Urodziny Kaczego !

Data: 2020-06-18 19:26:01
Autor: Ed Pleva
Urodziny Kaczego !

Kaczy (zbuk) obchodzi dziś 71. urodziny.
Wielu jego wyznawców życzy mu 100 lat. Dołączam się do życzeń!

  https://images91.fotosik.pl/107/880c0c1bcb7c9046.jpg

Data: 2020-06-18 21:12:27
Autor: Aleksander
Urodziny Kaczego !
On 6/18/2020 20:26, Ed Pleva wrote:

Kaczy (zbuk) obchodzi dziś 71. urodziny.
Wielu jego wyznawców życzy mu 100 lat. Dołączam się do życzeń!

   https://images91.fotosik.pl/107/880c0c1bcb7c9046.jpg

Ty antypolski pojebusie kanadyjski brudne łapy precz od Polski.

Jesteś kanadyjskim narkomanem wszyscy o tym wiedzą.

Data: 2020-06-18 20:20:10
Autor: eco
Urodziny Kaczego !
On Thursday, 18 June 2020 21:12:29 UTC-6, Aleksander  wrote:
> Wielu jego wyznawców życzy mu 100 lat. Dołączam się do życzeń!

Jesteś kanadyjskim narkomanem wszyscy o tym wiedzą.

W Kanadzie 50.000 Rocznie umiera od narkotyków
https://tinyurl.com/yc7kgc8l

Data: 2020-06-19 04:27:35
Autor: Ed Pleva
Urodziny Kaczego !

te, debil! Żyjesz kretynie jedynie dlatego, że jeszcze PiS nie wprowadził (tak jak w Kanadzie wprowadził to Justin) w życie nakazu powszechnej konsumpcji- trzy razy dziennie - C21H23NO5.

Żył będziesz chuju, bo za tydzień PiS pójdzie się jebać!

Data: 2020-06-19 04:17:16
Autor: Ed Pleva
Urodziny Kaczego !

te, pierożno-kapuściany Molsonie, wyznawco Kumora, sukienkowych pedofilów i Lizonia. Twoja polskość to beret z antenką jaki prezentujesz ciemna maso na polskim pikniku w parku Paderewskiego. Z PPP (Prawdziwy Polski Patriota) - owszem, łączy cię; Pojebany Przygłup Polski nic więcej.

   https://images92.fotosik.pl/385/0d93bd4004a213d9.jpg

Twoje opinie o mnie, interesują mnie podobnie jak to, ile złapiesz much jedną ręką gdy szczysz w publicznej toalecie.

   https://images89.fotosik.pl/352/6b8a052c4c2b9265.gif

Data: 2020-06-19 06:34:52
Autor: Runt
Urodziny Kaczego !
W dniu 2020-06-19 o 04:26, Ed Pleva pisze:

Kaczy (zbuk) obchodzi dziś 71. urodziny.
Wielu jego wyznawców życzy mu 100 lat. Dołączam się do życzeń!

   https://images91.fotosik.pl/107/880c0c1bcb7c9046.jpg

Biedny człowieczek. Liczy na Wawel, a  może skończyć w odosobnieniu.

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-06-19 13:29:49
Autor: Sylvio Balconetti
Urodziny Kaczego !
Am 19.06.20 um 06:34 schrieb Runt:
[...]

You will live to be 73 years, 0 months and 6 days old!
Friday, 24th June 2022

https://www.death-clock.org/results.php

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Urodziny Kaczego !