Uroki Aliora.

Data: 2010-06-28 13:28:45
Autor: wiatrak
Uroki Aliora.
Zgubiłem i zastrzegłem wiosn± KK Aliora. Poniewaz za now± chcieli 70 złotych, to spłaciłem zadłuzenie i wypowiedziałem umowę. Bank miał zamkn±ć kartę. Niedawno zaniepokojony bzdurami , które pojawiły się na koncie karty, (pojawiły sie fikcyjne wykorzystane limity, jakies kwoty zadłuzenia itp. na zastrzezonej i spłaconej w marcu karcie) zadzwoniłem na ich infolinię.
 Miły pan uspokoił mnie , ze to na www to bzdury, ale jest inny problem. Ponieważ bank dokonał cashbacku w kwocie 1,74 zł. karta nie zostanie zamknieta dopóki nie podejme w placówce  tej oszałamiajacej kwoty.
  Przelać podobno nie mog±. Nie maja takiego zwyczaju.

wiatrak

Data: 2010-06-28 14:35:38
Autor: Adam Sito
Uroki Aliora.
> Ponieważ bank dokonał cashbacku w kwocie 1,74 zł. karta nie zostanie
zamknieta dopóki nie podejme w placówce  tej oszałamiajacej kwoty.
 Przelać podobno nie mog±. Nie maja takiego zwyczaju.

Się ciesz że w t± stronę ;-)

--
AS

Uroki Aliora.