Uroki latania na szmacie....

Data: 2012-06-18 09:07:22
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
czyli jak bocian uziemił paralotnie:

http://www.smog.pl/wideo/48825/bocian_spowodowal_wypadek/

miał gosc farta ;]

Data: 2012-06-18 14:41:05
Autor: F.J.
Uroki latania na szmacie....
czyli jak bocian uziemi³ paralotnie:

typowy fake zreszt± wy¶miany ju¿ dawno temu w necie (pacz ok 1:07)

FJ

Data: 2012-06-18 14:47:37
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
U¿ytkownik "F.J." <F.J_pilot@kaleka.edu.pl> napisa³

typowy fake zreszt± wy¶miany ju¿ dawno temu w necie (pacz ok 1:07)

Zapewne przez takich samych praktyków jak ty :)
To jest jak najbardziej prawdziwe, zdarzy³o siê w Bir-Billing, zreszt± nawet znam tych Rosjan.
I ten filmik jest uciêty w najciekawszym momencie, bo potem jest drugie tyle wypl±tywania ptaka z linek przy akompaniamencie cudnego rosyjskiego mata. Na jutubie mo¿na znale¼æ jak on ruga³ t± pticê... :)

--
pzdr,
Jêdrzej

- Inteligentna amunicja te¿ ma s³absze dni -

Data: 2012-06-19 07:01:34
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/18 14:47, JJR pisze:
Użytkownik "F.J."<F.J_pilot@kaleka.edu.pl>  napisaÅ‚

Zapewne przez takich samych praktyków jak ty :)
To jest jak najbardziej prawdziwe, zdarzyło się w Bir-Billing, zresztą nawet
znam tych Rosjan.
I ten filmik jest ucięty w najciekawszym momencie, bo potem jest drugie tyle
wyplÄ…tywania ptaka z linek przy akompaniamencie cudnego rosyjskiego mata. Na
jutubie można znaleźć jak on rugał tą pticę... :)

o! to jednak jakis orzeł albo młody orłosęp był a nie bociek :)
dopiero tu to widac :) dzieki za linka

Data: 2012-06-19 12:17:55
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał

o! to jednak jakis orzeł albo młody orłosęp był a nie bociek :)

O bociany w Himalajach raczej trudno, zimują trochę niżej :)

dopiero tu to widac :) dzieki za linka

Tak to nawet Kolina może się niechcący przyczynić do postępu. I o tyle Paweł nie miał racji - myśmy nie dyskutowali, tylko uściślili dane :)

--
pzdr,
Jędrzej

Uważam że należy przegłosować w sejmie następujące rzeczy
1. Słowo samolot ma być od tej chwili zawsze pisane Samolot albowiem Samolot może być tylko jeden.
2. Słowo Samolot ma się odnosić tylko do tego jednego Samolotu. Pozostałe środki przemieszczania się tą metodą powinny nazywać się inaczej.
3. Użycie słowa Samolot każdorazowo wymagać będzie zgody Wiadomo Kogo
   =lady.heather=

Data: 2012-06-19 13:21:46
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/19 12:17, JJR pisze:

Tak to nawet Kolina może się niechcący przyczynić do postępu. I o tyle Paweł
nie miał racji - myśmy nie dyskutowali, tylko uściślili dane :)

przy okazji
to jest PIEKNE

http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=aDG9jXvXhyQ&NR=1

w rolach głównych Kevin i Bob

Data: 2012-06-19 13:23:27
Autor: serce
Uroki latania na szmacie....
to jest PIEKNE

przystan spamowaæ grupe g³upotami

jk

Data: 2012-06-19 13:34:42
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/19 13:23, serce pisze:
to jest PIEKNE

przystan spamować grupe głupotami

kolina wypierdalaj!

Data: 2012-06-19 13:37:37
Autor: serce
Uroki latania na szmacie....
kolina wypierdalaj!

potwoimslownictwie dokladnie wiemy kim byla mamusia.
Ty jestes jak rosjanie: my rz±damy zwrotu wraku a oni przysy³aj± kiboli co bij± naszych

jk

Data: 2012-06-19 16:26:40
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał
przy okazji
to jest PIEKNE

Jasna sprawa. Pierwotnie to była zabawa i ratowanie ptaków z rak kłusowników,
teraz rozrosło się w całkiem sprawny biznes. Przy czym miejscowi jak zwykle
mają za złe (zawiść ich zjada że sami nie potrafią?) i w nepalskich gazetach
były artykuły jak to źli kapitaliści nabijają kieszeń na naszej przyrodzie.
Nasyłali na nich ministerstwo środowiska (które samo oczywiście niczego nie
robili w sprawie kłusowników).

