Uregulowanie kontaktów z dziadkami.

Data: 2020-03-30 18:19:04
Autor: N Tom
Uregulowanie kontaktów z dziadkami.
lenkkae@gmail.com w <news:5b5ddf4e-7117-4e31-aeff-393ef574bc43googlegroups.com>:

Mój mąż zmarł w grudniu 2019roku. Jego rodzice od tego dnia nie kontaktują się że mną.

Nie podałaś dnia.

Jestem przez nich straszona

Albo rybki albo cipki!

 Z mężem mieliśmy dwie córki 2 i 4 lata,

Ja rozumiem, że mąz zmarł, ale dlaczego w czasie przeszłym o córkach
piszesz?

Złożyli wniosek do Sądu o uregulowanie widzeń, w kazdą 3 i 4 sobotę miesiąca od 9do 15 i 1 sobotę od 10 do 19

Czyli w każdą sobotę do 19, a w 3 i 4 od 9 a nie 10

Dobry bełkot, wielu prawiczków ze swoim się dołączy

--
'Tom N'

Data: 2020-03-30 09:28:31
Autor: lenkkae
Uregulowanie kontaktów z dziadkami.
Po co od razu tak chamsko na kilka błędów?
W 3 i 4 sobotę od 9 do 15. A w 1 sobotę od 9 do 19. Pasuje?
Godziny i dni spisałam z wniosku oddanego przez nich do Sądu. -z mężem mamy dwie córki. To również teraz pasuje?
Opisuje jaka jest sytuacja, potwierdzona wieloma dowodami złożonymi wraz z odwołaniem do Sądu.

Uregulowanie kontaktów z dziadkami.