Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Uroczystości z okazji 65 rocznicy likwidacji obozu koncentracyjnego KL WARSCHAU i uczczenia 200.000 zamordowany ch w nim Polaków przez niemieckich faszystów

Data: 2009-07-25 05:30:52
Autor: Antenka
Uroczystości z okazji 65 rocznicy likwidacji obozu koncentracyjnego KL WARSCHAU i uczczenia 200.000 zamordowany ch w nim Polaków przez niemieckich faszystów
UROCZYSTOŚCI  DOTYCZĄCE  KL  WARSCHAU
====================================
Dnia 28 lipca 2009r. (wtorek) - w 65 rocznicę likwidacji niemieckiego
obozu zagłady Konzentrationslager Warschau odbędą się uroczystości ku
czci 200 tysięcy Polaków zamordowanych w tym obozie :

- o godz. 18.00 Msza św. w kościele św. Stanisława BM przy ul. Bema
79;

- po Mszy św. złożenie kwiatów i zniczy przed tablicą memoratywną w
murowaną na frontonie kościoła;

- przejazd pielgrzymką autokarową pod krzyż na skwerze A.Pawełka,
gdzie będzie wybudowany centralny pomnik, oraz do tunelu - miejsca
dawnych komór gazowych i kolejno do wszystkich 5 lagrów: Warszawa
Zachodnia, Koło, lagier w byłym getcie łącznie z Pawiakiem.

(ogłoszenie: "Nasz Dziennik" Nr 173 z dn.25-26 lipca 2009, s. 2)

Antenka

Data: 2009-07-25 15:13:58
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Uroczystości z okazji 65 rocznicy likwidacji obozu koncentracyjnego KL WARSCHAU i uczczenia 200.000 zamordowanych w nim Polaków przez niemieckich faszystów

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

(ogłoszenie: "Nasz Dziennik" ....

Co drut, lubisz w gównie babrac, wasz nocnik reklamowac, he, he, he!

Przemek
--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Data: 2009-07-25 16:24:00
Autor: ColgatesBilly
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h4f0eq$923$1news.onet.pl...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

(ogłoszenie: "Nasz Dziennik" ....

Co drut, lubisz w gównie babrac, wasz nocnik reklamowac, he, he, he!

Przemek

Prochy 200 tysiecy ludzi kojarza ci sie, hiler-PO-wska zdziro
z gownem i paretyjniactwem?

Szkoda ze internet nie przewiduje zdepniecia takiego smiecia
ale moze kiedys, ktos sie wreszcie zdecyduje i jak czas przyjdzie
na oczyszczenie Polski ze wszy, odnajda ciebie i skatuja

Kol

Data: 2009-07-25 15:30:34
Autor: Tzva Adonai
[...]

Polacy za nazistowskiej okupacji mieli jak u pana boga za piecem... Aktywnie
uczestniczyli w eksterminacji ludności żydowskiej, przejmując jej mienie za
pozwoleniem okupacyjnych władz nazistowskich... KL Warschau nie był obozem
śmierci, pogłoski jakoby znajdowały się tam komory gazowe to mit stworzony przez
potomków tych, których peerelowska władza uratowała przed sprawiedliwą karą za
kolaborację z nazistami... Spis&#65279; ludności z 1945r. dowiódł, że Polaków
etnicznych (nie mających żydowskiego pochodzenia) było o prawie 5% więcej niż
przed 1939r, co jednak nie przeszkadzało siłom "patriotyczno-narodowym" pod
przywództwem Mietka Moczara twierdzić, że to właśnie Polacy byli jedną z
głównych ofiar drugiej wojny światowej.. Żeby uniknąć blamażu, komuniści już w
1945r. uznali wymordowanych polskich Żydów za Polaków - to bezczelne kłamstwo
powielane jest po dziś dzień... --

Data: 2009-07-25 16:36:24
Autor: ColgatesBilly
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:0560.0000039b.4a6b08fanewsgate.onet.pl...
[...]

Ciebie tezs i te zdzire twoja suke matke3...

PS zadkom wszawym nie pasuje, ze kogos gazowano 2 lata przed nimi
boby sie mit i byznes rozpadl, aj waj...

Na szczescie ma sie te swoje media i sumienie wobec goyim
wiec co  sie nie zatuszuje, to sie osmieszy, zgnoi i oczerni.

Doborowe pokolenie donosicieli profesorow i potomkow zydowskiej KPP
'zadba o repertuar TVN i SSs

Data: 2009-07-25 07:02:06
Autor: Antenka
On 25 Lip, 15:36, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Tzva Adonai" <tzva_ado...@buziaczek.pl> wrote in message

> [...]

wiec co  sie nie zatuszuje, to sie osmieszy, zgnoi i oczerni.