A temat jest o wiele szerszy. Ten nepalski przykład to już biznes, ale jest masa ludzi którzy od dawna robią to po prostu dla siebie
http://www.youtube.com/watch?v=LtBZ_pmnZ8M

Nie mówiąc już o gościach którzy hodują sobie od jajka całe klucze gęsi, chyba kojarzycie temat. To też jest często połączone z ochroną przyrody - np. był taki ornitolog i ekstremalista Angelo d'Arrigo. Prowadząc motolotnią klucz żurawi przywracał migrację gatunku (http://www.youtube.com/watch?v=I9lAS-- -Rjo), albo reintrodukował w opuszczone siedliska ( z filmu miał to robić z kondorami, wychował od jajka parę ale zginął zanim doszło do realizacji http://www.angelodarrigo.com/video_wingsofcondor.htm (dośc długie ale warto zobaczyć oswajanie, tu krócej latanie http://www.youtube.com/watch?v=VBE1erqlhS4).
W ogóle niesamowity gość byÅ‚  http://www.youtube.com/watch?v=6MejQUMTq8A).

A z punktu widzenia zwykÅ‚ego pilota  wcale nie trzeba oswajać sobie ptaków do wspólnego latania, dzikie też lubiÄ… :) http://www.youtube.com/watch?v=V4hZlwva4Z8

--
pzdr,
Jędrzej

Bóg stworzyÅ‚ czÅ‚owieka, ponieważ rozczarowaÅ‚ siÄ™ maÅ‚pÄ…. Z dalszych eksperymentów zrezygnowaÅ‚.   -  Mark Twain

Data: 2012-06-19 16:40:41
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/19 16:26, JJR pisze:

A z punktu widzenia zwykÅ‚ego pilota  wcale nie trzeba oswajać sobie ptaków do
wspólnego latania, dzikie też lubią :)

wiem ze lubiÄ… :)
pare razy sie krążyło z pierzastymi w kominie ;]

Data: 2012-06-20 01:22:38
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał

wiem ze lubiÄ… :)
pare razy sie krążyło z pierzastymi w kominie ;]

Ja się raz nabrałem - zawsze byłem pewien że nie muszę się nimi przejmować, bo mają nieporównanie lepszą zwrotność i orientację w przestrzeni więc jakby co to mnie ominą. I kiedyś na Słowenii niewiele brakowało a znalazłbym się w identycznej sytuacji co ten koleś w Indiach, bo ptaszydło (spory sęp, ze 2 m rozpiętości) się regularnie zagapiło. Nie dość że włączył się do krążenia niezgodnie z przepisami, to jeszcze rozglądał się na boki zamiast przed siebie i normalnie walił na czołówkę. Właśnie zdążyłem się przestraszyć, kiedy mnie w końcu zobaczył i na szczęście zachował się jak kot Jinx zjeżdżający po ścianie - wystawił podwozie, klapy, sterówki i wszystko co tam jeszcze miał i regularnie zwalił się w korek :)

 -- pzdr,
Jędrzej

<jacuss> mnie to chociaż po politechnice do łopaty wezmą,a ty co po asp będziesz robił?
<Olo> pasy malował :)

Data: 2012-06-19 19:12:49
Autor: TJ_Blues
Uroki latania na szmacie....
W dniu wtorek, 19 czerwca 2012 19:22:38 UTC-4 u¿ytkownik JJR napisa³:

Ja siê raz nabra³em - zawsze by³em pewien ¿e nie muszê siê nimi przejmowaæ, bo maj± nieporównanie lepsz± zwrotno¶æ i orientacjê w przestrzeni wiêc jakby co to mnie omin±. I kiedy¶ na S³owenii niewiele brakowa³o a znalaz³bym siê w identycznej sytuacji co ten kole¶ w Indiach, bo ptaszyd³o (spory sêp, ze 2 m rozpiêto¶ci) siê regularnie zagapi³o. Nie do¶æ ¿e w³±czy³ siê do kr±¿enia niezgodnie z przepisami, to jeszcze rozgl±da³ siê na boki zamiast przed siebie i normalnie wali³ na czo³ówkê. W³a¶nie zd±¿y³em siê przestraszyæ, kiedy mnie w koñcu zobaczy³ i na szczê¶cie zachowa³ siê jak kot Jinx zje¿d¿aj±cy po ¶cianie - wystawi³ podwozie, klapy, sterówki i wszystko co tam jeszcze mia³ i regularnie zwali³ siê w korek :)

Sliczna opowiesc :-) Ech, szkoda, ze GoPro nie miales... :-( Cheers TJ

Data: 2012-06-20 11:32:59
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
U¿ytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisa³

Sliczna opowiesc :-) Ech, szkoda, ze GoPro nie miales... :-(

Przynajmniej mam ¶wiadka, bo tandemem lata³em :)

U¿ytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisa³
Wuwuzela!!!
trzeba zabierac wuwuzela albo inna syrene i trabic na potege!!
wszedzie z tymi pieszymi utrapienie jest!

