Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

Data: 2016-07-12 07:18:56
Autor: Rafał
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
W dniu piątek, 1 lipca 2016 08:37:47 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą? Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

mgut

Jechałem 9 lipca o 4 rano az do gdańska.
Wracałem po 14 w niedziele 10 lipca.
W jedna i druga stronę wybrałem S7.

Budowa jest, ale nie na pasach po których się jedzie, tylko obok.
Oczywiście jest trochę wolniej, zwłaszcza jak trafi się marude, ale nie stałem ani minuty. Za ciężarówką lub marudami nieraz jechało się po 60km/h ale tak 100 można średnio utrzymać na trasie. Pamiętajmy ze jest już sporo gotowych i otwartych odcinków S7 wiec nie dramatyzujmy.

Oczywiście wymaga to więcej czasu i uwagi. Ja trasę 320 km zrobiłem w 4,5 godziny z sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.

Data: 2016-07-12 16:22:16
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-12 o 16:18, Rafał pisze:

z sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.

hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie 3miasto-Warszawa :)

Data: 2016-07-12 16:54:33
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie
3miasto-Warszawa :)

:)))))
dlatego tam zaparkowac ciezko:) a jak zrobia obwodnice to bedzie placz bo nagle ilosc klientow spadnie do 10-20% tego co bylo:) chyba ze przeniesie sie do jakiegos mopu czego mu(franczyzobiorcy) zyczę:P

Data: 2016-07-12 17:48:52
Autor: jerzu.xyz
On Tue, 12 Jul 2016 16:22:16 +0200, twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:

hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie 3miasto-Warszawa :)

Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P
No chyba że to był grudzień :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-07-13 09:56:37
Autor: radekp@konto.pl
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
Tue, 12 Jul 2016 17:48:52 +0200, w
<t94aobpbo6hus1hq2fg5vpr8is3sk97s3i@4ax.com>, jerzu.xyz@irc.pl napisał(-a):

> [...]

Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P

Zdradźcie tajemnicę co tam jest, że tak wszyscy tam lecą jak muchy? :)

-- -

Data: 2016-07-13 10:30:38
Autor: twistedme
W dniu 2016-07-13 o 09:56, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie wiem jak teraz, jak ja tę trasę jeździłem (ponad 5 lat temu), to była zwykła Makówa, ale mniej więcej w połowie drogi - może dlatego tak oblegana.

No chyba, że jest coś o czym nie wiem.

Data: 2016-07-13 10:47:53
Autor: sirapacz
[...]

ten mac jest mniej więcej w polowie drogi i jeszcze niedawno nie mial zadnych alternatyw fastfoodowych w pobliżu. Obecnie jest stosunkowo niedaleko na mopie inny z duuużym parkingiem i już nie ma takiego ciśnienia - tyle, że trzeba na ssaniu pojechać dalej jeszcze jakieś 50km do niego. Coś mi się kołacze ze KFC jeszcze jest gdzies blisko.

a pomijajac zarciodajnie - polecam ostródę na spacer w ramach pauzy. mają tam fajną przystań w środku miasta i można sobie pospacerować w naprawde ładnym otoczeniu (fajne miasto, mógłbym tam mieszkać).

Data: 2016-07-13 13:26:10
Autor: Michał Jankowski
W dniu 12.07.2016 17:48, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

O, to, to. Dwa razy nawet próbowałem...

   MJ

Data: 2016-07-13 14:12:13
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P

O, to, to. Dwa razy nawet próbowałem...

kwestia determinacji:)
ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

Data: 2016-07-13 19:59:22
Autor: jerzu.xyz
On Wed, 13 Jul 2016 14:12:13 +0200, sirapacz <newsy@sircomp.pl> wrote:

ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

A potem odstać swoje w kolejcie do kasy :P

Data: 2016-07-13 20:16:19
Autor: sirapacz
Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?

ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i
wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

A potem odstać swoje w kolejcie do kasy :P

no wlasnie nie
kolejki owszem byly ale i tak pikus co jest na niektorych MOPach. Brak miejsc parkingowych zapewniał dość szybkie możliwości nażarcia się:)

Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?