Urlop i telefony w trakcie.

Data: 2010-08-24 20:40:54
Autor: prg
Urlop i telefony w trakcie.
mieć go zawsze przy sobie, żeby mój wielce szanowny szef mógł mi dupsko zawracać pierdołami? Wydaje mi się że nie, on twierdzi inaczej, dziś miałem bardzo nieprzyjemną rozmowę z pretensjami czemu od tygodnia nie może się do mnie dodzwonić. Faktem jest że telefon z premedytacją schowałem i oddawałem się słodkiemu lenistwu, tzn malowałem mieszkanie ;-D. I waliło mnie czy ktoś dzwoni. To jest moja prywatna komórka i mogę dać ją psu do zjedzenia nawet jak fantazja zaatakuje. Szef jednak ma inne pomysły na życie, tylko czy słuszne? Podpowiedzcie jakieś argumenty, bo czuję że po powrocie do roboty będzie ciąg dalszy.

Bez urazy, ale znam takich jak Ty wielu. Pewnie te teksty usłyszała rodzina, znajomi i ktokolwiek się nawinął, soczyście mowiłeś o psu, zawracaniu dupska, że Cię waliło, ale jak szef Cię wziął na rozmowę to spuściłeś głowę i nie powiedziałeś słowa, nie mówiąć o poszukaniu w google czy w ustawach.

Data: 2010-08-25 07:50:16
Autor: Piotr
Urlop i telefony w trakcie.
Użytkownik "prg" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:4c741237$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mówisz z własnego doświadczenia? Tak przeważnie jest, że sądzi się innych na podstawie własnych doświadczeń.
Dziękuję za merytoryczne argumenty wszystkim pozostałym, także tym najmądrzejszym na świecie...

Piotr

Data: 2010-08-25 13:09:56
Autor: prg
Urlop i telefony w trakcie.
Mówisz z własnego doświadczenia? Tak przeważnie jest, że sądzi się innych na podstawie własnych doświadczeń.

A oczywiście, że tak, ja się pilnuję, żeby dobrze żyć z szefem, on się pilnuje, żeby mi nie zawracać tyłka pierdołami w moim wolnym czasie.

Dziękuję za merytoryczne argumenty wszystkim pozostałym, także tym najmądrzejszym na świecie...

Proszę bardzo :)

Data: 2010-08-26 10:37:07
Autor: Piotr
Urlop i telefony w trakcie.
[...]

To się ciesz że tak możesz, ten mój to zupełnie inna bajka.

Dziękuję za merytoryczne argumenty wszystkim pozostałym, także tym najmądrzejszym na świecie...

Proszę bardzo :)
Tu jeszcze odniosę się do cytatu z innej wypowiedzi:

Albo tak kombinuje, że nie chce nikogo dopuścić do swoich spraw albo
próbuje uzależnić działanie firmy (czytaj szefa) od swojej obecności co
daje jej lepszą pozycję przetargową w bojach o awanse czy podwyżki. :)
Albo szefostwo oszczędza na personelu i nie ma w budżecie kogoś, kto by to jeszcze umiał.

Nie chcę uzależniać działania firmy od siebie, o podwyżce też zapomniałem już dawno. Szefostwo oszczędza na personelu bo taka specyfika firmy (SPZOZ). Ja po prostu nie mam kogo nauczyć tego co robię, personel to: szef, księgowa (emerytka 1/2 etatu), ja od komputerów i wszystkiego co związane, reszta pielęgniarki w większości (nie wszystkie na szczęście) analfabetki informatyczne i lekarze wiecznie antyinformatyczni, bo oni są od leczenia a nie od klikania. I który mądry coś z tym zrobi? No? Nie pchać się!

Piotr

Data: 2010-08-26 12:28:21
Autor: Massai
Urlop i telefony w trakcie.
Piotr wrote:

> [...]

lekarze wiecznie antyinformatyczni, bo oni są od leczenia a nie od
klikania. I który mądry coś z tym zrobi? No? Nie pchać się!

Wiesz, w Twoim przypadku to już nie Twoja brocha. Jak szef przyprowadzi
pracownika, i powie żebyś go wdrożył (nie przeszkolił, tylko wdrożył do
pracy) to musisz to zrobić i tylko tyle.

Nie do Ciebie należy szukanie ewentualnego zastępcy.

Pamiętam jak wielu takich antyinformatycznych lekarzy się
zinformatyzowało, gdy sie okazało że można mieć w kompie po sieci
dostęp do wyników badań, obrazówki i już nie trzeba czekać aż przyślą
papier czy naświetlone zdjęcia.
Ale w Twoim przypadku to jak rozumiem przychodnia, POZ czy tam
specjalistyka, już obojętne. Na takich jest tylko jeden bat, jak szef
każe. Ale że sytuację na rynku pracy mamy jaką mamy, to szef może sobie
kazać, i tak nikt się nie przejmie.

--
Pozdro
Massai