diabła.. I tych kiboli. Bo jak na razie popiera tylko kibiców wobec których *władyka* Tusk zastosował odpowiedzialność zbiorową.

Data: 2011-06-25 14:37:03
Autor: he®sk
Urban
On Thu, 23 Jun 2011 09:35:52 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Słyszałem tylko o relacji PiS - kibice. Kaczyński sprzeciwił się stosowaniu odpowiedzialności zbiorowej wobec wszystkich kibiców, poprzez zamykanie stadionów przez władykę - Tuska. Wszystko inne jest wmawianiem dziecka w brzuch. - Kaczyński nigdy nie stawał w obronie chuliganów stadionowych.

 przestan rznac glupa. KIBOLE a nie kibice. zauwaz, ze od tego czasu
 skonczyly sie bandyckie wybryki na stadionach. moim zdaniem Tusk
 podjal wlasciwe dzialania. PiS natomiast z niezrozumialych wzgledow
 zajal sie obrona bandytow. --

Data: 2011-06-28 18:46:36
Autor: jadrys
Urban
[...]

Nie mam czego zauważyć - po prosty - na stadionach nigdy nie było bandytyzmu. Był on często poza stadionami, i w tym względzie nic się nie zmieniło. Przypadek z Bydgoszczy to jeszcze nie reguła, - zaważyła na tych wydarzeniach z finału PP fatalna organizacja tego meczu.

Data: 2011-06-29 03:23:27
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iud0gh$4he$4news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie idiota, patrzyłeś na bandziorów w Bydgoszczy bo pokazywali to w TV i bździsz jakieś debilizmy.

--
stevep

Data: 2011-06-30 23:20:04
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-06-29 03:23, cirrus pisze:
[...]

Na jakich bandziorów? Zwykła przepychanka i tyle, - na byle wiejskiej zabawie więcej krwi sie leje, a nikt z tego nie robi sprawy.

Data: 2011-07-01 03:51:30
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuipcd$kf9$4news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie debil.

--
stevep

Data: 2011-07-01 21:57:14
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-07-01 03:51, cirrus pisze:
[...]

No, może i debil, ale debil któremu trudna zamydlić oczy.

Data: 2011-07-01 23:19:34
Autor: u2
Urban
U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 2011-06-29 03:23, cirrus pisze:
Nie mam czego zauwa¿yæ - po prosty - na stadionach nigdy nie by³o
bandytyzmu. By³ on czêsto poza stadionami, i w tym wzglêdzie nic siê
nie zmieni³o. Przypadek z Bydgoszczy to jeszcze nie regu³a, -
zawa¿y³a na tych wydarzeniach z fina³u PP fatalna organizacja tego
meczu.
Ale z ciebie idiota, patrzy³e¶ na bandziorów w Bydgoszczy bo
pokazywali to w TV i b¼dzisz jakie¶ debilizmy.
Na jakich bandziorów? Zwyk³a przepychanka i tyle, - na byle wiejskiej
zabawie wiêcej krwi sie leje, a nikt z tego nie robi sprawy.

Ale z ciebie debil.

No, mo¿e i debil, ale debil któremu trudna zamydliæ oczy.

To prawda, kibice nieprowokowani zachowuja sie spokojnie. Nie rozumiem
dlaczego dyskutujesz z debilem cyrkusem. On ma napisane co ma pisac i
nie moze odstapic od swoich wytycznych, bo dniowki nie dostanie :)

Data: 2011-07-03 22:26:46
Autor: jadrys
Urban
W dniu 2011-07-01 23:19, u2 pisze:

To prawda, kibice nieprowokowani zachowuja sie spokojnie. Nie rozumiem
dlaczego dyskutujesz z debilem cyrkusem. On ma napisane co ma pisac i
nie moze odstapic od swoich wytycznych, bo dniowki nie dostanie :)

Pewnie masz rację. Próby wyprowadzenia go na człowieka nie przynoszą efektu, po prostu za głupi żeby coś samodzielnie odpowiedzieć. Tylko na inwektywy go stać.

Data: 2011-07-03 22:43:16
Autor: u2
Urban
W dniu 2011-07-03 22:26, jadrys pisze:
[...]

Pewnie masz racjê. Próby wyprowadzenia go na cz³owieka nie przynosz±
efektu, po prostu za g³upi ¿eby co¶ samodzielnie odpowiedzieæ. Tylko na
inwektywy go staæ.

Taki niesio³ bis :)

Data: 2011-07-04 04:46:46
Autor: cirrus
Urban
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iuqjjq$v0q$1news.onet.pl...
[...]

Ja nie będe próbował wyprowadzać "człowieka" na normalne ścieżki od tego jest psychiatra.

--
stevep

Data: 2011-06-24 11:26:51
Autor: WW
Ty jeste¶ zwyk³ym oszczerc±. !!!

Zarzuci³e¶ mi k³amstwo, poproszony o uzasadnienie   - zamilk³e¶ jak tchórz.

¯egnam
WW

Data: 2011-06-24 12:20:37
Autor: jadrys
Ty jesteś zwykłym oszczercą. !!!
W dniu 2011-06-24 11:26, WW pisze:

Żegnam
WW

Oj sorry.. Zawsze staram się odpowiadać na posty skierowane do mnie. Twój post musiał umknąć mojej uwadze. Zaraz go poszukam i postaram sie odpowiedzieć.

Data: 2011-06-25 14:37:04
Autor: he®sk
Ty jeste¶ zwyk³ym oszczerc±. !!!
On Fri, 24 Jun 2011 11:26:51 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Zarzuci³e¶ mi k³amstwo, poproszony o uzasadnienie   - zamilk³e¶ jak tchórz.

¯egnam
WW

 Kto ci tak nabruzdzil? --

Data: 2011-06-28 07:53:28
Autor: WW
[...]

Pewien, jak się okazuje, pozbawiony zdolności honorowej osobnik o ksywce "jadrys".

W dniu 2011-06-21 21:15, jadrys pisze:

Wiem że kłamiesz, tylko nie wiem dlaczego.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-09-24 21:16:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-28 07:47, WW pisze:
[...]

Potrafisz jakoś uzasadnić to oskarżenie, czy tylko tak paplesz dla paplania?

Data: 2011-09-24 21:41:01
Autor: pluton
Użytkownik - jadrys napisał:
W dniu 2011-06-28 07:47, WW pisze:
W dniu 2011-06-25 14:37, he®sk pisze:
On Fri, 24 Jun 2011 11:26:51 +0200, WW<wuwu0@vp.pl> wrote:

Zarzuciłeś mi kłamstwo, poproszony o uzasadnienie - zamilkłeś jak
tchórz.

Pości w intencji zwycięstwa PiS-u.

--
stevep