Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ursus pokazał elektryczną niewielką furgon etkę

Ursus pokazał elektryczną niewielką furgon etkę

Data: 2017-11-17 11:43:57
Autor: T.
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgon etkę
W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system szybkiego doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych producenta pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

T.

Data: 2017-11-17 19:00:47
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system szybkiego
doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych producenta
pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
Blaise Pascal

Data: 2017-11-18 13:11:44
Autor: T.
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 2017-11-17 o 20:00, Budzik pisze:
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system szybkiego
doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych producenta
pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.
T.

Data: 2017-11-18 13:30:57
Autor: RadoslawF
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 2017-11-18 o 13:11, T. pisze:

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system szybkiego
doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych producenta
pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.

Jeśli kombinują że nabywca zapłaci kwotę jak za podobny dostawczak
i nie dostanie go na własność tylko będzie jeszcze wynajmował
drugie pół samochodu bo nowość jest tak a droga to się nie przyjmie.
Sprzedają kilkadziesiąt pojazdów w kraju które kupią firmy dla reklamy
i nikt więcej.
Prezes czy właściciel firmy zanim coś kupi przeliczy opłacalność
ekonomiczną. Jeśli cena zakupu razem z ceną eksploatacji za pierwsze
trzysta tysięcy kilometrów będzie wyższa niż w pojeździe spalinowym
to nigdy elektryka nie kupi. Poza nielicznymi kupującymi auto dla
reklamy.
A jeśli będą konkurencyjni cenowo to właśnie znaleźli dobrą niszę
dla tego produktu. Po miastach telepie się cała masa dostawczaków
które dziennie robią tylko koło stu kilometrów dziennie.


Pozdrawiam

Data: 2017-11-18 13:37:02
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

Po miastach telepie się cała masa dostawczaków
które dziennie robią tylko koło stu kilometrów dziennie.

Pytanie czy ten tyle przejedzie.
Bo ma miec zasieg DO 150km (skoro DO to pewnie ten dystans jest przy pustym aucie i optymalnych warunkach)
Czyli z towarem, z lodówka, z klima to bedzie pewnie 50km...
ładowanie 15min? Super. Tylko pytanie gdzie...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2017-11-19 21:07:10
Autor: J.F.
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Dnia Sat, 18 Nov 2017 13:37:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...
Po miastach telepie się cała masa dostawczaków
które dziennie robią tylko koło stu kilometrów dziennie.

Pytanie czy ten tyle przejedzie.
Bo ma miec zasieg DO 150km (skoro DO to pewnie ten dystans jest przy pustym aucie i optymalnych warunkach)
Czyli z towarem, z lodówka, z klima to bedzie pewnie 50km...
ładowanie 15min? Super. Tylko pytanie gdzie...

We wroclawiu kilka tych ladowarek jest. Ale wrzucic na pake/dach maly agregat na wszelki wypadek :-)

J.

Data: 2017-11-19 22:00:49
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Po miastach telepie się cała masa dostawczaków
które dziennie robią tylko koło stu kilometrów dziennie.

Pytanie czy ten tyle przejedzie.
Bo ma miec zasieg DO 150km (skoro DO to pewnie ten dystans jest przy pustym aucie i optymalnych warunkach)
Czyli z towarem, z lodówka, z klima to bedzie pewnie 50km...
ładowanie 15min? Super. Tylko pytanie gdzie...

We wroclawiu kilka tych ladowarek jest. Ale wrzucic na pake/dach maly agregat na wszelki wypadek :-)

A czym ten agregat zasilac?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

Data: 2017-11-20 10:55:57
Autor: J.F.
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA832E8AB27B03budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Po miastach telepie się cała masa dostawczaków
które dziennie robią tylko koło stu kilometrów dziennie.

Pytanie czy ten tyle przejedzie.
Bo ma miec zasieg DO 150km (skoro DO to pewnie ten dystans jest przy
pustym aucie i optymalnych warunkach)
Czyli z towarem, z lodówka, z klima to bedzie pewnie 50km...
ładowanie 15min? Super. Tylko pytanie gdzie...

We wroclawiu kilka tych ladowarek jest.
Ale wrzucic na pake/dach maly agregat na wszelki wypadek :-)

A czym ten agregat zasilac?

Benzyna, gazem, ON - do wyboru.
Wszak to tylko awaryjnie, zeby do bazy dojechac jak sie okaze, ze baterie na 100 km nie starczyly.

J.

Data: 2017-11-18 13:57:27
Autor: T.
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 2017-11-18 o 13:30, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-11-18 o 13:11, T. pisze:

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system szybkiego
doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych producenta
pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.

