Urban zadeklarowal:

Data: 2010-06-23 19:35:05
Autor: konserwator
Urban zadeklarowal:
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Deutschland, Deutschland uber alles.
-- -
stevep
============
http://www.youtube.com/watch?v=XqdTS6NxhcY&feature=watch_response
news:hqbu6u$qen$1news.vectranet.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-23 19:39:14
Autor: u2
Urban zadeklarowal:
W dniu 2010-06-23 19:35, konserwator pisze:
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

Pocałunek śmierci :)

Data: 2010-06-23 20:00:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Urban zadeklarowal:

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hvtgk6$8g2$1adenine.netfront.net...
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

Nieźle podsumował Kaczyńskiego!

Data: 2010-06-23 20:01:32
Autor: u2
Urban zadeklarowal:
Komuch glosuje na komucha!

Nieźle podsumował Kaczyńskiego!

To Jurek glosuje na Jarka ? :)

Data: 2010-06-24 08:35:51
Autor: HaMMeR
Urban zadeklarowal:
On 2010-06-23 20:00, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

Nieźle podsumował Kaczyńskiego!
-- -- -- -- -- -- -- -

A moze bys tak o meritum.., he?
Toc drzecie morde, ze PIS to krypto-komuchy,
a rzeczywistosc pokazuje zupelnie inny obraz!
WSZYSCY KOMUNISCI z gornej polki, glosowac beda
przeciez za komorusem!!
No to jak to jest, propagandowe sciery hebane?!!

Data: 2010-06-23 23:40:10
Autor: DJ MC Donald Musk
Urban zadeklarowal:
On 2010-06-23 20:00, Bogdan Idzikowski wrote:

> U ytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisa w wiadomo ci

> Nie le podsumowa Kaczy skiego!

-- -- -- -- -- -- -- -

A moze bys tak o meritum.., he?
Toc drzecie morde, ze PIS to krypto-komuchy,
a rzeczywistosc pokazuje zupelnie inny obraz!
WSZYSCY KOMUNISCI z gornej polki, glosowac beda
przeciez za komorusem!!

no i jeszcze na Bobra beda glosowaly wszystkie WSIoki...
sprawa jest jasna i pisze to od kilku lat: PO to neokomuchy - ubraly
sie w plaszczyk "liberalizmu"

Data: 2010-06-23 20:44:43
Autor: jadrys
Urban zadeklarowal:
W dniu 2010-06-23 19:35, konserwator pisze:
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

Dlaczego Urbana nazywasz komuchem? Przecie to kapitalistyczne ścierwo!

Data: 2010-06-24 08:38:32
Autor: HaMMeR
Urban zadeklarowal:
On 2010-06-23 20:44, jadrys wrote:
[...]

Nie, to jest po prostu mega scierwo i nic wiecej!
A twoja naiwnosc musi byc udawana, bowiem nie moze
istniec 'takie cos' jak ty, w wolnej przyrodzie.

Data: 2010-06-24 15:07:56
Autor: jadrys
Urban zadeklarowal:
W dniu 2010-06-24 08:38, HaMMeR pisze:
On 2010-06-23 20:44, jadrys wrote:
[...]

Nie wiem dlaczego mi zarzucasz naiwność. - Różnych hochsztaplerów wyczuwam na kilometr.

PS. a ciebie naprawdę mi żal. - zaprzedałeś się bez reszty czemuś na co nie warto nawet splunąć.

Data: 2010-06-24 08:51:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Urban zadeklarowal:
Dlaczego Urbana nazywasz komuchem? Przecie to kapitalistyczne ścierwo!

A cemu JAMDRYSIE tak tego Łurbana psezywos, cyzbyś mu sukcesu zyciowego
zazdrościł...?

Cheba nienolezys dotych CIMNIOKUW, wture zzazdrości ło cyjesik łosiongnieńcia
nowet by zamordowały...!?

A cheba emteligencji Urbanowi ujońć niemożno - mondry to chop jest...

