Urodziłem się w 1961 roku w wolnej Polsce

Data: 2017-12-09 08:08:24
Autor: boukun
Urodziłem się w 1961 roku w wolnej Polsce
Czasy Gomułki i Gierka to był najpiękniejszy okres dla Polski, a
 potem radzieckie wojska przestały nas chronić i doszli Eskimosi
 ponownie do władzy i znów jesteśmy zniewoleni.
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-12-09 09:23:01
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
Czasy Gomułki i Gierka to był najpiękniejszy okres dla Polski, a
potem radzieckie wojska przestały nas chronić i doszli Eskimosi
ponownie do władzy i znów jesteśmy zniewoleni.
--

Wasza boukun tęsknota za komuną jest przeogromna. Putin już was nie chroni. Wypiął się na was. Starzejecie się boukun. Umrzecie w "zniewolonej" Polsce. Ot na co wam przyszło!

CL

Data: 2017-12-09 09:31:49
Autor: stevep
W dniu 2017-12-09 o 08:08, boukun pisze:
Czasy Gomułki i Gierka to był najpiękniejszy okres dla Polski, a
 potem radzieckie wojska przestały nas chronić i doszli Eskimosi
 ponownie do władzy i znów jesteśmy zniewoleni.

Dawno już grzeszyłeś, ale jak to miło powspominać.

--
stevep

Urodziłem się w 1961 roku w wolnej Polsce