Jeśli kombinują że nabywca zapłaci kwotę jak za podobny dostawczak
i nie dostanie go na własność tylko będzie jeszcze wynajmował
drugie pół samochodu bo nowość jest tak a droga to się nie przyjmie.
Sprzedają kilkadziesiąt pojazdów w kraju które kupią firmy dla reklamy
i nikt więcej.
Prezes czy właściciel firmy zanim coś kupi przeliczy opłacalność
ekonomiczną. Jeśli cena zakupu razem z ceną eksploatacji za pierwsze
trzysta tysięcy kilometrów będzie wyższa niż w pojeździe spalinowym
to nigdy elektryka nie kupi. Poza nielicznymi kupującymi auto dla
reklamy.
A jeśli będą konkurencyjni cenowo to właśnie znaleźli dobrą niszę
dla tego produktu. Po miastach telepie się cała masa dostawczaków
które dziennie robią tylko koło stu kilometrów dziennie.


Pozdrawiam

Przyznam, że rozmawiałem dośc dawno i nie pamiętam szczegółów, ale było to tak skalkulowane, że cena samochodu ma być nieco niższa niż podobnego spalinowego, a wynajem akumulatorów skalkulowany tak, aby było to mniej niż miesięczne wydatki na paliwo ciekłe. Suma sumarum taniej, choć na początku zapewne niedużo. A po przekroczeniu pewnej bariery produkcji auto stanieje, podobnie jak przy większych zamówieniach samych akumulatorów. Z tego co pamiętam, zainteresowała się tym Deutsche Post i jakaś firma kurierska, więc popyt na początku będzie. Generalnie Ursusowi się na razie udają pojazdy elektryczne - jeśli w to pójdą, będą wygrani moim zdaniem. Podobnie Solaris juz ileś tam elektrycznych autobusów sprzedał.
Firma jest prywatna, więc raczej nie będą inwestowali na rympał, tylko dobrze rozeznają i rynek, i możliwości.

T.

Data: 2017-11-18 06:53:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
Deutsche Post ma swoje auta które też chce pchać na cały świat:
http://t3n.de/news/streetscooter-deutsche-post-814375/

Data: 2017-11-18 22:32:46
Autor: Tomasz Pyra
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Dnia Sat, 18 Nov 2017 13:30:57 +0100, RadoslawF napisał(a):

W dniu 2017-11-18 o 13:11, T. pisze:

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system szybkiego
doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych producenta
pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.

Jeśli kombinują że nabywca zapłaci kwotę jak za podobny dostawczak
i nie dostanie go na własność tylko będzie jeszcze wynajmował
drugie pół samochodu bo nowość jest tak a droga to się nie przyjmie.

Zależy jak skalkulowane, ale sądzę że to może mieć sens.

Obecnie elektryk jest sporo droższy w zakupie, potem tańszy w eksploatacji.
Więc trzeba jakieś większe pieniądze zainwestować na starcie i liczyć że za
jakiś czas zacznie się to zwracać.

Ta wyższa cena zakupu może wielu odstraszać.

A jeśli finansowanie będzie takie, że na początek płacisz tyle co za
diesla, a reszta jakoś na raty, to może być dla wielu klientów lepsza
opcja, żeby zacząć oszczędzać od samego początku, nawet jeśli finalnie te
oszczędności będą mniejsze.

Data: 2017-11-18 13:37:02
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system
szybkiego doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych
producenta pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży
pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem
wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu
koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.

Brzmi jakby miało to nie być totalnie opłacalne...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

Data: 2017-11-18 16:54:07
Autor: Maciek
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Dnia Sat, 18 Nov 2017 13:37:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Brzmi jakby miało to nie być totalnie opłacalne...

Koszty jazdy i obsługi IMHO będą ułamkiem tego, co przy dostawczaku z
dieslem.
A lodówka musi mieć osobnoźródło zasilania...