Doborowe pokolenie donosicieli profesorow i potomkow zydowskiej KPP
'zadba o repertuar TVN i SSs- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Kris z kim polemizujesz, z tą kupą gnoju, z parchactwem? Prawda w te
wyłupiaste, żydowskie ślepia kłuje...To było do przewidzenia, jaka
będzie ich reakcja na niezbite fakty a te są następujące: "nim Hitler
zaczął icków zamieniać w gaz, to najprzód dokonał eksterminacji
milionów Polaków, jedynych panów tej pięknej  Polskiej Ziemi...:((
Uważaj na siebie, bo jeszcze dokonają na Tobie rytualnego mordu,
plemię żmijowe, wyedukowane na talmudzie i kabale! tfu tfu

Antenka

P.s. Co słychać tak poza tym? W Helsinkach pada?  Pozdro :-)

Data: 2009-07-25 16:06:22
Autor: raff
[...]

Tu masz, Bilyk, bohaterski Wehrmacht, hehe:
http://wiadomosci.onet.pl/2015010,12,item.html

R.

Data: 2009-07-25 17:14:56
Autor: ColgatesBilly
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:335f35d8-2745-4aff-aef3-78812ee40684e27g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

_______________

Akurat po paru dniach chmurnych, dzis sie po 10.20 nagle przejasnilo
wiec.... UCZCILEM zara IMIENINY wypadem na pobliskie bajorko...
( Wczasy na... BAJORCE ;) i zeby nie zapeszyc meczu
co go nam faszysta ( podobno chcial gazowac miliny zydow ) w TVP
nie pokazuje, zadalem se 2 x 1000 metry non-stop w mocnym tempie
i se teraz, opalony i muskularno-zdrowy, z pewna niepewnoscia
czekam ostatnie minuty czy sie zalapie, na podwieszenie sie do transmisji internetowej TV
( co se rzuce na wielki HDTV )

Jak dobrze pojdzie, to i w lodowce sie mrozi co czeba, naq te okolicznosc
przyrodniom ;)

Kol

Data: 2009-07-25 15:44:29
Autor: Tzva Adonai
[...]

Nie ośmieszaj się, człowieku, dobrze wiesz, że żadnego Polaczka naziści nie
zagazowali, bo po prostu im się to nie opłacało... Lepiej było takiego zagnać do
roboty w Reichu, albo wykorzystać do utrwalania narodowego socjalizmu na
terytorium Polski.. Ginęli tylko ci, którzy aktywnie walczyli z nazistowską
okupacją, reszta (99%) albo jawnie współpracowała albo w najlepszym razie
pomagała Gestapo przy pomocy donosów.. Polactwo potrafiło się dobrze ustawić
zarówno za nazistów jak i za komunistów, tłumnie zasilając obydwa totalitarne
aparaty... Dlatego polskich Żydów dziś nie ma, a liczebność polactwa niezmiennie
oscyluje w przedziale od 35 do 40 milionów...

Data: 2009-07-25 17:17:44
Autor: ColgatesBilly
"Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> wrote in message news:0560.0000039e.4a6b0c3dnewsgate.onet.pl...
[...]

A co mnie kurwa jakies zydki interesuja pedale?
Huj im dupe...
Niech ich porozjebuja, kto tam zechce..

Mnie interesuje los Polakow, a ty swoje HAGADY zanies na
ubeckie i zydwoskie grupy...

Ale juz JUDENRSATU nie wspominaj, skoro i Muzeum budowane
nie bardzo go widzi w izbie pamieci narodu wybranego
przez samego siebie ( wiec i...p+rzez samo sie)

Data: 2009-07-26 14:35:57
Autor: Andrzej Kokakolski
Tzva Adonai <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał(a):
> [...]

już w
1945r. uznali wymordowanych polskich Żydów za Polaków - to bezczelne

Pan powiela (w jednej tylko wypowiedzi) kilka klamstw:

- o dolce vita Polakow pod niemiecka okupacja
- o udziale w eksterminacji Zydow, pomijajac przy tym zaslugi w ich ratowaniu
   (Skad w takim razie wzieli sie ocaleni z Holocaustu?)
- ze w KL Warschau nie mordowano masowo Polakow
- ze PRL-owska wladza ochraniala zdrajcow i kolaborantow   (A jezeli nawet byloby to prawda, to KTO te wladze sprawowal, szczegolnie  w latach 1944-1968?)
- ze Polakow po wojnie... przybylo (to juz nawet nie jest mit, tylko po prostu brednia najswiezszej daty)
- ze Ukrainiec M. Moczar (Demko) byl Polakiem
- ze Polacy nie sa jednymi z glownych ofiar WW2
- ze komunisci przypisali zamordowanym Zydom, obywatelom Polski, narodowosc polska ( A jezeli nawet, to - patrz j.w.)

AK

Data: 2009-07-25 15:42:33
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

Prochy 200 tysiecy ludzi kojarza ci sie, hiler-PO-wska zdziro
z gownem i paretyjniactwem?

