Urodziny hitlera by³y ustawione?

Data: 2018-11-08 19:20:55
Autor: z
Urodziny hitlera by³y ustawione?
Tak przez przypadek us³ysza³em w pisowskiej tv ;-)
Zaraz siê prze³±czy³em na tvn24 ale tu cisza.

Wie kto¶ co¶ wiêcej?

Data: 2018-11-08 10:26:54
Autor: Zenek Kapelinder
Urodziny hitlera by³y ustawione?
Najwiecej w tvn powinni wiedziec bo wychodzi ze to ich robota. Ktos dal kase na urodziny pod warunkiem ze na nich bedzie dziennikrka z tvn. I byla.

Data: 2018-11-08 10:47:43
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 3:20:59 AM UTC+9, z wrote:
Tak przez przypadek us³ysza³em w pisowskiej tv ;-)
Zaraz siê prze³±czy³em na tvn24 ale tu cisza.

Wie kto¶ co¶ wiêcej?

Tzn. kto ustawia³? Bo by³y kominiarki, aresztowania, procesy... Na logikê, to jakie¶ s³u¿by musia³y siê chyba w taki spisek anga¿owaæ.

Data: 2018-11-08 21:56:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Urodziny hitlera by³y ustawione?
japanizer@japanizer.org napisa³(-a):

> [...]

Tzn. kto ustawia³? Bo by³y kominiarki, aresztowania, procesy... Na logikê, to jakie¶ s³u¿by musia³y siê chyba w taki spisek anga¿owaæ.

jak to ³adnie powiedziano w kuriwzji - "my nikogo nie oskar¿amy, my zadajemy
pytanie"

tak wiêc wygl±da to na kolejn± wrzutkê przeznaczon± dla g³upich zenków dla
odwrócenia uwagi

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2018-11-08 10:56:57
Autor: Bruno Brunowski
Urodziny hitlera by³y ustawione?
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 19:20:59 UTC+1 u¿ytkownik z napisa³:
Tak przez przypadek us³ysza³em w pisowskiej tv ;-)
Zaraz siê prze³±czy³em na tvn24 ale tu cisza.

Wie kto¶ co¶ wiêcej?

Wpolityce.pl ju¿ trzeci± albo i czwart±  wersjê dzi¶  przedstawia. Tam siê pytaj.

Rano informowali o 20 tys.dla naziolków za inscenizacjê, a teraz pisz± ¿e dziennikarze spotkali umundurowanych naziolków w lesie i schlali ich by ci salutowali do torcika z wafelkami.
 A tak w ogóle to:
"Z naszych informacji wynika, ¿e ¶ledczy podchodzili do wyznañ Mateusza S. Bardzo sceptycznie. Jednak ich ustalenia oraz weryfikacja potwierdziæ mia³y czê¶æ jego relacji"

Jak± czê¶æ juz nie napisali.

Tak czy inaczej pytaj u Karnowskich.

--
Bruno

Data: 2018-11-08 20:03:04
Autor: silvio balconetti
Am 08.11.18 um 19:56 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

A te marsze nazistowskie to pewnie tez Niemcy lub telewizje ustawily i dobrze zaplacili uczestnikom. ;-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2018-11-08 11:13:26
Autor: japanizer
On Friday, November 9, 2018 at 4:03:07 AM UTC+9, silvio balconetti wrote:
> [...]
> A te marsze nazistowskie to pewnie tez Niemcy lub telewizje ustawily i dobrze zaplacili uczestnikom. ;-)

Dok³adnie, tam same rodziny z dzieæmi by³y:

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/6UCktkqTURBXy83ZDJjYTg0OGEwNzA2NGVhNzU1NTNhMjVkZDg4NDFiZi5qcGVnkpUCzQPAAMLDlQIAzQPAwsM

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/zt5ktkqTURBXy8xZDNiNThmNzk2Mzg1OTJhN2E2ZTU4MmQ4ZjcxMzU5ZC5qcGVnkpUCzQPAAMLDlQIAzQPAwsM

Z czasem tylko jakie¶ têczowe prowokacje:

https://media.news8000.com/mmm-wkbttv-media-us-east-1/photo/2016/11/17/IMAGE-- Family-Zone_4849263_ver1.0_1280_720.jpg

Data: 2018-11-08 21:36:56
Autor: silvio balconetti
[...]

Mozliwe tez ze jakichs uchodzcow przebierali, placili i wysylali na manifestacje? :-) Niedawno ktos na innej grupie przekonywal, ze to wlasnie uchodzcy i inni nielegalnie jezdza po lokalach wyborczych i glosuja na nieslusznych (a wiec anty Trumpowych) kandydatach. Nie wierzyl, ze wiekszosc ludzi, a szczegolnie przybyszow g*wno interesuja wybory. Ale na fanatykow nie ma rady...

