Urodzona w trakcie aborcji

Data: 2011-10-28 21:21:41
Autor: abc
Urodzona w trakcie aborcji
Matka Jassen, Tina, poddała się aborcji w jednej z klinik Planned
Parenthood. Kobieta dostała do macicy zastrzyk z roztworem, zawierającym sól
i substancje powodujące skurcze.

Mieszanka ta wyżera płuca i skórę nienarodzonego dziecka, a kurcząca się
macica w ciągu 24 godzin wydala zmasakrowane ciało czegoś co postępowcy
nazywają "zlepkiem komórek".

Tym razem zlepek komórek jednak ożył. Dziecko zaczęło płakać. "Kiedy mnie
zobaczyli, doświadczyli horroru morderstwa" - opowiadała na jednym ze
spotkań Gianna.

"Powinnam być ślepa i poparzona, powinnam być martwa, ale urodziłam się
żywa. W akcie urodzenia mam napisane: "urodzona w trakcie aborcji", a
poniżej jest podpis lekarza, który tę aborcję przeprowadzał.

W wieku 17 miesięcy Gianna został oddana pod opiekę zastępczej matce. Wtedy
rozpoczęto rehabilitację dziewczynki. Dziś Gianna lekko utyka i to jedyny
znak po próbie zamordowania jej przez lekarzy. Jest ona jednak jedną z
najsłynniejszych obrończyń praw nienarodzonych ludzi. (...)

Samo przeżycie aborcji mordowanego dziecka jest niemal niemożliwe. Bóg
jednak bardzo często poprzez zło doprowadza do dobra. Historia Jessen to
prawdziwe misterium iniquitatis.

Dzięki działalności dziś już 34-letniej Gianny zapewne wiele kobiet
zrezygnowało z zabicia swojego nienarodzonego dziecka. Przeżyła, by dać
świadectwo.

Więcej
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/film_o_kobiecie,_ktora_jako_dziecko_przezyla_aborcje_16483

Data: 2011-10-28 13:33:42
Autor: J-23
Urodzona w trakcie aborcji
On 28 Paź, 21:21, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Matka Jassen, Tina, podda a si aborcji w jednej z klinik Planned
Parenthood. Kobieta dosta a do macicy zastrzyk z roztworem, zawieraj cym s l
i substancje powoduj ce skurcze.

Mieszanka ta wy era p uca i sk r nienarodzonego dziecka, a kurcz ca si
macica w ci gu 24 godzin wydala zmasakrowane cia o czego co post powcy
nazywaj "zlepkiem kom rek".

Tym razem zlepek kom rek jednak o y . Dziecko zacz o p aka . "Kiedy mnie
zobaczyli, do wiadczyli horroru morderstwa" - opowiada a na jednym ze
spotka Gianna.

"Powinnam by lepa i poparzona, powinnam by martwa, ale urodzi am si
ywa. W akcie urodzenia mam napisane: "urodzona w trakcie aborcji", a
poni ej jest podpis lekarza, kt ry t aborcj przeprowadza .

W wieku 17 miesi cy Gianna zosta oddana pod opiek zast pczej matce. Wtedy
rozpocz to rehabilitacj dziewczynki. Dzi Gianna lekko utyka i to jedyny
znak po pr bie zamordowania jej przez lekarzy. Jest ona jednak jedn z
najs ynniejszych obro czy praw nienarodzonych ludzi. (...)

Samo prze ycie aborcji mordowanego dziecka jest niemal niemo liwe. B g
jednak bardzo cz sto poprzez z o doprowadza do dobra. Historia Jessen to
prawdziwe misterium iniquitatis.

Dzi ki dzia alno ci dzi ju 34-letniej Gianny zapewne wiele kobiet
zrezygnowa o z zabicia swojego nienarodzonego dziecka. Prze y a, by da
wiadectwo.

Wi cejhttp://fronda.pl/news/czytaj/tytul/film_o_kobiecie,_ktora_jako_dzieck...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

wiadomo ze do zaplodnienia dochodzi w  wyniku nieprzestrzegania
higieny osobistej
a dzieci rodza na skutek karygodnego zapuszczenia ciazy

Data: 2011-10-28 14:18:38
Autor: J-23
Urodzona w trakcie aborcji

http://ryjbuk.pl/walentynkowe-wpadki-269796

Data: 2011-10-29 12:52:23
Autor: u2
Urodzona w trakcie aborcji
W dniu 2011-10-28 21:21, abc pisze:
[...]

Nic dziwnego ze mamy niz demograficzny widzac taki rozpad podstawowych
wartosci rodzinnych, ktory skutkuje rozwodami, zyciem na kocia lape, czy
aborcjami.

Tymczasem pedaly zyskuja prawo do malzenstw, adopcji dzieci, ktore potem
moga wychowywac na podobnego siebie pedala.

Data: 2011-10-29 14:59:06
Autor: J-23
Urodzona w trakcie aborcji
On 29 Paź, 12:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Tymczasem pedaly zyskuja prawo do malzenstw, adopcji dzieci, ktore potem
moga wychowywac na podobnego siebie pedala.

Widac katole majom mala wydajnosc z fiuta, przeca 97% to katole - stad
jak mondrze prawisz: rozpad podstawowych wartosci rodzinnych, ktory
skutkuje rozwodami, zyciem na kocia lape, czy aborcjami. Mozna wnosic
ze pozostale 3% prowadzi sie jak trza.

PS
nie trza mowic "trza", ino trza mowic "czeba"

Data: 2011-10-30 09:27:03
Autor: u2
Urodzona w trakcie aborcji
W dniu 2011-10-29 23:59, J-23 pisze:

Widac katole majom mala wydajnosc z fiuta, przeca 97% to katole

A zydki pedaly takie jak ty, maja wydajnosc rowna zeru :)

Data: 2011-10-30 14:42:21
Autor: J-23
Urodzona w trakcie aborcji
On 30 Paź, 09:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-10-29 23:59, J-23 pisze:

> Widac katole majom mala wydajnosc z fiuta, przeca 97% to katole

A zydki pedaly takie jak ty, maja wydajnosc rowna zeru :)

sam jestes zero

Data: 2011-10-30 23:38:44
Autor: u2
Urodzona w trakcie aborcji
W dniu 2011-10-30 22:42, J-23 pisze:
sam jestes zero

Ty jestes dla mnie pedalski zydku : mniej niz zero :)

Data: 2011-10-31 09:05:42
Autor: Bambaryła
Urodzona w trakcie aborcji

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eadd1f5$0$8445$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-10-30 22:42, J-23 pisze:
sam jestes zero

Ty jestes dla mnie pedalski zydku : mniej niz zero :)

Skąd człowieku w tobie tyle chamstwa? Czyżbyś leczył tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-10-31 09:05:03
Autor: Bambaryła
Urodzona w trakcie aborcji

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6c44af3c-59d0-450e-aa3c-ccc29cbacc45v5g2000vbh.googlegroups.com...
On 30 Paź, 09:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-10-29 23:59, J-23 pisze:

> Widac katole majom mala wydajnosc z fiuta, przeca 97% to katole

A zydki pedaly takie jak ty, maja wydajnosc rowna zeru :)

sam jestes zero

Kolejny prostaczek - u2. Skąd w nich tyle chamstwa? Czyżby on też leczył tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Urodzona w trakcie aborcji