Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

Data: 2016-07-01 08:37:45
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą? Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

mgut

Data: 2016-07-01 08:48:25
Autor: Chris
W dniu 2016-07-01 o 08:37, sirapacz pisze:
Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga. Nie wiem jak teraz 7ka ale nie obwodnic każdej wioski czy miasteczka na pewno nie ma więc trzeba jechać wolniej, do tego misiaczki na pewno będą polować na urlopowiczów.

Przy okazji jak nie chcesz stać przed samym władkiem 2h to ucieknij na drogę gruntową.

https://goo.gl/maps/BrGybzM98zF2

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-01 10:28:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga.

Z godzinna kolejka do kasy :-)

J.

Data: 2016-07-01 10:48:31
Autor: Chris
W dniu 2016-07-01 o 10:28, J.F. pisze:
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga.

Z godzinna kolejka do kasy :-)

Nie miałem, może dla tego że zawsze jechałem z poniedziałek :) 5-10 min stania :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-01 11:05:27
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga.

Z godzinna kolejka do kasy :-)

Hehe. Jak nie kijem go to pałą. Uroki życia w Polsce A.

--
jak się człowiek śpieszy to lakiernik się cieszy

Data: 2016-07-01 12:59:02
Autor: p0li
T->Dnia 2016-07-01 11:05:27 niejaki PiteR napisał:
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup
Ja wybieram A1, nie ma to jak jak pusta, równa droga.

Z godzinna kolejka do kasy :-)

Hehe. Jak nie kijem go to pałą. Uroki życia w Polsce A.

nie tylko w polsce

parę lat temu, w sezonie, autostradą gdzies między wenecją a veroną
jechałem nie całe 30 minut a w kolejce do bramek wyjazdowych stałem
godzinę i 40 minut

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2016-07-01 23:25:45
Autor: jerzu.xyz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
On Fri, 1 Jul 2016 10:28:05 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Z godzinna kolejka do kasy :-)

Wczoraj jechałem. Na obu bramkac może w sumie wyszło jakieś 50 sekund.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-07-01 23:37:42
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
Z godzinna kolejka do kasy :-)

Wczoraj jechałem. Na obu bramkac może w sumie wyszło jakieś 50 sekund.

to zrób ten sam manewr w sobotę w południe:)

Data: 2016-07-02 10:40:49
Autor: farfolini
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
Dzisiaj o 13.30 w Rusocinie na bramkach stało przede mną 8 aut. Na wjezdzie w Nowych Marzach info o możliwym zatorze 15 min. Gorzej było na wjezdzie na a1 w stronę Łodzi. Jak się okazało miałem niebywale szczęście, bo na obwodnicy chwilę po moim przejeździe stanął w poprzek autobus blokując ją na prawie 2h... Także jak się będzie miało pecha to swoje trzeba będzie odstać :-)

Data: 2016-07-04 09:58:29
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-02 o 19:40, farfolini@gmail.com pisze:
[...]

Wracałem w niedzielę też ok 13. Zator do bramek na wjeździe na A1 w Rusocinie na ok 2,5 km. Ale na szczęście się jechało a nie stało. Na zjeździe z autostrady korków brak.

Data: 2016-07-11 07:18:31
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-04 o 09:58, twistedme pisze:
[...]

update

jechałem do Trójmiasta w piątek wieczorem, wyjeżdżałem w sobotę ok 18 i korków ZERO.

Data: 2016-07-13 10:48:36
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

jechałem do Trójmiasta w piątek wieczorem, wyjeżdżałem w sobotę ok 18 i
korków ZERO.

wypas, dzieki:)

Data: 2016-07-05 23:32:12
Autor: jerzu.xyz
On Fri, 1 Jul 2016 23:37:42 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

to zrób ten sam manewr w sobotę w południe:)

Dlatego nie jeżdżę w soboty ;) Jak mam stać po pół godziny na bramkach
to podziękowałem za takie imprezy :)

Data: 2016-07-06 09:45:26
Autor: sirapacz
W dniu 2016-07-05 o 23:32, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

też bym tak chciał ale właściciele pensjonatów w sezonie (a zwlaszcza w tym i poprzednim roku) sa mocno niechetni do zaczynania niestandardowo turnusów.

Data: 2016-07-12 00:16:30
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

No popacz, a ja co roku jeżdżę od piątku do poniedziałku :)

kiedyś i owszem - teraz są oporni bo bardzo szybko im sie zapelniaja grafiki przez bajzel w afryce polnocnej

Data: 2016-07-01 09:07:00
Autor: twistedme
[...]