--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2017-11-18 09:43:15
Autor: Zenek Kapelinder
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
A gdzie masz wieksze koszty przy dostawczaku z dizlem? Skrzynia biegow w elektrycznym bedzie bo musi byc. Inna sprawa ze skrzynie biegow w dostawczakach to raczej wieczne sa. Zawieszenie to samo co w spalinowym bedzie w elektrycznym. W masterze mam silnik 2,5 litra. W osobowych tez silniki o takich pojemnosciach wystepuja. Tylko silnika ze skrzynia z mojego mastera do osobowego nie zmiescisz bo to wielkie bydle. Niecale 500 tysiecy ma zrobione wedlug licznika i wszyscy mowia ze tak polowe przebiegu zrobil. Na trasie zaladowany pali z 9 litrow w miescie ile mu naleje. Co tam ma sie popsuc. Pasek rozrzadu co sto tysiecy. Swiece zarowe po 25 zlotych sztuka. Wydech mam juz cienki. Ale od nowosci jest i ma prawo byc cienki. Ktos dobrze napisal. Firmy kupuja dostawczaki do pracy a nie dla szpanu. Jesli przejechanie kilometra lacznie z amortyzacja elektrykiem bedzie drozsze o grosz to go nie kupia. Elektryk zeby zrobil sie popularny musi generowac koszt przejechania kilometra, lacznie z amortyzacja, nizszy o 30% od spalinowego. Proponowal bym jeszcze zauwazyc ze w tej chwili prad objety jest akcyza jak dla gospodarstw domowych i firm. W paliwach sluzacych do wykorzystania w transporcieakcyza jest duzo wyzsza. Wystarczy w ustawie dokonac zmiany z paliwa na nosniki i sie z dnia na  dzien prad robi drozszy. Od nowego roku w plynach do papierosow na baterie bedzie akcyza, 50 gr do mililitra. To jak sie po drobne rzad schylil zeby podniesc to i w pradzie do samochodow tez bedzie. I ciagle jakies barany opowiadaja bajki jakie jezdzenie elektrykiem tanie, ze sto kilometrow za cztery zlote da sie przejechac. Za cztery zlote w nocy mozna kupic w taniej taryfie z z dwanascie kilowatogodzin. Juz czuje jak to wystarczy na przejechanie dostawczakiem stu kilometrow. A jak to izoterma bedzie z lodowka to sam agregat potrzebuje latem sporo kilowatow. To moze dwusuwowy silnik domontowac zeby go zasilal? Polska nie Hawaje i przez pol roku trzeba sie w samochodzie grzac. Przecietna nagrzewnica w dostawczaku do przewozenia towarow ma z 10kW. Skad te kilowaty z akumulatorow brac?

Data: 2017-11-18 13:04:59
Autor: Zenek Kapelinder
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
tam jest napisane ze chce rozruszac elektryczne ogrzewanie w mieszkaniach i moze elektryki.

Data: 2017-11-18 21:00:54
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

właściciel największych spółek energetycznych - chce wprowadzić istotnie tańszą taryfę nocną na prąd, po to, aby rozruszać rynek elektryków.

Na razie to producenci wystapili do regulatora z prosba o akceptacje kilkunastoprocentowej podwyzki pradu (to tak dla Zenka który twierdził, ze prad jest tani, ze cena wegla nie ma znaczenia i ze ogólnie wytwórcy moga bezkarnie dokładac kase do kopalni)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2017-11-18 14:13:31
Autor: Zenek Kapelinder
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
Obudzil sie Budzik manipulator. Policz o ile wzrosnie cena detaliczna towaru jesli glowny surowiec kosztuje kilka procent ceny detalicznej i ten surowiec drozeje o 5%.

Data: 2017-11-19 07:00:51
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Obudzil sie Budzik manipulator. Policz o ile wzrosnie cena
detaliczna towaru jesli glowny surowiec kosztuje kilka procent ceny
detalicznej i ten surowiec drozeje o 5%.

Kilka procent? Chyba jednak troche wiecej.
Zeby wyprosukować 1 MWh trzeba spalic ok 200kg wegla.
Wegiel elektrownie kupuja pewnie po około 300zł za tone.
Czyli koszt wegla = 60zł.
W domu 1MWh kosztuje 500zł. Czyli mamy ponad 10%.
To raz.
Dwa - nie wiem ile wegiel zdrozał dla elektrowni bo przeciez dla odbiorców indywidualnych sporo wiecej niz kilka procent.

No i 3: masz racje, troche podpuściłem :)

Ale tylko troche bo liczy sie efekt a wuystapienie do urzedu o zatwierdzenie nowych, drozszych taryf jest faktem.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2017-11-19 13:21:16
Autor: Zenek Kapelinder
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
Nie dorabiaj pizdzie uszu. Nie podpusciles tylko uprawiales tania manipulacje obliczona na kretyna co popiera kod. Rozwiaz zadanie. Czesc danych sam dales. To zgodnie z Twoimi danymi ile urosnie cena pradu jeslic cena wegla wzrosnie o 10%. Prawie caly wegiel do palenia w malych piecach i kotlach jest z importu. Stad jego wysoka cena bo zawiera maksymalny przypiek jaki mozna zrobic i zeby wegiel jeszcze sie masowo sprzedawal.

