Urlop Plan...

Data: 2012-01-11 00:47:18
Autor: Tomasz Pyra
Urlop Plan...
On Tue, 10 Jan 2012 17:58:14 +0100, Kris_Poland wrote:

jak wyglada obecnie sprawa z urlopem
czy pracodawca moze mi nzkazyc bym wybral 2 ciagle tygodnie
czy musze go zaplanowac juz w styczniu czo mam jakis czas okreslony
na ustalenie tego urlopu? czy wogole plan urlopu jest wymgany przez ustawe?

Poza pewnymi warunkami tak - art. 163 KP.
Zasadniczo urlop wyznacza pracodawca - takiego naprawdę własnego to masz 4
dni tzw. "na żądanie".

Tak domyślnie to urlop może byc wyznaczony raz do roku, cały pod rząd.
Dopiero na wniosek pracownika może być podzielone na mniejsze części, ale
conajmniej jedna musi mieć 14 dni (art. 162).

Nie ma możliwości zrobienia tego inaczej, bo zgodnie z art. 152 tego prawa
nie można się zrzec.

co w wypadku gdy mi zapisza urlop kiedy go nie bede chcial wziasc?

Składasz wniosek o urlop w innym terminie.

czy moge mnie na sile na niego wyslac i narzucic mi dni urlopu ?

Mogą.

Urlop Plan...