Urlop Plan...

Data: 2012-01-11 09:36:54
Autor: PH
Urlop Plan...

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:jehqpd$qua$1mx1.internetia.pl...
jak wyglada obecnie sprawa z urlopem
czy pracodawca moze mi nzkazyc bym wybral 2 ciagle tygodnie
czy musze go zaplanowac juz w styczniu czo mam jakis czas okreslony
na ustalenie tego urlopu? czy wogole plan urlopu jest wymgany przez ustawe?

co w wypadku gdy mi zapisza urlop kiedy go nie bede chcial wziasc?
czy moge mnie na sile na niego wyslac i narzucic mi dni urlopu ?

to pracodawca wysyła Cię na urlop. On ma obowiązek żeby przynajmniej 14 dni urlopu udzielił Ci ciągiem. Ty masz swobodę w wyborze 4 dni urlopu na żądanie.

plan urlopów jest wymagany (w firmach które zatrudniają powyzej iluś tam osób)

co w wypadku gdy mi zapisza urlop kiedy go nie bede chcial wziasc?

nic. po prostu pracodawca wyśle Cie na urlop i nie wpuści do zakladu pracy, ale nie może zmusić Cię do wyjazdu na wypoczynek np do ciepłych krajów.

Urlop Plan...