A kiedy jedziesz? Bo jak po Openerze (trwa do soboty 2.07), to mogę podać Ci ładny skrót w Gdyni przez Obłuże/Pogórze, żebyś ominą zakorkowaną Rumię po zjeździe z Obwodnicy. Ale jutro chyba jeszcze nie ma co się tam pchać.

Data: 2016-07-01 11:11:42
Autor: sirapacz
[...]

dopiero sierpień ale wole miec juz w glowie poukladane bo przed urlopem bedzie bieganina w pracy więc nie bede mial na to czasu:)

Data: 2016-07-01 13:06:58
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-01 o 11:11, sirapacz pisze:

[...]

To ja bym pojechał (i zawsze raczej jadę) tak:

http://tinyurl.com/jdozg8h

Trasa nie jest momentami najlepsza, ale jak korek jest z Cisowej do samej Redy, to i tak będziesz 10x szybciej :)

Data: 2016-07-01 13:14:37
Autor: Chris
W dniu 2016-07-01 o 13:06, twistedme pisze:
[...]

Jechałem tą trasą 2-3 lata temu i kiepsko wspominam ten odcinek, droga wąska, często nie ma jak wyprzedzić zawalidrogi typu traktor. Może miałem pecha bo akurat deszczyk padał ale tą trasą jechałem strasznie długo i żałowałem że ją wybrałem.

Za to bardzo mi się podobał ten skrót:

https://goo.gl/maps/njfk1kDSdHs

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-01 13:28:02
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-01 o 13:14, Chris pisze:
[...]

Ja kojarzę, że zawsze (przynajmniej jak mieszkałem), korki były w Rumi przed dworcem i dalej aż do Redy. Więc Twój skrót mało co omija :)

Lepiej chyba już zjechać z Estakady kawałek dalej, na Hutniczą i dojechać do samej Rumi, a jeszcze lepiej jechać bokiem do samej Redy.

Ostatnio jechałem rok temu i moim skrótem jechałem bez przeszkód, a czytałem, że normalna trasa zakorkowana na max.

Tak czy inaczej będzie miał chłop wybór :)

Data: 2016-07-01 13:48:43
Autor: Chris
W dniu 2016-07-01 o 13:28, twistedme pisze:
[...]

To miałem zawsze farta bo nie stałem chyba nigdy w korku przed Redą :) jedyne korki jakie miałem to zjazd i wjazd na obwodnicę.

Lepiej chyba już zjechać z Estakady kawałek dalej, na Hutniczą i
dojechać do samej Rumi, a jeszcze lepiej jechać bokiem do samej Redy.

Mogłem coś pokręcić z dokładną trasą ale zamysł ogólnie był taki jak w linku.

Ostatnio jechałem rok temu i moim skrótem jechałem bez przeszkód, a
czytałem, że normalna trasa zakorkowana na max.

Tak czy inaczej będzie miał chłop wybór :)

Dokładnie, i o to chodzi :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-01 16:13:29
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

Tak czy inaczej będzie miał chłop wybór :)

Dokładnie, i o to chodzi :)

napewno mam inspirację bo wcześniej jak objeżdżałem korek to robiłem to nieco większą pętlą
https://goo.gl/maps/6AgVYEh9aRs
prolem jest jedynie przy jastrzębiej górze do władka bo tam zwykle sznurek stoi w czasie zmian turnusów ale do mojego celu (chłapowa) zadupiami sobie na spokojnie przejeźdzałem w zaleznosci od sytuacji i miejsca.

ta trasa ma jedna zalete - swietne widoki przy jechaniu przez lasy

natomiast nadal nie wiem jak z tą 7ką - rozkopana czy nieruszona? ktoś ma aktualną wiedzę?
autostradą jedzie się wygodniej tym bardziej ze mopy są i z dziecmi nie ma problemu, jedynie koszt jest nieco upierdliwy bo mój prawie sześcian pali na autostradzie prawie 2x tyle co normalnie:) no i omijam zator jaki się kolo Elbląga tworzy z niczego.
jenego razu ludzie wychodzili z samochodów i łazili sobie bo po kilka minut sttania w miejscu - 10m do przodu i znowu kilka minut stania.
jak masz klimatyzację i sprawny uklad chlodzenia to da sie zyc.
gorzej jak jest inaczej. W takich korkach od razu widać kto ma szczelny uklad chlodzenia a kto nie:P

Data: 2016-07-11 14:39:51
Autor: Dman666
W dniu piątek, 1 lipca 2016 16:13:29 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
[...]

