Uregulowanie kontaktów z dziadkami.

Data: 2020-03-31 00:54:19
Autor: Animka
Uregulowanie kontaktów z dziadkami.
W dniu 2020-03-30 o 18:06, lenkkae@gmail.com pisze:
Mój mąż zmarł w grudniu 2019roku. Jego rodzice od tego dnia nie kontaktują się że mną. Jestem przez nich straszona i dwa razy pobita przez ich rodzinę.
  Z mężem mieliśmy dwie córki 2 i 4 lata, ze wzgledu na chorobę teściowej i jej wyjazd do kliniki córki widziały się z nimi tylko sporadyczne od kwietnia 2019. Oni cały czas mi grożą że mi je odbiorą.
Złożyli wniosek do Sądu o uregulowanie widzeń, w kazdą 3 i 4 sobotę miesiąca od 9do 15 i 1 sobotę od 10 do 19
  Bez mojej obecności i poza miejscem zamieszkania.
Jakie ja mam prawa w takiej sytuacji, co w sytuacji gdy dostaną te widzenia a ja będę chcieć się wyprowadzić poza granice Polski.
Proszę o pomoc.

Matka mówi NIE. Decyzja matki dziecka jest najważniejsza.
Pisz do Elżbiety Jaworowicz, TVP- Sprawa dla reportera.

--
animka

Data: 2020-03-31 13:29:13
Autor: Queequeg
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote:

Matka mówi NIE. Decyzja matki dziecka jest najważniejsza.

Bzdura. Ważne jest to, co się w sądzie udowodni. Jeśli dziadkowie wezmą papugę a autorka nie, to zrobią ją tak, jak tylko będą chcieli.

Uregulowanie kontaktów z dziadkami.