Prochy nie mają nic wspólnego z tym co napisałem. Wasz nocnik kojarzy mi się z gównem tak samo jak ty moherowy debilu.

Szkoda ze internet nie przewiduje zdepniecia takiego smiecia
ale moze kiedys, ktos sie wreszcie zdecyduje i jak czas przyjdzie
na oczyszczenie Polski ze wszy, odnajda ciebie i skatuja

Mam podobne nadzieje w stosunku do takich antypolskich ścierw jak ty.

Przemek

Data: 2009-07-25 17:19:26
Autor: ColgatesBilly
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> wrote in message news:h4f24d$cmf$1news.onet.pl...

[...]

A co ty, malenski agitatorze partyjny od ubeckiej i  proszwabaskiej PO
'( POLSKOSC TO NIENORMALNOSC.. i jest mi ciezarem _ TUSK )
mozesz komukolw3iek mowic o polskosci8, namo9lna prymitywna mendo?

Data: 2009-07-25 22:15:26
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Uroczystości z okazji 65 rocznicy likwidacji obozu koncentracyjnego KL WARSCHAU i uczczenia 200.000 zamordowanych w nim Polaków przez niemieckich faszystów
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

A co ty, malenski ....

Uciekłeś z Polski gnoju jak ubeków rozliczali, a teraz się kreujesz na patriote. spadaj bucu!

Przemek

Data: 2009-07-26 14:17:47
Autor: Andrzej Kokakolski
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

(ogłoszenie: "Nasz Dziennik" ....

Co drut, lubisz w gównie babrac, wasz nocnik reklamowac, he, he, he!

Przemek

Pan sie czul urazony, ze do holoty go zaliczam? Zadal Pan dowodow?
Prosze bardzo...

AK

Data: 2009-07-26 16:31:24
Autor: raff
[...]

Do Kwękackiego per "Pan" ? Hehehe

R.

Data: 2009-07-26 14:37:52
Autor: Andrzej Kokakolski
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
> Jarek - akwizytor z Jasnej Góry <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a): > >> Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

> Prosze bardzo...
> Do Kwękackiego per "Pan" ? Hehehe

R.

Staram sie byc grzeczny, nie jestem w koncu Kaweckim :)

AK

Data: 2009-07-25 16:00:42
Autor: ColgatesBilly
=====================================

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czy to zgodne z prawem, wg.prawnikow Gronkowicz?

Bo jesli nie, to Policja powinna tych chuliganow, te holote
( i tworcow   p l a n u  - bo taki dranie pewnie skrytobojczo maja!!)
spalowac i natychmiast przekazac sadom 48 godzinnym!!

Kol

Data: 2009-07-27 06:39:20
Autor: Dawniej E. Wedel
Uroczystości z okazji 65 rocznicy likwidacji ob ozu koncentracyjnego KL WARSCHAU i uczczenia 200.000 zamordo wanych w nim Polaków przez niemieckich faszystów

UROCZYSTOŚCI  DOTYCZĄCE  KL  WARSCHAU
(...)
- przejazd pielgrzymką autokarową pod krzyż na skwerze A.Pawełka,

Rajd szlakiem fałszerstw Marii Trzcińskiej?

gdzie będzie wybudowany centralny pomnik, oraz do tunelu - miejsca
dawnych komór gazowych

Już od 20 lat wiadomo, że ta "komora gazowa" to była instalacja
wentylacyjna z 1972 roku, odnalazły się archiwalne rysunki techniczne
inżynierowie którzy robili ten projekt. Trzcińska szantażem próbowała
wymusić na inż. Bortnowskim zmianę zeznań.
Jesteś jak ci japońscy oficerowie co to się latami ukrywali w
dżungli,
nie wiedząc, że wojna się skończyła...

i kolejno do wszystkich 5 lagrów: Warszawa
Zachodnia, Koło, lagier w byłym getcie łącznie z Pawiakiem.

A propos Koła
- poproś Trzcińską żeby opowiedziała jak z osiedlową kotłownię z 1951
roku próbowała przerobić na krematorium obozowe
- poproś Trzcińską żeby podała numer tego "obozu jenieckiego" który
zmyśliła i umieściła na Kole (listy obozów są w internecie, np. tu:
http://www.prisonerofwar.org.uk/camp_list.htm
i tego obozu tam nie ma).

dew

Data: 2009-07-27 12:09:59
Autor: Aron

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fd18a27e-6559-45e3-aa4e-a2fea31ae14bg31g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

To jawna prowokacja !!! wszystkim wiadomo bowiem , ze w czasie IIWS mordowani byli tylko zydzi i to nie przez Niemcow a przez Polakow ! Nie wierzysz ? spytaj Tesyfa Adonaisa mojego serdecznego przyjaciela , on Ci problem naswietli we wlasciwych proporcjach ! . Dosc przeklamywania historii !..

Blumbegermajer