I niegodej mi, ze "nakrodł, pokombinowoł, itp", bo w poruwnaniu do ZŁODZIEJUW
PRAWDZIWYCH, wture za porem dutkuw POLCKEM PSEDAŁY, to Łurban ZŁOTYM ŁOBYWATELEM
i PETRYJOTOM siem mini...

Aze LUD go wybroł...
- nocuz..., WOLA LUDU... i ino ztej racyji, zety Łurbanowi majontku i pozycji
zazdrościs, zabronić jego gazety "NIE" kupować niemozes...!!!

PS - psemyśl to sem dobze - "sprawiedliwości" byś chcioł, ale ino takiej, wturo
TOBIE łodpowiado - nic inksego nierobis, ino dokładnie tosamo, co kretykujes...

Data: 2010-06-24 15:06:56
Autor: jadrys
Urban zadeklarowal:
W dniu 2010-06-24 08:51, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Baco, nikogo nie przezywam i nikomu nic nie zazdroszczę (no może trochę tych 130 mln. $).. Po prostu facet mi podpadł. - dawniej ceniłem Jurka jako dziennikarza i w ogóle człowieka - lewicowca. ale mocno na nim się zawiodłem po jego projankeskich artykułach w "NIE", po tym jak uzasadniał inwazję USA na Irak i Afganistan. Mordowanie tubylców. To mi daje do myślenia że on już całkowicie sie wyleczył z idei lewicowych i stał się prokapitalistycznym ścierwem.. Tak baco - ścierwem.. Tak zwykłem nazywać nie tylko kapitalistów ale także wielbicieli kapitalizmu.

Daleki jestem od zarzucania Urbanowi jakichś kradzieży, czy defraudacji. - Swój majątek na pewno zdobył uczciwą i ciężką pracą.

Sprawiedliwość społeczna, prawda i fakty są dla mnie rzeczami nadrzędnymi. - Tu nie ma czego przemyśliwać.

Data: 2010-06-24 15:10:07
Autor: Polok_Prawdziwy
Urban zadeklarowal:
[...]

Jakbyś mito ło Mileże, Kwaśniewskim, abo uwcesnej SLD pedzioł, tobym ci
psytaknoł, bom som siem nanich zawiudł, ale akurot z "NIE" mylis siem łokrutnie
- Łurban (i inkse tam pablikujonce) łod samego pocontku PSECIWKO były...!

Cytujem tom smatembrukowom reguralnie i nicego takiego sem niepsypominom...

PS - nochebaze ZACIMNINIE WSTECNE, abo jakomsik POMROCNOść JASNOM mom i
nipamintom tego...
Jeśli tak jest i jakomsik pustkem wgowie mom, to psyznom ci racjem...

Data: 2010-06-24 22:02:16
Autor: jadrys
Urban zadeklarowal:
W dniu 2010-06-24 15:10, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Gdyby było inaczej, gdybym nie przeczytał o wychwalania jankesów w NIE, to przecież nie przestałbym kupować tego tygodnika! Podobnioe było kiedyś z "Wyborczą" - Adam M. zaczął wypisywać brednie na temat wojny w Jugosławii, i już na mnie nie zarabia..

Nie wiem dlaczego nie widziałeś tych peanów pochwalnych na cześć jankesów w NIE, najwidoczniej musiałeś przeoczyć te artykuły.

Data: 2010-06-24 09:52:29
Autor: matusm
Urban zadeklarowal:

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hvtgk6$8g2$1adenine.netfront.net...
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-06-24 16:45:54
Autor: cyc
Urban zadeklarowal:

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvv2rj$1tn$1news.onet.pl...

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hvtgk6$8g2$1adenine.netfront.net...
bedzie glosowal na Komoroskiego!
i wszystko jasne!
Komuch glosuje na komucha!

Inaczej !.
Nawet takie komunistyczne glaby jak Urban zdaja sobie sprawe z tego , czym grozi prazydentura Kaczynskiego !.
Pokoj to dla wiekszosci ludzi , szczegolnie tych , ktorzy przezyli wojne jest dobrem ponadwymiarowym i bojac sie jej , byc moze tez domowej , glosuja przeciwko Kaczynskiemu .

cyc

Urban zadeklarowal: