Urodziny prezesa PiS

Data: 2010-06-10 18:36:49
Autor: 'he®sk'
Urodziny prezesa PiS

18 czerwca prezes ma urodziny. ciekaw jestem czy na balange zostanie zaproszony rydzyk?

http://www.asycieniasy.pl/index.php?task=view&page=5&id=48

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-10 18:48:46
Autor: zenek
Urodziny prezesa PiS
'he®sk' pisze:
18 czerwca prezes ma urodziny. ciekaw jestem czy na balange zostanie zaproszony rydzyk?

http://www.asycieniasy.pl/index.php?task=view&page=5&id=48

Pewnie tak i beda sie stykac PISiorami

:):):)

Data: 2010-06-11 12:54:42
Autor: cirrus
Urodziny prezesa PiS
U¿ytkownik "'heRsk'" <?bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1k4216heb7i3ghoeibulg8sntro9entio74ax.com...
18 czerwca prezes ma urodziny.
ciekaw jestem czy na balange zostanie zaproszony rydzyk?
http://www.asycieniasy.pl/index.php?task=view&page=5&id=48

A co z odwiedzinami na Wawelu u brata, on te¿ ma urodziny?

--
stevep

Data: 2010-06-11 22:53:52
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Urodziny prezesa PiS
Użytkownik "'he®sk'" <€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:1k4216heb7i3ghoeibulg8sntro9entio74ax.com...

18 czerwca prezes ma urodziny.
ciekaw jestem czy na balange zostanie zaproszony rydzyk?

oraz Rabin Pierdolec i twoja ciota
a zokazji urodzin życze mu żeby albo wprowadził walutę EUR w Polsce do 2012 jak obiecali z bratem albo żeby zdechł jak jego brat ze wszystkimi Rzydziorami - jego doradcami - wyzyskiwaczami Polaków.
Tfu!

Urodziny prezesa PiS