:)))))))))))))))

--
pzdr,
Jêdrzej

Technet-99m (T1/2 = 6,02 h, E=140,5 keV) uzyskuje siê przemywaj±c 0,9 % roztworem NaCl kolumnê generatora, na której zaadsorbowany jest izotop macierzysty, molibden-99 (T1/2 = 66 h, E=740 keV). Eluat 99mTc nadtechnecjanu sodu pochodzi z generatora radionuklidu 99Mo/99mTc: 12 godzin od wykonania elucji.

Data: 2012-06-20 11:57:03
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Uroki latania na szmacie....
U¿ytkownik JJR napisa³:

[...]

http://www.studioeverest.pl/filmy%20pic/Ikar.jpg

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2012-06-20 09:48:19
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/20 01:22, JJR pisze:
Użytkownik "KiloSierra"<foru@10g.pl>  napisaÅ‚

[...]

;)

Data: 2012-06-20 16:19:33
Autor: uriuk
Uroki latania na szmacie....

U¿ytkownik "JJR"  napisa³

koñcu zobaczy³ i na szczê¶cie zachowa³ siê jak kot Jinx zje¿d¿aj±cy po ¶cianie - wystawi³ podwozie, klapy, sterówki i wszystko co tam jeszcze mia³ i regularnie zwali³ siê w korek :)

Ja zlowilem nietoperza w linki.
Dal rade sie wyplatac i uciec, ale byl mniejszy od tej pticy ;)

--
uriuk

www.uriuk.com

Data: 2012-06-20 19:02:39
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
U¿ytkownik "uriuk" <wywal-wredna@uriuk.com> napisa³

Ja zlowilem nietoperza w linki.
Dal rade sie wyplatac i uciec, ale byl mniejszy od tej pticy ;)

To uprawia³e¶ paragliding nocny czy jaskiniowy? :)

(spoko, sam widzia³em ¿e tam i dniem lataj±. Ale stereotyp kaza³ siê upubliczniæ :)

--
pzdr,
Jêdrzej

<Insomniak`> Stupid f+cking Google
<Insomniak`> "The" is a common word, and was not included in your search
<Insomniak`> "Who" is a common word, and was not included in your search

Data: 2012-06-20 19:26:17
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/20 16:19, uriuk pisze:

Ja zlowilem nietoperza w linki.
Dal rade sie wyplatac i uciec, ale byl mniejszy od tej pticy ;)

kiedys o ile pamietam bywałes tu czesciej....
mogłby znów tu wiecej zagladac!
trzeba stworzyc przeciwwage dla smolenskich trolli dyskusjami o prawdziwym lataniu!

Data: 2012-06-20 21:36:28
Autor: serce
Uroki latania na szmacie....
kiedys o ile pamietam bywa³es tu czesciej....

to jes gurupsa o lotinictwie nie o szmatach

Smolotna

Data: 2012-06-20 21:44:26
Autor: uriuk
Uroki latania na szmacie....

U¿ytkownik "serce"  napisa³

to jes gurupsa o lotinictwie nie o szmatach

Aa, to przepraszam ze cos naskrobalem. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, zem wlasciciel calkiem sztywnego, certyfikowanego statku powietrznego o rozpietosci 17 m (z waznym ARC)

--
uriuk

www.uriuk.com

Data: 2012-06-20 22:25:01
Autor: Delfino Delphis
Uroki latania na szmacie....
uriuk wrote:

Aa, to przepraszam ze cos naskrobalem. Na swoje usprawiedliwienie mam
tylko to, zem wlasciciel calkiem sztywnego, certyfikowanego statku
powietrznego o rozpietosci 17 m (z waznym ARC)

Nie przejmuj siê kolin±, to lokalny koloryt ;)

Data: 2012-06-21 11:58:45
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/20 21:44, uriuk pisze:
Użytkownik "serce"  napisaÅ‚

[...]

Kolina to taki wioskowy głupek - olej

i czesciej wpadaj pisac jak sie lata "bez kadłuba" ;)
:)

Data: 2012-06-21 12:19:41
Autor: uriuk
Uroki latania na szmacie....

