Urlop z rowerem

Data: 2012-03-11 09:31:14
Autor: kasuj
Urlop z rowerem

Uzytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisal w wiadomosci news:10973270.0.1331452529097.JavaMail.geo-discussion-forumspbnt10...
Zastanawiam sie na zaplanowaniem kolejnego urlopu i pomyslalem ze milo byloby go spedzic (jak zwykle) z rowerem. Nie mam natomiast planu gdzie jechac i tutaj prosze o porade.

Jedz w Bieszczady. Spelniaja wszystkie warunki...

- pzdr

Data: 2012-03-11 10:04:02
Autor: PeJot
Urlop z rowerem
W dniu 2012-03-11 09:31, kasuj pisze:
[...]

Jedź w Bieszczady. Spelniaja wszystkie warunki...
Dokładnie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem