Urlop i telefony w trakcie.

Data: 2010-08-24 17:39:20
Autor: Big Jack
Urlop i telefony w trakcie.
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/i50nk5$v38$1@mx1.internetia.pl
*Piotr* napisał(-a):

Jak to jest z "dostępnością telefoniczną" pracownika w trakcie urlopu? Mam
telefon komórkowy prywatny, znany wszystkim w pracy. Czy muszę na urlopie
mieć go zawsze przy sobie, żeby mój wielce szanowny szef mógł mi dupsko
zawracać pierdołami?

Nie tylko nie musisz go mieć na urlopie, ale nie musisz go mieć w ogóle

Wydaje mi się że nie, on twierdzi inaczej

Płaci abonament za Ciebie? Nie? To wyślij go na drzewo

dziś
miałem bardzo nieprzyjemną rozmowę z pretensjami czemu od tygodnia nie
może się do mnie dodzwonić. Faktem jest że telefon z premedytacją
schowałem i oddawałem się słodkiemu lenistwu, tzn malowałem mieszkanie
;-D. I waliło mnie czy ktoś dzwoni. To jest moja prywatna komórka i mogę
dać ją psu do zjedzenia nawet jak fantazja zaatakuje.

Zdrowe podejście

Szef jednak ma inne
pomysły na życie, tylko czy słuszne? Podpowiedzcie jakieś argumenty, bo
czuję że po powrocie do roboty będzie ciąg dalszy.

Patrz wyżej o płaceniu abonamentu

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-08-24 15:47:16
Autor: Massai
Urlop i telefony w trakcie.

*Piotr* napisał(-a):

> [...]

ogóle

> Wydaje mi się że nie, on twierdzi inaczej

Płaci abonament za Ciebie? Nie? To wyślij go na drzewo

Nawet jakby płacił, to nic by to nie zmieniało.

--
Pozdro
Massai

Urlop i telefony w trakcie.