Uroczystość św. Michała Archanioła [1 kl.]

Data: 2013-09-29 11:39:27
Autor: abc
Uroczystość św. Michała Archanioła [1 kl.]
Na Uroczystość św. Michała Archanioła czyta nam Kościół Święty Ewangelię
według św.Mateusza,   Mt 8, 1-7

"W tym czasie uczniowie przystąpili do Jezusa z zapytaniem: Kto właściwie
jest największy w królestwie niebieskim?

On przywołał dziecko, postawił je przed nimi i rzekł: Zaprawdę, powiadam
wam: Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci, nie wejdziecie do
królestwa niebieskiego.

Kto się więc uniży jak to dziecko, ten jest największy w królestwie
niebieskim. I kto by przyjął jedno takie dziecko w imię moje, Mnie
przyjmuje.

Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy
wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić
go w głębi morza.

Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz
biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie."

Stałe części Mszy Świętej są tu:
 http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

 -- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Uroczystość św. Michała Archanioła [1 kl.]