U¿ytkownik "KiloSierra" napisa³

i czesciej wpadaj pisac jak sie lata "bez kad³uba" ;)

No ale wlasnie ja teraz latam z kadlubem :)
Nie wymadrzam sie, bo jeszcze malo wiem o sztywnym lotnictwie (znaczy znam swoje miejsce w szeregu)

--
uriuk

www.uriuk.com

Data: 2012-06-21 13:05:07
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/21 12:19, uriuk pisze:
Użytkownik "KiloSierra" napisał

i czesciej wpadaj pisac jak sie lata "bez kadłuba" ;)

No ale wlasnie ja teraz latam z kadlubem :)
Nie wymadrzam sie, bo jeszcze malo wiem o sztywnym lotnictwie (znaczy znam
swoje miejsce w szeregu)

napisał byc cos wiecej... zdjecia pokazał... a nie budujesz napiecie jak Hitchcock
;)

Data: 2012-06-21 13:09:07
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał

napisał byc cos wiecej... zdjecia pokazał... a nie budujesz napiecie jak Hitchcock

Wpisz w google SZD-45 Ogar to ci sporo wyjaśni :))

--
pzdr,
Jędrzej

Poważnym problemem przy planowaniu walki przeciw Amerykanom jest to, że nie czytają własnych podręczników, ani nie czują potrzeby przestrzegają obowiązującej doktryny
(z poradnika dla radzieckich oficerów)

Data: 2012-06-21 16:19:03
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/21 13:09, JJR pisze:
Użytkownik "KiloSierra"<foru@10g.pl>  napisaÅ‚

napisał byc cos wiecej... zdjecia pokazał... a nie budujesz napiecie jak
Hitchcock

Wpisz w google SZD-45 Ogar to ci sporo wyjaśni :))

hehehe
wstretny ogór ... koszmar przy hangarowaniu ;)

Data: 2012-06-21 21:54:17
Autor: JW
Uroki latania na szmacie....
wstretny ogór ... koszmar przy hangarowaniu ;)

nice nie rozumiem co mówicei...

ogarniajcie

jk

Data: 2012-06-22 13:32:04
Autor: uriuk
Uroki latania na szmacie....

U¿ytkownik "KiloSierra"  napisa³ w

hehehe
wstretny ogór ... koszmar przy hangarowaniu ;)

Wszystko zalezy od wielkosci hangaru ;)

--
uriuk

www.uriuk.com

Data: 2012-06-22 20:25:53
Autor: JJR
Uroki latania na szmacie....
A tak wracaj±c do pierwotnego tematu, tutaj mamy kolejnego m±drego. Wszyscy grzecznie kr±¿± w prawo, to on musi w lewo
p://www.youtube.com/watch?v=Mn1olrIFYVE
Przynajmniej mia³ tyle refleksu ¿eby w ostatniej chwili skrzyd³a z³o¿yæ i rozpiêto¶æ zmniejszyæ :)

--
pzdr,
Jêdrzej

"W ¿yciu licz± siê nie tylko pieni±dze. Bardzo wa¿ne s± te¿ obligacje"

Data: 2012-06-18 14:51:27
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Uroki latania na szmacie....
U¿ytkownik F.J. napisa³:
czyli jak bocian uziemi³ paralotnie:

typowy fake zreszt± wy¶miany ju¿ dawno temu w necie (pacz ok 1:07)

Typowy ekspert, chyba jeszcze niedostatecznie wy¶miany...

Zobacz pe³n± wersjê: http://www.youtube.com/watch?v=ZGzzSIZvA40

Rafal "RAV" Miszczak

Data: 2012-06-18 14:53:27
Autor: F.J.
Uroki latania na szmacie....
Typowy ekspert, chyba jeszcze niedostatecznie wy¶miany...

jestem cz³onkiem Polskiego zwi±zku, a ty?

FJ

Data: 2012-06-19 07:02:27
Autor: KiloSierra
Uroki latania na szmacie....
W dniu 12/06/18 14:53, F.J. pisze:
Typowy ekspert, chyba jeszcze niedostatecznie wyśmiany...

jestem członkiem Polskiego związku, a ty?

to jest Polski Związek Niepełnosprawnych Umysłowo??
nawet nie wiedzialem...
rozumiem ze jestes prezesem?

Data: 2012-06-18 16:50:12
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Uroki latania na szmacie....

Powitanko,

Typowy ekspert, chyba jeszcze niedostatecznie wy¶miany...

Blagam, ludzie, nie karmcie Koliny. Jest tyle ciekawych rzeczy, samo lotnictwo jest fascynujace, jest troche rzeczy, ktore dowiedzialem sie z tej grupy, o wiecej glupio mi pytac zeby nie wyjsc na totalnego ignoranta, a Wy sie znizacie do poziomu Koliny.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Uroki latania na szmacie....