Urny omijajmy szerokim Ĺ‚ukiem

Data: 2015-05-06 19:51:52
Autor: zdumiony
Urny omijajmy szerokim Ĺ‚ukiem
Demokraci nie kierują się moralnością, demokracja nie uznaje żadnych
zasad poza jednym fałszywym poglądem, że większość ma zawsze racje. W

A kogo jest więcej? Normalnych czy idiotów? Normalnych czy psychopatów??

Data: 2015-05-06 20:05:27
Autor: Marek Czaplicki
Urny omijajmy szerokim łukiem
zdumiony pisze na pl.soc.polityka w dniu ¶roda, 6 maja 2015 19:51:

Demokraci nie kieruj± się moralno¶ci±, demokracja nie uznaje żadnych
zasad poza jednym fałszywym pogl±dem, że większo¶ć ma zawsze racje. W

A kogo jest więcej? Normalnych czy idiotów? Normalnych czy psychopatów??

Oj tam. abc przed każdymi wyborami zasadza takie teksty. :-)

Data: 2015-05-08 16:11:52
Autor: Wiesiaczek
W dniu 06.05.2015 o 19:51, zdumiony pisze:
Demokraci nie kieruj± się moralno¶ci±, demokracja nie uznaje żadnych
zasad poza jednym fałszywym pogl±dem, że większo¶ć ma zawsze racje. W

A kogo jest więcej? Normalnych czy idiotów? Normalnych czy psychopatów??

Obserwuję swoje otoczenie i jestem przekonany, że w Polsce dominuj± idioci.
I oni wybior± nam prezydenta, co mi i tak zwisa, bo prezydent idiota (a więc każdy z kandyduj±cych) i tak będzie wykonywał polecenia "z góry".
No, może Korwin by się wychylił, ale wtedy skończy jak Lepper, co na jedno wyjdzie.
Dlatego proponuję (ja sam i tak nie pójdę), głosujcie na Ogórek.
Będzie przynajmniej można zje¶ć kolację nie wył±czaj±c telewizora.

--
Wiesiaczek (dzi¶ z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2015-05-08 16:13:58
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 08 May 2015 16:11:52 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

Dlatego proponuję (ja sam i tak nie pójdę), głosujcie na Ogórek.
Będzie przynajmniej można zje¶ć kolację nie wył±czaj±c telewizora.

Chłopie, a jak długo będziesz miał tę kolację wtedy...
:-/
--
XL
Kim jest ten fajny go¶ć?

Data: 2015-05-08 20:08:06
Autor: Wiesiaczek
W dniu 08.05.2015 o 16:13, Ikselka pisze:
Dnia Fri, 08 May 2015 16:11:52 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

Dlatego proponuję (ja sam i tak nie pójdę), głosujcie na Ogórek.
Będzie przynajmniej można zjeść kolację nie wyłączając telewizora.

Chłopie, a jak długo będziesz miał tę kolację wtedy...
:-/

Spoko, kolację to ja i tak sobie załatwię we własnym zakresie.
Gorzej będzie, gdy Komorowski i inni sprzedadzą lasy i zamiast sobie odpoczywać wśród szumu sosen będę miał widok na step po horyzont.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z podkarpackiej wsi)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-08 19:34:28
Autor: andal
On Fri, 08 May 2015 20:08:06 +0200, Wiesiaczek wrote:

[...]

lasy beda sprzedane niezaleznie od tego kto wygra,

wkrotce po wyborach

Urny omijajmy szerokim Ĺ‚ukiem