Urodzinowa impreza na grobie?!?!?

Data: 2011-06-18 22:51:19
Autor: Zennon
Urodzinowa impreza na grobie?!?!?
A to nie cyganski zwyczaj jest? Pierwsze slysze, zeby katolik na grob bliskiego chodzil w urodziny. No ale ja mialem dete z religii w osmej klasie ;)

Zennon

Data: 2011-06-18 14:26:25
Autor: Antenka
Urodzinowa impreza na grobie?!?!?
On 18 Cze, 22:51, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
A to nie cyganski zwyczaj jest? Pierwsze slysze, zeby katolik na grob
bliskiego chodzil w urodziny. No ale ja mialem dete z religii w osmej klasie
;)

Zennon

Nic dziwnego jeste religijnym cieniasem.

Antenka

Data: 2011-06-18 16:39:41
Autor: Darecki
Zennon wrote:
A to nie cyganski zwyczaj jest? Pierwsze slysze, zeby katolik na grob bliskiego chodzil w urodziny. No ale ja mialem dete z religii w osmej klasie ;)

Pierwszy raz Zenek slyszysz, ale nie pierwszy raz udowadniasz, ze jestes durniem. Czytaj i ucz sie
matole:

"W setną rocznicę urodzin kapelana spod Monte Cassino

W czwartek 2 czerwca br. na Cmentarzu Rakowickim w Krakowie zebrali się kombatanci, delegacja Wojska Polskiego, harcerze, zakonnicy z Klasztoru Ojców Dominikanów, przedstawiciele władz Krakowa i Skawiny, by uczcić pamięć ks. gen. bryg. Adama Franciszka Studzińskiego, bohaterskiego kapelana spod Monte Cassino. 2. Korpus Zmechanizowany reprezentowali ppłk Krzysztof Miękina i kpt. Magdalena Zalewska. Obecny też był jeden z trzech żyjących w Krakowie uczestników bitwo o Monte Cassino prof. Wojciech Narębski. Wartę honorową wystawił 5. Batalion Dowodzenia i szczep harcerski ze Skawiny. Przed grobem zakonnika stanął też historyczny ford, którym ojciec Studziński w 1944 roku jeździł z posługą duszpasterską po polach Monte Cassino. Teraz ten zabytkowy pojazd jest w posiadaniu kombatantów z Opola, którzy kultywują tradycje 4. Pułku Pancernego „Skorpion”.
Kapelan urodził się 2 czerwca 1911 roku w Strzemieniu, a zmarł w wieku 97. lat 2 kwietnia 2008 roku. Ks. generał był postacią wyjątkową w historii polskiego oręża. W walkach o Monte Cassino niósł krzyż przed czołgami i zawsze był blisko walczących żołnierzy, zawsze na pierwszej linii frontu."

http://www.2kz.mil.pl/strona.php?cont=aktual&id=220

Data: 2011-06-18 22:54:33
Autor: Zennon

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201106182051.UTC.itj348$n5n$1tioat.net...
A to nie cyganski zwyczaj jest? Pierwsze slysze, zeby katolik na grob bliskiego chodzil w urodziny. No ale ja mialem dete z religii w osmej klasie ;)

Zennon

I oczywiscie w sobote, a nie w niedziele ;))) Baaardzo ciekawe ;))))

Zennon

Data: 2011-06-18 14:27:43
Autor: Antenka
Urodzinowa impreza na grobie?!?!?
On 18 Cze, 22:54, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
"Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message

> [...]
>klasie ;)

> Zennon

I oczywiscie w sobote, a nie w niedziele ;))) Baaardzo ciekawe ;))))

Oj jaki ty gupiutki, Zenek-blues i to bardzo gupiutki.

Antenka

Data: 2011-06-18 16:43:35
Autor: Darecki
Zennon wrote:

[...]

Co jest Zenek takie ciekawe? To ze Lech Kaczynski urodzil sie 18 czerwca i w tym roku ta data wypada w sobote? Poogladaj sobie kalendarz, dowiesz sie jak to dziala i oszczedzisz sobie wysilania swojego pustego lba.

Data: 2011-06-19 08:16:23
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201106182051.UTC.itj348$n5n$1tioat.net...
A to nie cyganski zwyczaj jest? Pierwsze slysze, zeby katolik na grob bliskiego chodzil w urodziny. No ale ja mialem dete z religii w osmej klasie ;)

Zennon

Nie mów! Prezes wybrał się TRZECI raz na grób swego brata?

BomBel

Urodzinowa impreza na grobie?!?!?