Wodan akbar!

Data: 2018-11-08 21:04:45
Autor: z
W dniu 2018-11-08 o 20:03, silvio balconetti pisze:
A te marsze nazistowskie to pewnie tez Niemcy lub telewizje ustawily i dobrze zaplacili uczestnikom. ;-)

A ka¿dy ksi±dz to gej a ka¿dy gej to pedofil. Pasuje? :-)

Data: 2018-11-08 21:03:26
Autor: z
W dniu 2018-11-08 o 19:56, Bruno Brunowski pisze:
Tak czy inaczej pytaj u Karnowskich.

Karnowski Ci prawdy nie powie ;-)

Chcia³bym pos³uchaæ zeznañ redaktorki.

Zaraz jak ona siê nazywa³? Warto zapamiêtaæ

Data: 2018-11-08 21:57:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Urodziny hitlera by³y ustawione?
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisa³(-a):

Rano informowali o 20 tys.dla naziolków za inscenizacjê, a teraz pisz± ¿e dziennikarze spotkali umundurowanych naziolków w lesie i schlali ich by ci salutowali do torcika z wafelkami.

tak jak piszê wrzuta dla g³upich zenków

Data: 2018-11-08 19:48:14
Autor: Lord Donald
W dniu 08.11.2018 o 19:20, z pisze:
Tak przez przypadek us³ysza³em w pisowskiej tv ;-)
Zaraz siê prze³±czy³em na tvn24 ale tu cisza.

Wie kto¶ co¶ wiêcej?

Co chcia³e¶ tam us³yszeæ? Jak to oni op³acaj± takie ustawki. Spodziewasz siê, ¿e twoje TVN siê rozp³acze i przeprosi Polaków? Po prostu pal± g³upa i siê nie odzywaj±, czekaj± a¿ smród po aferach siê rozejdzie. Mo¿e zadzwoñ z jakim¶ swoim scenariuszem to ci za sponsoruj± twoj± ustawkê, zas³u¿ysz siê swoim POsrañcom jak reszta op³acanych tutaj twoich kolegów na li¶cie.

Data: 2018-11-08 21:01:34
Autor: z
W dniu 2018-11-08 o 19:48, Lord Donald pisze:
Co chcia³e¶ tam us³yszeæ? Jak to oni op³acaj± takie ustawki. Spodziewasz siê, ¿e twoje TVN

Zluzuj majty. Ja ogl±dam tvny ale siê nie zaci±gam. Taka podpucha ;-)

PS. A Swoj± drog± gdyby siê okaza³o ¿e to prawda to ja bym takie "media" pozamyka³ a na krzyki unijnych biurokratów wystawi³ tylko palec ;-)

Data: 2018-11-08 21:02:08
Autor: Pajdak.
Urodziny hitlera by³y ustawione?
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Tak przez przypadek us³ysza³em w pisowskiej tv ;-)

Skoro "przez przypadek" i w TVPiS to informacja jest wiarygodna!

Zaraz siê prze³±czy³em na tvn24 ale tu cisza.

Wcale nie: https://tinyurl.com/ojboliboli

Wie kto¶ co¶ wiêcej?

Jedynym ¼ród³em informacji dla nas jest TVPiS i RM wiêc wiecie rozumiecie...
;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-08 21:11:15
Autor: z
W dniu 2018-11-08 o 21:02, Pajdak. pisze:

Wcale nie: https://tinyurl.com/ojboliboli

Ale czytasz mi w my¶lach. ;-)

Mia³em to zapodaæ jako odpowied¼ na linki o faszystach - ten sam poziom manipulacji... WRÓÆ To jednak jest g³upota. Po tym po¶cie ju¿ to wiadomo.

Jak tam? ju¿ wiesz czym siê ró¿ni miasto od województwa a kibel od królestwa?

Data: 2018-11-09 08:02:00
Autor: Pajdak
Urodziny hitlera by³y ustawione przez 'z' ?
pajac "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 2018-11-08 o 21:02, Pajdak. pisze:

Wcale nie: https://tinyurl.com/ojboliboli

Ale czytasz mi w my¶lach. ;-)

Zacznij siê nbaæ! ;-)))

Mia³em to zapodaæ jako odpowied¼ na linki o faszystach - ten sam poziom
manipulacji... WRÓÆ To jednak jest g³upota. Po tym po¶cie ju¿ to wiadomo.

I co wykombinowa³e¶? ;-)))

Jak tam? ju¿ wiesz czym siê ró¿ni miasto od województwa

Zawsze wiedzia³em, a ty?

a kibel od królestwa?

Kibel to twoje królestwo czyli twoje królestwo to kibel.

Jak widzisz w twoim przypadku nie ma ró¿nicy.

--
Pajdak

Urodziny hitlera by³y ustawione?