[WAW] Ursynów-Wilanów - którędy

Data: 2012-08-23 21:42:51
Autor: kasuj
[WAW] Ursynów-Wilanów - którędy

Użytkownik "rmikke" <spamcatch@mailinator.com> napisał w wiadomości news:cf946f50-f70a-4d34-a5c3-d05dd0770ff7googlegroups.com...
Którędy, oprócz ulicy Orszady, da się zjechać z Ursynowa na Wilanów
i podjechać z powrotem? Tak mniej więcej na linii Metro Imielin - Świątynia Opatrzności

KEN -Ciszewskiego - Nowoursynowska - Dolina S. -Wilanowska - Rzeczypospolitej (?) - i z powrotem, albo skrótem z Nowoursynowskiej przez Arbuzową do Wilanowskiej i z powrotem...

- pzdr

Data: 2012-08-23 15:17:01
Autor: rmikke
On Thursday, August 23, 2012 9:42:51 PM UTC+2, kasuj wrote:
> [...]

KEN -Ciszewskiego - Nowoursynowska - Dolina S. -Wilanowska - Rzeczypospolitej (?) - i z powrotem, albo skrótem z Nowoursynowskiej przez Arbuzową do Wilanowskiej i z powrotem...

No tak to się da, ale ja chciałem krócej, niż przez Orszady.

Przejechałem się dziś w to miejsce, które geos wskazał - nic z tego.
W miejscu, gdzie na mapach można od góry wjechać w ścieżkę, stoi jakaś hala,
wjazd zagrodzony taśmami, da się to wszystko objechać, ale żony na spacerówce
na pewno tamtędy nie poślę.

Czyli zostajemy przy KEN-Płaskowickiej-Orszady-Hlonda.

[WAW] Ursynów-Wilanów - którędy