Urbanski o debatach politycznych polskich i zachodnich.

Data: 2011-09-03 14:34:29
Autor: obserwatoe
Urbanski o debatach politycznych polskich i zachodnich.

Urbanski ma racje: Panie Jaroslawie Kaczynski; ZADNYCH debat z Donaldem
Kaczorem ! Przeciez, ze to nie ma zadnego sensu. *Debata* trawala przeciez juz 4 lata i wiadomo czego sie mozna spodziwac po Tuskomatolku.

http://blogpress.pl/node/9614

Data: 2011-09-03 16:37:02
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 16:34,  obserwatoe pisze:
Urbanski ma racje: Panie Jaroslawie Kaczynski; ZADNYCH debat z Donaldem
Kaczorem ! Przeciez, ze to nie ma zadnego sensu.

Znowu Tusk wyskoczy z pistolecikiem na p.Kaczynskiego.

Data: 2011-09-03 14:42:31
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Znowu Tusk wyskoczy z pistolecikiem na p.Kaczynskiego.

jak ogladam tego frajera reratego Kaczora Donalda, to mi sie niedobrze robi.

Data: 2011-09-03 16:47:12
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 16:42,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Znowu Tusk wyskoczy z pistolecikiem na p.Kaczynskiego.

jak ogladam tego frajera reratego Kaczora Donalda, to mi sie niedobrze robi.

Wyglada jak wyglada, ale mowi od rzeczy i to mnie zdumiewa, ze ktos taki
moze byc premierem duzego 38-milionowego panstwa.

Data: 2011-09-03 14:52:40
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Wyglada jak wyglada, ale mowi od rzeczy i to mnie zdumiewa, ze ktos taki
moze byc premierem duzego 38-milionowego panstwa.

takich agresywnych babsztyli nikt normalny nie zatrudnia w komercyjnych
stacjach w karajach cywilizowanych, bo ludzie zaczeliby telewizory wyrzucac
przez okno.

Ona w horrorach niech zacznie grac jako straszydlo.

Data: 2011-09-03 16:54:41
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 16:52,  obserwator pisze:
Ona w horrorach niech zacznie grac jako straszydlo.

Zle nie wyglada, ale ta jej usluznosc wobez wrazej razwietki jest zenujaca.

Data: 2011-09-03 15:09:56
Autor: obserwatoer
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Zle nie wyglada, ale ta jej usluznosc wobez wrazej razwietki jest zenujaca.

widocznie nie widziales normalnych, sympatycznych babek w TV. Do maszkar tez mozna sie przyzwyczaic i uwazac je za niezle wygladajace:)))

Data: 2011-09-03 17:25:39
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 17:09,  obserwatoer pisze:
Zle nie wyglada, ale ta jej usluznosc wobez wrazej razwietki jest zenujaca.
widocznie nie widziales normalnych, sympatycznych babek w TV.

No wiesz, nie pomoze puder roz kiedy baba stara juz. A podrasowac
cukierkowy obraz laski zawsze mozna, dlatego warto wlaczyc myslenie, a
nie ulegac emocjom, bo wtedy ulegamy ordynarnemu marketingowi merdiow.

Data: 2011-09-03 15:39:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
cukierkowy obraz laski zawsze mozna, dlatego warto wlaczyc myslenie, a
nie ulegac emocjom, bo wtedy ulegamy ordynarnemu marketingowi merdiow.

nie rozumiesz o co chodzi? O jakim pudrze piszesz? Tu chodzi o to ze babsko
jest antypatyczne. Starsze kobiety jako osoby prowadzace wywiady, tez moga byc
atrakcyjne mimo wieku o ile sa SYMPATYCZNE i INTELIGENTNE.

np. Barbara Walter jest starsza pania, ktora ma jedna i druga ceche.

Z przyjemnoscia sie jej wywiadow slucha. http://www.people.com/people/article/0,,20369363,00.html

Data: 2011-09-03 17:42:12
Autor: u2
W dniu 2011-09-03 17:39,  obserwator pisze:
[...]

Alez ja nie slucham stokrotki. Wystarczylo mi kilka wywiadow ktore
przeprowadzila. Nie rozumiem jak mozna tak sie tytlac w merdiach. No
chyba, ze ktos robi to sluzbowo :)

Data: 2011-09-03 21:10:18
Autor: pluton
Urbanski o debatach politycznych polskich i zachodnich.
Wyglada jak wyglada, ale mowi od rzeczy i to mnie zdumiewa, ze ktos taki
moze byc premierem duzego 38-milionowego panstwa.

Wyglada na to, ze sie bedziesz zdumiewal jeszcze pare lat.

Nullification

Data: 2011-09-03 17:43:58
Autor: stevep
Dnia 03-09-2011 o 16:42:31  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Znowu Tusk wyskoczy z pistolecikiem na p.Kaczynskiego.

jak ogladam tego frajera reratego Kaczora Donalda, to mi sie niedobrze  robi.

To się pochlastaj kretynie, a wcześniej zrób oltarzyk Jarusiowi i bij  czołem przynajmniej pięć razy dziennie.

--
stevep

Data: 2011-09-03 15:51:30
Autor: obserwator
Urbanski o debatach politycznych polskich i zachodnich.
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): a wcześniej zrób oltarzyk Jarusiowi i bij  czołem przynajmniej pięć razy dziennie.

 nie kazdy robi oltarzyki politykom, takie jak tepi funkcyjni pasciarze za dwa
zeta od posta, ktorzy wielbia nierozgarnietego, malo inteligentnego reratego
ciemniaka - Donalda Kaczora:))

Data: 2011-09-03 17:42:42
Autor: stevep
Dnia 03-09-2011 o 16:37:02 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-09-03 16:34,  obserwatoe pisze:
Urbanski ma racje: Panie Jaroslawie Kaczynski; ZADNYCH debat z Donaldem
Kaczorem ! Przeciez, ze to nie ma zadnego sensu.

Znowu Tusk wyskoczy z pistolecikiem na p.Kaczynskiego.
To Tusk nosił pistolecik, a nie odwrotnie?

--
stevep

Data: 2011-09-03 16:54:27
Autor: pluton
Urbanski o debatach politycznych polskich i zachodnich.
*Debata* trawala przeciez juz 4 lata i wiadomo czego sie mozna spodziwac
po
Tuskomatolku.

To dobrze, ze jest przewidywalny. Natomiast po wariacie nie wiadomo, czego
sie spodziewac.

To znaczy z grubsza wiadomo: jak wezmie takie prochy, to bedzie kumplem
Gierka i Moskali.
Jak wezmie inne, to bedzie nienawidzil komychow i moskali.
Ale zawsze jest ta niepewnosc, co bedzie jak mu dadza jeszcze inne prochy ?

Nullification

Urbanski o debatach politycznych polskich i zachodnich.