Jechalem przez Elblag w sobote. Korek w Ostrodzie na 20 min (o 9 rano), potem juz lepiej. Po poludniu za Elblagiem tez szalu nie ma - jak sie trafi drynda to wleczesz sie 50km/h  przez 50km.
--
Dman-666

Data: 2016-07-01 18:08:58
Autor: Sebastian Biały
On 2016-07-01 08:37, sirapacz wrote:
Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

Ciąć A1 do obwodnicy a potem na 218 do Wejcherowa i zagrać na nosie wszystkim który cisną przez Redę. Korek w miastach zajmie więcej czasu niż różnica szybkości A1 vs 7.

Data: 2016-07-12 07:18:56
Autor: Rafał
W dniu piątek, 1 lipca 2016 08:37:47 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
[...]

Jechałem 9 lipca o 4 rano az do gdańska.
Wracałem po 14 w niedziele 10 lipca.
W jedna i druga stronę wybrałem S7.

Budowa jest, ale nie na pasach po których się jedzie, tylko obok.
Oczywiście jest trochę wolniej, zwłaszcza jak trafi się marude, ale nie stałem ani minuty. Za ciężarówką lub marudami nieraz jechało się po 60km/h ale tak 100 można średnio utrzymać na trasie. Pamiętajmy ze jest już sporo gotowych i otwartych odcinków S7 wiec nie dramatyzujmy.

Oczywiście wymaga to więcej czasu i uwagi. Ja trasę 320 km zrobiłem w 4,5 godziny z sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.

Data: 2016-07-12 16:22:16
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-12 o 16:18, Rafał pisze:

z sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.

hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie 3miasto-Warszawa :)

Data: 2016-07-12 16:54:33
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie
3miasto-Warszawa :)

:)))))
dlatego tam zaparkowac ciezko:) a jak zrobia obwodnice to bedzie placz bo nagle ilosc klientow spadnie do 10-20% tego co bylo:) chyba ze przeniesie sie do jakiegos mopu czego mu(franczyzobiorcy) zyczę:P

Data: 2016-07-12 17:48:52
Autor: jerzu.xyz
On Tue, 12 Jul 2016 16:22:16 +0200, twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:

hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie 3miasto-Warszawa :)

Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P
No chyba że to był grudzień :)

Data: 2016-07-13 09:56:37
Autor: radekp@konto.pl
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
Tue, 12 Jul 2016 17:48:52 +0200, w
<t94aobpbo6hus1hq2fg5vpr8is3sk97s3i@4ax.com>, jerzu.xyz@irc.pl napisał(-a):

> [...]

Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P

Zdradźcie tajemnicę co tam jest, że tak wszyscy tam lecą jak muchy? :)

-- -

Data: 2016-07-13 10:30:38
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-13 o 09:56, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz, jak ja tę trasę jeździłem (ponad 5 lat temu), to była zwykła Makówa, ale mniej więcej w połowie drogi - może dlatego tak oblegana.

No chyba, że jest coś o czym nie wiem.

Data: 2016-07-13 10:47:53
Autor: sirapacz
[...]

ten mac jest mniej więcej w polowie drogi i jeszcze niedawno nie mial zadnych alternatyw fastfoodowych w pobliżu. Obecnie jest stosunkowo niedaleko na mopie inny z duuużym parkingiem i już nie ma takiego ciśnienia - tyle, że trzeba na ssaniu pojechać dalej jeszcze jakieś 50km do niego. Coś mi się kołacze ze KFC jeszcze jest gdzies blisko.

a pomijajac zarciodajnie - polecam ostródę na spacer w ramach pauzy. mają tam fajną przystań w środku miasta i można sobie pospacerować w naprawde ładnym otoczeniu (fajne miasto, mógłbym tam mieszkać).

Data: 2016-07-13 13:26:10
Autor: Michał Jankowski
W dniu 12.07.2016 17:48, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

O, to, to. Dwa razy nawet próbowałem...

   MJ

Data: 2016-07-13 14:12:13
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P

O, to, to. Dwa razy nawet próbowałem...

kwestia determinacji:)
ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

Data: 2016-07-13 19:59:22
Autor: jerzu.xyz
On Wed, 13 Jul 2016 14:12:13 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

A potem odstać swoje w kolejcie do kasy :P

Data: 2016-07-13 20:16:19
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i
wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

A potem odstać swoje w kolejcie do kasy :P

no wlasnie nie
kolejki owszem byly ale i tak pikus co jest na niektorych MOPach. Brak miejsc parkingowych zapewniał dość szybkie możliwości nażarcia się:)

Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?