Data: 2017-11-19 22:31:19
Autor: Robert Wańkowski
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 2017-11-19 o 22:21, Zenek Kapelinder pisze:
Prawie caly wegiel do palenia w malych piecach i kotlach jest z importu.
Może jestem wyjątkiem, ale u nas (Swarzędz) zawsze był do wyboru nasz lub importowany. Teraz chyba tylko nasz.

Robert

Data: 2017-11-19 23:11:19
Autor: cef
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 2017-11-19 o 22:21, Zenek Kapelinder pisze:
d. Rozwiaz zadanie. Czesc danych sam dales. To zgodnie z Twoimi danymi ile urosnie cena pradu jeslic cena wegla wzrosnie o 10%.


Cena produktów, które bazują na węglu wzrośnie prawie tyle samo procent.
Tak samo jest jak wzrośnie o 10% cena paliwa i to paliwo stanowi 10% ceny,
to i tak cena produktu nie rośnie o 1% tylko znacznie więcej.
Ekonomia w przypadku masowo używanych dóbr jest inna niż chciałbyś,
więc nie dorabiaj sobie teorii czy uszu.

Data: 2017-11-19 14:51:16
Autor: Zenek Kapelinder
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
Nie zapominaj ze ceny pradu sa pod specjalnym nadzorem. Ich gospodarka rynkowa nie obejmuje.

Data: 2017-11-20 08:15:01
Autor: cef
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 2017-11-19 o 23:51, Zenek Kapelinder pisze:
Nie zapominaj ze ceny pradu sa pod specjalnym nadzorem. Ich gospodarka rynkowa nie obejmuje.


Tym bardziej jest możliwość golenia klientów.

Data: 2017-11-20 00:54:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetk ę
-- Tym bardziej jest możliwość golenia klientów.

jak jest mozliwosc no to trzeba golic :-) a jak matolki mysla ze beda tankowac e-auta za darmo to trzeba ich utrzymywac w tym przekonaniu :-)

http://www.wiwo.de/finanzen/boerse/energiepreise-strom-bleibt-2018-teuer/20602918.html

czyli taniej juz bylo i szykujcie sie na podwyzki

Data: 2017-11-18 18:00:45
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik Maciek docktor@poczta.onet.pl ...

Brzmi jakby miało to nie być totalnie opłacalne...

Koszty jazdy i obsługi IMHO będą ułamkiem tego, co przy dostawczaku z
dieslem.

To znaczy?

A lodówka musi mieć osobnoźródło zasilania...

Jakie?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają."  Frank Herbert

Data: 2017-11-19 00:57:27
Autor: Kaczin
Ursus pokazał elektryczną niewielką fu rgonetkę
W dniu 18.11.2017 o 14:37, Budzik pisze:
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

W trakcie II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała
prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu
dostawczego ELVI. Samochód wyposażono w rewolucyjny system
szybkiego doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Według danych
producenta pełna bateria zapewni zasięg do 150 km.
To, co ciekawe, to niewielka wysokość - do 2 m, dzięki czemu to
autko może wjechać na podziemne parkingi, co ułatwi dostawę dp
podziemi budynków (hoteli, galerii handlowych, budynków
mieszkalnych). Ładowanie baterii do 90% - 15 minut.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2017/11/17/elvi-na-kongresie/

Ile toto kosztuje i gdzie mozna kupic?

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży
pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem
wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu
koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.

Brzmi jakby miało to nie być totalnie opłacalne...


To znaczy?

--
Kaczin

Data: 2017-11-19 07:00:51
Autor: Budzik
Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
Użytkownik Kaczin jaka857@poczta.interia.pl ...

Rozmawiałem z dyrektorem Zarajczykiem - twierdzi, że w sprzedaży
pojawi się w przyszłym roku, a finansowanie ma być połączeniem
wpłaty części kwoty i wynajmie. Wyglądało to sensownie, dzięki czemu
koszt posiadania ma być zbliżony do kosztu samochodu spalinowego.

Brzmi jakby miało to nie być totalnie opłacalne...

To znaczy?

To znaczy ze chca sprzedac technologie z wieloma ograniczeniami za cene równa lub wyzsza pełnosprawnego dostawczaka.
Inne watpliwosci jak np system ogrzwania / chłodzenia paki juz wyraziłem w innym poscie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
I jedyne,które ma za co!"  Mark Twain

Ursus pokazał elektryczną niewielką furgon etkę

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona