Urlop

Data: 2009-07-14 14:29:10
Autor: tatapsychopata
Urlop
Chyba nam się upał na mózgi rzucił w robocie, bo nie możemy dojść do ładu jak to jest gdy ktoś pracuje na niepełny etat. Powiedzmy że przysługuje mi noramlny urlop 26 dni, ale pracuję na pół etatu. To ile mam urlopu i jak liczonego? Pracuję codziennie od poniedziałku do piątku po 4 godziny.

Pozdrawiam upalnie

Data: 2009-07-14 14:29:15
Autor: Baloo
Urlop
"tatapsychopata" <rachuba@zoz-piaseczno.com.pl> napisał

[...]

26 dni.

Data: 2009-07-14 14:48:40
Autor: doslaw
Urlop
Baloo pisze:
[...]

a na 1/4 etatu też 26 dni?

Data: 2009-07-14 13:01:16
Autor: jureq
Urlop
Dnia Tue, 14 Jul 2009 14:48:40 +0200, doslaw napisał(a):

Baloo pisze:
[...]

a na 1/4 etatu teĹź 26 dni?

Nie. Gdy pracuje 2 godziny dziennie, to wyjdzie mu 28 dni.

SposĂłb liczenia np tutaj:
http://www.integracja.org/ledge/x/3732

Data: 2009-07-14 15:57:31
Autor: spp
Urlop
jureq pisze:

a na 1/4 etatu teĹź 26 dni?

Nie. Gdy pracuje 2 godziny dziennie, to wyjdzie mu 28 dni.

SposĂłb liczenia np tutaj:
http://www.integracja.org/ledge/x/3732

Rzeczywiście. :)

Dobrze, Ĺźe za to juĹź nie odpowiadam. :)

--
spp

Data: 2009-07-14 14:53:24
Autor: spp
Urlop
doslaw pisze:

[...]

Nie inaczej. :)

--
spp

Data: 2009-07-14 15:06:11
Autor: doslaw
Urlop
tatapsychopata pisze:
[...]

patrz, odpowiedz na takie pytanie jest w googlach, z dokladnym wyliczeniem (ze 2 tyg urlopu = 5 dni urlopu ;) )

http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,79441,4525634.html

Urlop