Urny omijajmy szerokim Å‚ukiem

Data: 2015-05-06 19:45:18
Autor: abc
Urny omijajmy szerokim Å‚ukiem

Trzymajmy się z daleka od urn wyborczych. Demokracja jest fałszywą religią wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Demokraci nie kierują się moralnością, demokracja nie uznaje żadnych zasad poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje. W demokracji nie ma stałych punktów odniesienia, demokratyczna większość może dowolnie zmieniać wszystko.

Mając do czynienia z fałszywą religią, nie możemy przyłączać się do jej procederów, bo z bluźnierstwa i podeptania krwi męczenników nic dobrego nie wyniknie.

Katolicy włączający się w demokrację i próbujący pokonać zło na warunkach złego ducha nie mają rozsądku. Ich niedorzeczność ujawnia się szybko, co jest kojarzone z wpływem wiary na rozum. Gdyby pokonanie zła było możliwe na warunkach złego ducha, to nie byłoby ani Franco ani Pinocheta.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-05-06 14:50:30
Autor: husar

"abc" <ab-cwp@wp.pl> wrote in message news:554a532c$0$2209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zadne glosowanko nic nie zmieni. Pierdoly dla uspionych mas ktore zapieprzaja
do roboty w celu wyzywienia dzieci i zeby te z kolei mogly rozplodzic nowe
potomstwo aby moglo ladnie pracowac w takim samym celu.
Nie ma czasu na kwestionowanie hujowego zycia bo praca przecie wazna.
Zapierdykac do robotki i ladnie patrzec w telekurwizorek bo on wam prawde powie
Robic robic robic gojcy!!!!

:D

Data: 2015-05-06 21:01:18
Autor: abc
Urny omijajmy szerokim Å‚ukiem

Zadne glosowanko nic nie zmieni.

Oczywiście. Gdyby zmieniało, to byłoby zakazane.

Data: 2015-05-06 19:48:10
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-06 o 19:45, abc pisze:

Trzymajmy się z daleka od urn wyborczych. Demokracja jest fałszywą
religią wielbiącą bóstwo - demokratyczną większość.

Nie zachowuj siÄ™ jak agent systemu!
Nasi przodkowie przelewali krew za Ojczyznę a Tobie nie chce się wrzucić kartki??

Data: 2015-05-06 19:58:02
Autor: ruski szpieg
W dniu 06.05.2015 o 19:48, zdumiony pisze:
[...]

Wrzuć se 10 kartek. Możesz wrzucić ze dwie za mnie. Krew to krew a kartki to kartki.

Data: 2015-05-06 20:31:51
Autor: zdumiony
W dniu 2015-05-06 o 19:58, ruski szpieg pisze:
Wrzuć se 10 kartek. Możesz wrzucić ze dwie za mnie. Krew to krew a
kartki to kartki.

To nie idź. Skoro tak się znasz na polityce jak pokazałeś, to lepiej nie głosuj

Data: 2015-05-08 16:05:39
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.05.2015 o 19:58, ruski szpieg pisze:
[...]

Wrzuć i ode mnie kilka kartek, a co?
Dziwi mnie tylko wiara frajerów, że oni sobie mogę wpływać na politykę wielkich.
Popatrz, co się stało z Lepperem gdy uwierzył w te brednie.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-06 19:51:52
Autor: zdumiony
Urny omijajmy szerokim Å‚ukiem
Demokraci nie kierują się moralnością, demokracja nie uznaje żadnych
zasad poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje. W

A kogo jest więcej? Normalnych czy idiotów? Normalnych czy psychopatów??

Data: 2015-05-06 20:05:27
Autor: Marek Czaplicki
Urny omijajmy szerokim ³ukiem
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 6 maja 2015 19:51:

Demokraci nie kieruj± siê moralno¶ci±, demokracja nie uznaje ¿adnych
zasad poza jednym fa³szywym pogl±dem, ¿e wiêkszo¶æ ma zawsze racje. W

A kogo jest wiêcej? Normalnych czy idiotów? Normalnych czy psychopatów??

Oj tam. abc przed ka¿dymi wyborami zasadza takie teksty. :-)

Data: 2015-05-08 16:11:52
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.05.2015 o 19:51, zdumiony pisze:
Demokraci nie kieruj± siê moralno¶ci±, demokracja nie uznaje ¿adnych
zasad poza jednym fa³szywym pogl±dem, ¿e wiêkszo¶æ ma zawsze racje. W

A kogo jest wiêcej? Normalnych czy idiotów? Normalnych czy psychopatów??

Obserwujê swoje otoczenie i jestem przekonany, ¿e w Polsce dominuj± idioci.
I oni wybior± nam prezydenta, co mi i tak zwisa, bo prezydent idiota (a wiêc ka¿dy z kandyduj±cych) i tak bêdzie wykonywa³ polecenia "z góry".
No, mo¿e Korwin by siê wychyli³, ale wtedy skoñczy jak Lepper, co na jedno wyjdzie.
Dlatego proponujê (ja sam i tak nie pójdê), g³osujcie na Ogórek.
Bêdzie przynajmniej mo¿na zje¶æ kolacjê nie wy³±czaj±c telewizora.

--
Wiesiaczek (dzi¶ z podkarpackiej wsi)
"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2015-05-08 16:13:58
Autor: Ikselka
Urny omijajmy szerokim ³ukiem
Dnia Fri, 08 May 2015 16:11:52 +0200, Wiesiaczek napisa³(a):

Dlatego proponujê (ja sam i tak nie pójdê), g³osujcie na Ogórek.
Bêdzie przynajmniej mo¿na zje¶æ kolacjê nie wy³±czaj±c telewizora.

Ch³opie, a jak d³ugo bêdziesz mia³ tê kolacjê wtedy...
:-/
--
XL
Kim jest ten fajny go¶æ?

Data: 2015-05-08 20:08:06
Autor: Wiesiaczek
Urny omijajmy szerokim Å‚ukiem
W dniu 08.05.2015 o 16:13, Ikselka pisze:
Dnia Fri, 08 May 2015 16:11:52 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

Dlatego proponuję (ja sam i tak nie pójdę), głosujcie na Ogórek.
Będzie przynajmniej można zjeść kolację nie wyłączając telewizora.

Chłopie, a jak długo będziesz miał tę kolację wtedy...
:-/

Spoko, kolację to ja i tak sobie załatwię we własnym zakresie.
Gorzej będzie, gdy Komorowski i inni sprzedadzą lasy i zamiast sobie odpoczywać wśród szumu sosen będę miał widok na step po horyzont.

Data: 2015-05-08 19:34:28
Autor: andal
On Fri, 08 May 2015 20:08:06 +0200, Wiesiaczek wrote:

[...]

lasy beda sprzedane niezaleznie od tego kto wygra,

wkrotce po wyborach

Urny omijajmy szerokim Å‚ukiem